МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Плани семінарських занятьТеми рефератів і доповідей Питання для самоконтролю та самопідготовки : 1. Види розшукових нарядів, їх призначення, склад та озброєння. Розшукові наряди органів МВС та внутрішніх військ: заслін, пошукова група, засада, група переслідування, розшуковий пост, розшукова група, пост спостереження. 2. Роль і завдання спостереження у службовій діяльності органів МВС. Призначення та чисельність поста спостереження. Озброєння та забезпечення поста спостереження засобами сигналізації та зв'язку. 3. Поняття блокування, заслону. Призначення та чисельність заслону, як виду розшукового нараду. Сили та засоби, які додаються заслону. Рубіж блокування району знаходження злочинців або перекриття напрямку їх можливого руху. Характеристика рубежу блокування. 4. Поняття пошукової групи як розшукового наряду, її призначення, чисельність, склад, екіпіровка та озброєння. Сили і засоби, що додаються до пошукової групи. Бойовий порядок пошукової групи. 5. Засада - вид розшукового нараду. Види засади. Озброєння та екіпіровка особового складу. Призначення, чисельність та місце засади. Бойовий порядок та бойовий розрахунок засади. 6. Поняття групи переслідування як розшукового наряду, її призначення, склад, озброєння. Рубежі, що призначаються групі переслідування. Види переслідування. Особливості переслідування пішим порядком та на транспортних засобах.
1.Особливості проведення пошуку в населених пунктах міського типу. 2.Узагальнення досвіду проведення засади. 3.Особливості проведення переслідування злочинців комбінованим способом.
Тема №1 «Предмет, завдання та зміст тактико-спеціальної підготовки». Семінарське заняття2 години. Мета: Загальноосвітня (навчальна):ознайомлення з предметом та порядком вивчення тактико-спеціальної підготовки в університеті, вивчити тактичні способи дій органів МВС та їх характеристику. Розвиваюча:з’ясувати взаємозв’язок тактико-спеціальної підготовки з іншими дисциплінами які вивчаються в університеті. Виховна: Формування рішучості, відповідальності за прийняте рішення до дій за надзвичайних умов. Опорні поняття: предмет тактико-спеціальної підготовки, зміст тактико-спеціальної підготовки, тактичні способи дій. Питання для перевірки знань 1. Предмет тактико-спеціальної підготовки, її зміст і задачі. 2. Вимоги МВС України по підвищенню бойової готовності органів МВС і порядок вивчення тактико-спеціальної підготовки в навчальному закладі. 3. Тактичні способи дій працівників та підрозділів органів МВС та їх характеристика .
Питання для самоконтролю та самопідготовки курсантів 1. Предмет тактико-спеціальної підготовки та її місце у професійній підготовці працівників органів МВС. 2. Завдання тактико-спеціальної підготовки, її зміст, система та принципи. 3. Зв'язок тактико-спеціальної підготовки з іншими науками загальноосвітнього та галузевого характеру. 4. Сили та засоби, що притягуються до виконання завдань. 5. Способи дій працівників органів МВС та військових сил в спеціальній операції в різних умовах оперативної обстановки: пошук, блокування, оточення, переслідування, розосередження. 6. Вимоги МВС України щодо підвищення бойової готовності органів внутрішніх справ. 7. Порядок вивчення тактико-спеціальної підготовки в навчальному закладі та шляхи удосконалення. Читайте також:
|
||||||||
|