Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи навчання та контролю знань, умінь та навичок у професійній школі.

В залежності від виду і характеру спільної діяльності виділяють різні типи навчання.

Традиційний (репродуктивний) тип навчання побудований на трансляції і відтворенні учнями та студентами необхідних для вирішення нових завдань знань і способів діяльності. При цьому не враховується чи є в тих, хто навчається потреба в їх засвоєнні. В наслідок соціальний досвід засвоюється частково (в основному – знання і стереотипні способи діяльності), не засвоюється досвід творчої діяльності і ціннісних відносин, тобто недостатньо вирішуються розвиваючі і виховуючи завдання навчання, низька мотивація і особистісний зміст знань, що набуваються.

Творчий (сучасний інноваційний, продуктивний) тип навчання заснований на організації педагогом інтенсивної, самостійної і творчої діяльності тих, хто навчається, спрямований на вирішення ними конкретних пізнавальних, життєво і професійно важливих проблем, які спонукають до самостійного пошуку і відкриття нових знань, способів творчої діяльності, цінностей і змістів. Однією з основних закономірностей процесу професійно навчання виступає його залежність від включення учнів та студентів в активну, продуктивну, значущу для них професійно спрямовану пізнавальну діяльність.

Репродуктивний варіант побудови навчального процесу містить складові:

- постанова і усвідомлення задачі;

- сприйняття явищ, фактів;

- осмислення;

- розуміння;

- запам’ятовування;

- засвоєння;

- використання (репродуктивне, алгоритмічне, творче).

Треба зазначити, що до репродуктивного етапу входять і деякі репродуктивні елементи: усвідомлення веде до розуміння, частина незрозумілого зберігається в пам’яті, а частина матеріалу доводиться до рівня оволодіння ним. Це потребує використання матеріалу, при чому на різних рівнях.

Продуктивний варіант засвоєння матеріалу.

Навчальний процес – це ланцюг навчальних ситуацій, ядром яких є навчально-пізнавальні задачі, а змістом – спільна діяльність педагога і тих, хто навчається по вирішенню задач з використанням різних засобів і способів навчання.

Продуктивний варіант засвоєння навчального матеріалу.

 

1. Сприйняття і самостійне формулювання умов задачі; 2. Аналіз умов задачі; 3. Відтворення (або поновлення) необхідних для рішення знань; 4. Прогнозування процесу і результатів, формулювання гіпотези; 5. Складання плану (проекту, програми, рішення);       I Орієнтований етап
6. Спроби вирішення задачі на основі відомих способів; 7. Переконструювання плану рішення, знаходження нового способу;     II Виконавчий етап
8. Вирішенні задачі новими способами 9. перевірка рішення; 10. Введення отриманого знання (способу) до тих, що маються в системі учня,студента; 11. Вихід на нові проблеми. III Конкретизуючо-систематизуючий етап

 


 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. V Засоби навчання
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  7. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. Адаптації та навчання
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 655

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогічна культура її основні компоненти. | З курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.