Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Найпростіший карбюратор

Основними частинами елементарного карбюратора є змішувальна камера 10 та поплавкова камера 4. Робочий процес приготування бензоповітряної суміші в найпростішому карбюраторі (рис. 1) здійснюється так: при русі поршня з ВМТ в НМТ протягом такту впуску в циліндрі двигуна створюється розрідження. Внаслідок цього атмосферне повітря крізь повітряний патрубок 9 карбюратора надходить до дифузора 7, який має форму насадка Вентурі з різко звуженим перерізом на вході і плавно розширеним на виході. У зоні найменшого перерізу дифузора, куди виведено сопло розпилювача 8, швидкість потоку повітря значно зростає, а тиск різко знижується (порівняно з атмосферним).

Поплавкова камера 4 в цей час заповнена бензином. У результаті перепаду тисків у поплавковій камері 4 і дифузорі 7 бензин з поплавкової камери 4, призначеної для автоматичного підтримування постійного рівня палива в розпилювачі 8, крізь жиклер 6, який являє собою різьбову пробку з каліброваним отвором і забезпечує потрібне дозування палива, надходить до розпилювача 8 і , піднявшись на висоту Ah , починає витікати в дифузор 7.

 

 

 

Рис. 1. Схема найпростішого карбюратора

Тут паливо підхоплюється турбулентним потоком повітря, розпилюється внаслідок тертя повітря об паливо, частково випаровується, перемішується з ним у змішувальній камері 10 і крізь впускний трубопровід надходить у циліндр двигуна. Кількість горючої суміші, яка надходить до циліндра, регулюється дросельною заслінкою 5.

Кількість повітря, яке проходить крізь дифузор, можна визначити з рівняння нерозривності витрати повітря у будь-якому перерізі

Gпов = Fд εд ϑд ρ (1)

де Fд – площа прохідного перерізу горловини дифузора, м2 ;

εд – коефіцієнт стиснення струмини повітря;

ϑд – швидкість повітря в горловині дифузора, м/сек;

ρпов – густина повітря, кг/м3.

Швидкість повітря в горловині дифузора, нехтуючи втратами, можна одержати за рівнянням Бернуллі (рис. 1, переріз В В)

ϑд = φд , м/с (2)

де φд = 0,75 … 0,90 - коефіцієнт швидкості повітря у дифузорі, при ϑд = 150…200 м/с і розрідженні у дифузорі ∆рд =20…30 кПа.

Підставляючи значення ϑд у рівняння (1), після відповідних перетворень дістанемо вираз для витрати повітря:

Gпов = μд Fд , кг/с (3)

де μд = φд εд коефіцієнт витрати дифузора, який враховує стиснення струмини в дифузорі εд і втрати швидкості у впускному тракті φд.

μд =0,7…0,8

Кількість палива, що надходить у циліндр, визначають за формулою

Gпл = μж Fж , кг/с (4)

де μж – коефіцієнт витрати жиклера; Fж – площа прохідного перерізу жиклера,м2;∆рд – розрідження в дифузорі, кПа;

ρпл — густина палива, кг/м3.

Коефіцієнт витрати жиклера залежить від відношення його довжини до діаметра каліброваного отвору і розрідження в дифузорі ∆рд

Середнє значення його лежить у межах μж = 0.75… 0.85.


Читайте також:

  1. Додаткові паливодозуючі системи і пристрої карбюраторів
  2. Найпростіший карбюратор
  3. Найпростіший карбюратор
  4. Найпростіший потік викликів
  5. Найпростіший потік подій
  6. Найпростіший раджіоприймач
  7. Паливо для карбюраторних двигунів
  8. Перевірка та регулювання карбюратора. Перевірка токсичності відпрацьованих газів.
  9. Призначення будова та принцип дії карбюратора К-126Б
  10. Прилади системи живлення карбюраторного двигунаПаливні баки
  11. Робота карбюратора на різних режимах роботи двигуна




Переглядів: 1203

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Явище карбюрації. | Характеристика ідеального карбюратора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.