МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 1ДАВНЯ ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Частина 1 ВСТУП В умовах розбудови української державності значно зростає роль формування свідомого громадянина України, підвищується значення курсів гуманітарних наук у вищій школі. Важливі завдання вищої школи на сучасному етапі спрямовані як на поглиблення професіоналізму, так і на виховання духовності, моральної та світоглядної культури майбутніх фахівців. У поглибленні гуманітарної спрямованості освіти, формуванні інтелектуального потенціалу особистості значна роль належить історії України. Дисципліну “Історія України” вивчають студенти першого курсу всіх спеціальностей. Програма курсу “Історія України” побудована відповідно до профілю підготовки бакалаврів. Курс “Історія України” спрямований на те, щоб дати студентам глибоку історичну підготовку, підвищити їх загальну та політичну культуру, допомогти в розумінні швидкоплинних процесів сучасного суспільного життя. Вивчення історії України дає можливість майбутньому інженеру глибше усвідомити своє місце в навколишньому світі, виразніше відчути значення своєї праці та знайти можливості для її вдосконалення. У складних умовах розбудови в Україні демократичної, правової держави на історію України покладаються винятково важливі завдання. Особливо значна роль історії України у формуванні й розвитку національної свідомості майбутніх фахівців, почуття гордості за свій народ та його історію. Успіх засвоєння курсу історії України в значній мірі залежить від правильної організації та використання студентами найбільш ефективних методів і форм самостійної роботи. Основними формами учбового процесу, що забезпечують засвоєння курсу студентами, є лекції, семінари, консультації та самостійна робота, яка включає самостійну підготовку до семінарських занять, підготовку докладів, повідомлень, рефератів, самостійний контроль знань за допомогою тестів, питань та завдань з відповідних тем курсу. З урахуванням цього й підготовлено цей збірник для студентів очної форми навчання. Він включає тести, питання та завдання з історії України до всіх тем курсу, основну та додаткову літературу. Збірник підготовлено на основі нових підходів, з урахуванням праць видатних вчених-україністів, нових або маловідомих праць прогресивних вітчизняних та зарубіжних авторів.
1Розташуйте у хронологічній послідовності назви племен, які проживали на території України: а) сармати; б) кіммерійці; в) скіфи; г) готи; д) анти.
2Кіммерійці з’явилися на території України у: а) Х ст. до н.е.; б) VII ст. до н.е.; в) V ст. до н.е.; г) VIII ст. до н.е.
3Держава Велика Скіфія існувала у: а) VII - V ст. до н.е.; б) ІV – ІІІ ст. до н.е.; в) ІІІ – І ст. до н.е.
4Племена сарматів проживали в долині великих річок: а) Дон; б) Вісла; в) Одер; г) Дніпро; д) Дунай.
5Греки почали освоєння Північного Причорномор’я у : а) VIII ст. до н.е.; б) VII ст. до н.е.; в) V ст. до н.е.
6Боспорське царство за політичним устроєм було: а) полісом; б) античною республікою; в) рабовласницькою монархією. 7Стародавні греки вирощували такі сільськогосподарські культури: а) тютюн; б) ячмінь; в) виноград; г) картоплю; д) пшеницю.
8Що означає поняття „автохтонний”? а) корінний житель; б) народ, який прийшов; в) вірної відповіді немає.
9Перші письмові відомості про слов’ян дають нам: а) Геродот; б) Пліній Старший; в) Корнелій Тацит; г) Клавдій Птоломей.
10Сусідами стародавніх слов’ян були: а) греки; б) хозари; в) булгари; г) балти; д) германці.
Читайте також:
|
||||||||
|