Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування системи соціального захисту в Україні за нових політико-ідеологічних та соціально-економічних умов

Послаблення більшовицьких ідеологічних догм, перші кроки додемократизації політичного життя і ринкової економіки було зроблено в

" Зростання рівня захворюваності та інвалідності як дітей, так ідорослих в Україні значною мірою є наслідком чорнобильської катастрофи.


колишньому СРСР у другій половині 80-х років (роки. "Перебудови"). Тоді ж стала поглиблюватися соціально-економічна криза радянського суспільства. У відповідь на це уряд СРСР намічав і впроваджував деякі реформи у системі соціального забезпечення населення. Уряд незалежної України продовжив і поглибив ці реформи, які ще далеко не завершено, вони тривають. За останні роки з'явилися нові державні так і недержавні, служби, установи, організації, які надають різноманітні соціальні послуги.

Створена за ці роки мережа державних соціальних відомств України на кінець 1999 р. мала такий склад. Очолює її, координує діяльність, втілює у життя переважну частину державних заходів щодо соціального захисту нужденних Міністерство праці та соціальної політики, яке включає такі установи й заклади:

державна служба зайнятості населення (мережа центрів зайнятості);

мережа обласних та міських управлінь та районних відділів
соціального захисту,

територіальні центри обслуговування пенсіонерів та одиноких
непрацездатних громадян;

 

відділення соціальної допомоги;

дитячі будинки-інтернати;

будинки-інтернати для громадян похилого віку та інвалідів;

спеціальні будинки інтернати;

психоневрологічні інтернати;

пансіонати для ветеранів;

протезно-ортопедичні заводи;

заклади спеціальної освіти.

Другим суто соціальним відомством є Державний комітет у справах сім'ї та молоді, що має у своєму складі Український державний центр соціальних служб для молоді (УДЦССМ), обласні, міські та районні центри соціальних служб для молоді.

Міністерство освіта опікується школами-інтернатами для дітей-сиріт, а також спеціалізованими школами-інтернатами для дітей з різними видами захворювань і дітей, які мають складнощі у навчанні, а Міністерство внутрішніх справ має у своєму складі спеціалізовані приймальники-розподільники для неповнолітніх, кімнати, тимчасового перебування та притулки для неповнолітніх, служби у справах неповнолітніх, підпорядковані районним, міським державним адміністраціям. З'явилися за останній час і недержавні притулки. За станом на 1.06.1998 р., в Україні було 68 притулків усіх типів, а також 21 кімната тимчасового перебування дітей.

Слід зазначити, що в широкому розумінні до соціальних слід віднести і всі установи та заклади міністерства охорони здоров'я, міністерства освіти, виховно-трудові колонії міністерства внутрішніх справ, Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, оскільки їхня діяльність спрямована на розв'язання соціальних проблем населення і фінансується за рахунок держави. Щоправда, це не стосується значного тепер вже контингенту студентів і учнів державних навчальних закладів і клієнтів державних медичних закладів, що самі оплачують надані їм послуги.

Функції створеної в Україні системи соціального захисту можна було б згрупувати (за О. Івановою та Т. Семигіною) так.



Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IV. Розподіл нервової системи
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. Філогенез кровоносної системи
  11. POS-системи
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціально-економічна ситуація в Україні у кінці 80-х і в 90-хроках XX ст. | Соціальна допомога з фондів підприємств та організацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.