МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант № 2Варіант № 1
1. Загальна характеристика економічних вчень Давнього світу.
2. Методологічні засади кейнсіанства. В чому полягали соціально-економічні передумови його виникнення?
3. Назвіть основні ознаки феодальної економіки: а) наявність вільної робочої сили; б) розвинутий внутрішній ринок; в) наявність вільних капіталів; г) цехова організація ремесла, д) мануфактурна промисловість; е) кріпосна залежність безпосередніх виробників: ж) умовний характер землекористування.
4. Розкрийте сутність первісного нагромадження капіталу. Що з перерахованого можна віднести до характеристик процесу первісного нагромадження капіталу: а) юридичне звільнення ремісників і селян; б) покріпачення селян; в) позбавлення дрібних товаровиробників засобів виробництва; г) нагромадження великих грошових коштів у руках окремих індивідів; д) поширення масштабів феодальної власності на землю.
5. "Новий курс" Ф.Д. Рузвельта передбачав: а) реформування банківської і фінансової систем; б) націоналізацію промисловості; в) заборону діяльності профспілок; г) державне регулювання промислового виробництва; д) здійснення соціальних програм.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) великі географічні відкриття; б) «Неолітична революція»; в) виникнення капіталістичних відносин; г) система колонату; д) становлення монополістичного капіталізму; є) цехове ремесло.
1. Розкрийте зміст термінів «Економіка» і «Хрематистика», що використовуються в роботах Аристотеля.
2. Покажіть розбіжності двох основних течій в новій історичній школі.
3. Які з названих ознак характеризують політику "Воєнного комунізму": а) відновлення ринкових зв'язків між товаровиробниками; б) продовольча розверстка; в) використання принципів госпрозрахунку у виробничій діяльності; г) самостійність окремих господарюючих суб'єктів; д) тверде, централізоване управління економікою.
4. Назвіть наслідки буржуазних революцій: а) прискорення промислового перевороту й індустріалізації виробництва; б) руйнування приватної власності; в) зміцнення позицій феодальної знаті; г) розширення феодальної власності на землю; д) утвердження капіталістичних виробничих відносин.
5. Основні ідеї плану Маршалла полягали в: а) державному регулюванні економіки; б) проведенні широкомасштабної націоналізації промисловості; в) наданні фінансової допомоги європейським країнам з боку США: г) розширенні зовнішньої торгівлі з соціалістичними країнами.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) "революція цін"; б) промислова революція; в) виникнення капіталістичних відносин: г) система колонату; д) поява мануфактурного виробництва: є) цехове ремесло.
Читайте також:
|
||||||||
|