МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ ПЛАН ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 12
ЕКОНОМІЧНІ І СОЦІАЛЬНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ В Україні в 30-ті рр. ХХ ст.
1. Проведення індустріалізації та її наслідки для України: - мета політики індустріалізації; політичні протиріччя у виборі курсу, характер індустріалізації; - джерела фінансування; - формування адміністративно-планової системи управління економікою; п’ятирічки промислового розвитку; - соціально-економічні наслідки індустріалізації. 2. Колективізація та її наслідки: - криза хлібозаготівель та повернення до політики примусового вилучення продуктів у селянства; вироблення концепції колективізації; - реалізація політики ліквідації куркульства як класу; масові депортації селян з України; - голодомор 1932-1933 рр. – причини, хід, оцінки кількості жертв в Україні; - соціальні та економічні наслідки колективізації. (ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА)
1. Виробничі змагання в роки перших п’ятирічок. Початок стаханівського руху в Україні. О. Стаханов. М. Ізотов. П. Ангеліна, П. Кривоніс. 2. Найкрупніші промислові будови в Україні в 1930-х рр. 3. Культурні процеси в Україні в 1930-х рр. 4. Промисловість Донбасу в часи індустріалізації. 5. Репресії проти “ворогів народу” на території Донеччини. 6. “Шахтинська справа”. 7. Політичні процеси проти української інтелігенції та фахівців (справи СВУ та “Центру дії”). 8. Спільні риси та відмінності становища українців під владою Польщі, Румунії та Чехословаччини. 9. Конституція УРСР 1936 р.
1. Прояви в Україні тоталітарного режиму (формування, суть, соціальна база, ідейні витоки, політичні репресії, наслідки). 2. Особливості національно-державного будівництва в Україні в 30-ті рр. 3. Західна Україна, Північна Буковина та Закарпаття: політичне положення, соціально-економічне становище, піднесення національно-визвольного руху. 4. Комуністична партія Західної України. Українська військова спілка (УВС). Організація українських націоналістів (ОУН).
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ
1. Наведіть статистичні дані, які свідчать про рівень економічного розвитку України на початку і наприкінці 30-х рр. 2. Чи сталися структурні зміни в промисловості України в ході індустріалізації? Якщо відбулися, то які? Дайте їм економічну та політичну оцінку. 3. Як змінився економічний і соціальний вигляд українського села внаслідок колективізації? 4. Як співвідносилася колективізація з аграрними реформами 1861 р. і 1906 р.? 5. Назвіть найбільш відомих передовиків виробництва перших п’ятирічок. Дайте оцінку їх починанням. 6. В чому суть радянського тоталітарного режиму? 7. Чому голодомор 1932-1933 рр. є геноцидом українського народу?
ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:
1. Бугай М. Депортації населення з України в 30-50-ті роки // УІЖ – 1990. – №10. – С.32-37 2. Голод на Україні (1931-1933 рр.). // УІЖ – 1989. – №7. – С.99-101; №11. – С.78-90; №12. – С.123-128. 3. Голод 1933 р. Тематичний випуск // УІЖ. – 2003. – №5. 4. Єфименко Г.Г. Зміни в національній політиці ЦК ВКП(б) в Україні (1932-1938) // УІЖ. – 2000. – №2. – С. 82-93, №3. – С. 37-47. 5. Зальмон Б.Й. Православ’я в Україні (1917-1938) // УІЖ. – 2000. – №3. – С. 120-130. 6. Кульчицький С.В. Голодомор 1932-1933 рр.: механізми сталінського терору // УІЖ. – 2007. – №4. – С.4-25. 7. Перковський А.П., Пирожков С.І. Демографічні втрати Україніської РСР у 30-ті роки // УІЖ – 1989. – №8. – С.24-35. 8. Шитюк М.М. Еволюція репресивно-каральної системи в радянській Україні // УІЖ. – 2001. – №3. – С. 128-142.
ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 13 Читайте також:
|
||||||||
|