МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 2Варіант № 1
1. Загальна характеристика економічних вчень Давнього світу.
2. Методологічні засади кейнсіанства. В чому полягали соціально-економічні передумови його виникнення?
3. Назвіть основні ознаки феодальної економіки: а) наявність вільної робочої сили; б) розвинутий внутрішній ринок; в) наявність вільних капіталів; г) цехова організація ремесла, д) мануфактурна промисловість; е) кріпосна залежність безпосередніх виробників: ж) умовний характер землекористування.
4. Розкрийте сутність первісного нагромадження капіталу. Що з перерахованого можна віднести до характеристик процесу первісного нагромадження капіталу: а) юридичне звільнення ремісників і селян; б) покріпачення селян; в) позбавлення дрібних товаровиробників засобів виробництва; г) нагромадження великих грошових коштів у руках окремих індивідів; д) поширення масштабів феодальної власності на землю.
5. "Новий курс" Ф.Д. Рузвельта передбачав: а) реформування банківської і фінансової систем; б) націоналізацію промисловості; в) заборону діяльності профспілок; г) державне регулювання промислового виробництва; д) здійснення соціальних програм.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) великі географічні відкриття; б) «Неолітична революція»; в) виникнення капіталістичних відносин; г) система колонату; д) становлення монополістичного капіталізму; є) цехове ремесло.
1. Розкрийте зміст термінів «Економіка» і «Хрематистика», що використовуються в роботах Аристотеля.
2. Покажіть розбіжності двох основних течій в новій історичній школі.
3. Які з названих ознак характеризують політику "Воєнного комунізму": а) відновлення ринкових зв'язків між товаровиробниками; б) продовольча розверстка; в) використання принципів госпрозрахунку у виробничій діяльності; г) самостійність окремих господарюючих суб'єктів; д) тверде, централізоване управління економікою.
4. Назвіть наслідки буржуазних революцій: а) прискорення промислового перевороту й індустріалізації виробництва; б) руйнування приватної власності; в) зміцнення позицій феодальної знаті; г) розширення феодальної власності на землю; д) утвердження капіталістичних виробничих відносин.
5. Основні ідеї плану Маршалла полягали в: а) державному регулюванні економіки; б) проведенні широкомасштабної націоналізації промисловості; в) наданні фінансової допомоги європейським країнам з боку США: г) розширенні зовнішньої торгівлі з соціалістичними країнами.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) "революція цін"; б) промислова революція; в) виникнення капіталістичних відносин: г) система колонату; д) поява мануфактурного виробництва: є) цехове ремесло.
Читайте також:
|
||||||||
|