МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тематика контрольних робітПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА Мета та завдання дисципліни Курс “Психологія та педагогіка” згідно з навчальними планами вивчається студентами економічних спеціальностей. Без знань закономірностей, умов і механізмів розвитку свідомості людини неможливо здійснити виховний вплив відповідно до сучасних вимог. Необхідно вивчати життєві інтереси, властивості характеру, рівень інтелектуального розвитку та інші якості особистості. Вивчення закономірностей і шляхів розвитку психіки людини дає можливість майбутнім фахівцям пізнати свої психічні особливості, активно впливати на подальший розвиток власних здібностей, інтересів, удосконалювати культуру поведінки, активізувати процес самовиховання. Застосування знань з психології та відповідних вмінь сприяє виникненню або налагодженню позитивних міжособистісних відносин. Дана розробка покликана полегшити студентам процес засвоєння психологічних знань однієї з найбільш важливих проблем сучасності – становлення і вдосконалення особистості, розвитку її інтересів, ідеалів, переконань, формування культури поведінки, допомогти організувати їх самостійну роботу. Після вивчення курсу студенти повинні знати: - природу психіки людини; - основні психічні функції та їх фізіологічні механізми; - психічні форми освоєння дійсності; - роль свідомості та самосвідомості у поведінці і діяльності людини, формування її як особистості; - знання емоцій, потреб, установок; - психологічні основи формування групи, її динаміку; - психологічні особливості міжособистісних відносин; - деякі психолого-педагогічні аспекти досягнення успіху у професійній діяльності. Майбутній фахівець повинен уміти: - дати психлого-педагогічну характеристику особистості, її темпераменту, здібностей, характеру; - інтегрувати психічні стани, частково керувати ними; - будувати міжособистісні відносини та спілкування; - володіти навичками аналізу проблемних ситуацій та вибору психолого-педагогічних технологій як у професійній сфері так і міжособистісних відносинах.
1. Проблеми особистості в сучасній психології. 2. Гуманістична концепція особистості. 3. Характеристика основних концепцій психологічної структури особистості. 4. Характеристика структури особистості за Фрейдом. 5. Проблеми самопізнання в психології. 6. Особистість як об’єкт психологічного дослідження. 7. Проблеми життєтворчості в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях. 8. Самопізнання, самовиховання як фактор творчого розвитку. 9. Основи психологічної теорії особистості. 10. Галузі сучасної технології. 11. Класифікація методів психології. 12. Особистість та її спрямованість. 13. Мозок і психіка. 14. Свідомість та самосвідомість. 15. Спілкування і міжособистісні відношення. 16. Психолого-педагогічні основи спілкування. 17. Основи психологічної корекції спілкування. 18. Загальні підходи до розкриття психологічної структури особистості. 19. Мова і мовлення. 20. Когнітивні і міжособистісні конфлікти. 21. Діяльність і поведінка. 22. Порівняльний аналіз учбової і трудової діяльності. 23. Відчуття і сприймання. 24. Психологічні закономірності сприйняття та їх використання у виховному процесі. 25. Значення емоцій та почуттів в життєдіяльності людини. 26. Уявлення і творчість. 27. Психологічні основи співпраці. 28. Психологічні основи розвитку дітей різних вікових категорій (дошкільного віку, молодшого шкільного віку, підлітків). 29. Уява і образне мислення. 30. Психологічні проблеми творчості. 31. Інтелектуальні властивості особистості. 32. Темперамент і характер. 33. Любов, дружба, ненависть. 34. Спілкування в малій групі. 35. Спільна діяльність, її види і специфіка організації. 36. Структура педагогічної діяльності. 37. Виховання моральності в сучасних умовах. 38. Гуманістична концепція особистості і проблеми психології виховання. 39. Психолого-педагогічні аспекти здібностей та їх розвитку. 40. Основні принципи виховання особистості. 41. Індивідуальні потреби і інтереси особистості як основа виховної діяльності. 42. Сутність та зміст виховання. 43. Основні приорітетні напрямки економічної освіти в Україні. 44. Виховання як динамічний і цілісний процес. 45. Особливості виховної системи А.С.Макаренка. 46. Особливості системи естетичного виховання В.Сухомлинського. 47. Основні напрямки розвитку сучасної педагогіки. 48. Сутність та особливості національного виховання. 49. Тенденції і перспективи розвитку системи народної освіти в Україні на рубежі ХХІ століття. 50. Українська етнопедагогіка в її історичному розвитку. 51. Шляхи та засоби реалізації національної системи виховання. 52. Теоретичні основи народної педагогіки. 53. Сім’я як провідний осередок соціального виховання дітей. 54. Педагогіка народного календаря. 55. Принцип єдності загальнолюдського і національного в системі виховання. Читайте також:
|
||||||||
|