Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Плани семінарських занять

Теми рефератів і доповідей

Питання

для самоконтролю та самопідготовки :

1. Види розшукових нарядів, їх призначення, склад та озброєння. Розшукові наряди органів МВС та внутрішніх військ: заслін, пошукова група, засада, група переслідування, розшуковий пост, розшукова група, пост спостереження.

2. Роль і завдання спостереження у службовій діяльності органів МВС. Призначення та чисельність поста спостереження. Озброєння та забезпечення поста спостереження засобами сигналізації та зв'язку.

3. Поняття блокування, заслону. Призначення та чисельність заслону, як виду розшукового нараду. Сили та засоби, які додаються заслону. Рубіж блокування району знаходження злочинців або перекриття напрямку їх можливого руху. Характеристика рубежу блокування.

4. Поняття пошукової групи як розшукового наряду, її призначення, чисельність, склад, екіпіровка та озброєння. Сили і засоби, що додаються до пошукової групи. Бойовий порядок пошукової групи.

5. Засада - вид розшукового нараду. Види засади. Озброєння та екіпіровка особового складу. Призначення, чисельність та місце засади. Бойовий порядок та бойовий розрахунок засади.

6. Поняття групи переслідування як розшукового наряду, її призначення, склад, озброєння. Рубежі, що призначаються групі переслідування. Види переслідування. Особливості переслідування пішим порядком та на транспортних засобах.

 

1.Особливості проведення пошуку в населених пунктах міського типу.

2.Узагальнення досвіду проведення засади.

3.Особливості проведення переслідування злочинців комбінованим способом.

 

 

 

Тема №1 «Предмет, завдання та зміст тактико-спеціальної підготовки».

Семінарське заняття2 години.

Мета:

Загальноосвітня (навчальна):ознайомлення з предметом та порядком вивчення тактико-спеціальної підготовки в університеті, вивчити тактичні способи дій органів МВС та їх характеристику.

Розвиваюча:з’ясувати взаємозв’язок тактико-спеціальної підготовки з іншими дисциплінами які вивчаються в університеті.

Виховна: Формування рішучості, відповідальності за прийняте рішення до дій за надзвичайних умов.

Опорні поняття: предмет тактико-спеціальної підготовки, зміст тактико-спеціальної підготовки, тактичні способи дій.

Питання для перевірки знань

1. Предмет тактико-спеціальної підготовки, її зміст і задачі.

2. Вимоги МВС України по підвищенню бойової готовності органів МВС і порядок вивчення тактико-спеціальної підготовки в навчальному закладі.

3. Тактичні способи дій працівників та підрозділів органів МВС та їх характеристика .

 

Питання для самоконтролю та самопідготовки курсантів

1. Предмет тактико-спеціальної підготовки та її місце у професійній підготовці працівників органів МВС.

2. Завдання тактико-спеціальної підготовки, її зміст, система та принципи.

3. Зв'язок тактико-спеціальної підготовки з іншими науками за­гальноосвітнього та галузевого характеру.

4. Сили та засоби, що притягуються до виконання завдань.

5. Способи дій працівників органів МВС та військових сил в спеціальній операції в різних умовах оперативної обстановки: пошук, блокування, оточення, переслідування, розосередження.

6. Вимоги МВС України щодо підвищення бойової готовності органів внутрішніх справ.

7. Порядок вивчення тактико-спеціальної підготовки в навчальному закладі та шляхи удосконалення.


Читайте також:

  1. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  2. Види індивідуальних занять
  3. Види навчальних занять.
  4. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  5. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  6. Виховання в учнів творчого ставлення до занять.
  7. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  8. Генеральні плани промислових підприємств. Планування та забудова виробничого майданчику.
  9. ГЕНПЛАНИ ОЧИСНИХ СПОРУДЖЕНЬ І СХЕМИ ВИСОТНОГО РОЗТАШУВАННЯ ОЧИСНИХ СПОРУДЖЕНЬ .
  10. Економічні наслідки Першої світової війни для окремих країн. Версальська система. Плани Дауеса та Юнга. Світова економічна криза 1929—1933 рр. Варіанти виходу з неї
  11. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  12. Завдання для семінарських занять




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дії конвою при втечі (замаху на втечу) та при нападі на конвой | Організація охороні громадського порядку в Україні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.