![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Найпростіший карбюраторОсновними частинами елементарного карбюратора є змішувальна камера 10 та поплавкова камера 4. Робочий процес приготування бензоповітряної суміші в найпростішому карбюраторі (рис. 1) здійснюється так: при русі поршня з ВМТ в НМТ протягом такту впуску в циліндрі двигуна створюється розрідження. Внаслідок цього атмосферне повітря крізь повітряний патрубок 9 карбюратора надходить до дифузора 7, який має форму насадка Вентурі з різко звуженим перерізом на вході і плавно розширеним на виході. У зоні найменшого перерізу дифузора, куди виведено сопло розпилювача 8, швидкість потоку повітря значно зростає, а тиск різко знижується (порівняно з атмосферним). Поплавкова камера 4 в цей час заповнена бензином. У результаті перепаду тисків у поплавковій камері 4 і дифузорі 7 бензин з поплавкової камери 4, призначеної для автоматичного підтримування постійного рівня палива в розпилювачі 8, крізь жиклер 6, який являє собою різьбову пробку з каліброваним отвором і забезпечує потрібне дозування палива, надходить до розпилювача 8 і , піднявшись на висоту Ah , починає витікати в дифузор 7.
Рис. 1. Схема найпростішого карбюратора Тут паливо підхоплюється турбулентним потоком повітря, розпилюється внаслідок тертя повітря об паливо, частково випаровується, перемішується з ним у змішувальній камері 10 і крізь впускний трубопровід надходить у циліндр двигуна. Кількість горючої суміші, яка надходить до циліндра, регулюється дросельною заслінкою 5. Кількість повітря, яке проходить крізь дифузор, можна визначити з рівняння нерозривності витрати повітря у будь-якому перерізі Gпов = Fд εд ϑд ρ (1) де Fд – площа прохідного перерізу горловини дифузора, м2 ; εд – коефіцієнт стиснення струмини повітря; ϑд – швидкість повітря в горловині дифузора, м/сек; ρпов – густина повітря, кг/м3. Швидкість повітря в горловині дифузора, нехтуючи втратами, можна одержати за рівнянням Бернуллі (рис. 1, переріз В — В) ϑд = φд , м/с (2) де φд = 0,75 … 0,90 - коефіцієнт швидкості повітря у дифузорі, при ϑд = 150…200 м/с і розрідженні у дифузорі ∆рд =20…30 кПа. Підставляючи значення ϑд у рівняння (1), після відповідних перетворень дістанемо вираз для витрати повітря: Gпов = μд Fд , кг/с (3) де μд = φд εд коефіцієнт витрати дифузора, який враховує стиснення струмини в дифузорі εд і втрати швидкості у впускному тракті φд. μд =0,7…0,8 Кількість палива, що надходить у циліндр, визначають за формулою Gпл = μж Fж , кг/с (4) де μж – коефіцієнт витрати жиклера; Fж – площа прохідного перерізу жиклера,м2;∆рд – розрідження в дифузорі, кПа; ρпл — густина палива, кг/м3. Коефіцієнт витрати жиклера залежить від відношення його довжини до діаметра каліброваного отвору і розрідження в дифузорі ∆рд Середнє значення його лежить у межах μж = 0.75… 0.85. Читайте також:
|
||||||||
|