![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Методи навчання та контролю знань, умінь та навичок у професійній школі.В залежності від виду і характеру спільної діяльності виділяють різні типи навчання. Традиційний (репродуктивний) тип навчання побудований на трансляції і відтворенні учнями та студентами необхідних для вирішення нових завдань знань і способів діяльності. При цьому не враховується чи є в тих, хто навчається потреба в їх засвоєнні. В наслідок соціальний досвід засвоюється частково (в основному – знання і стереотипні способи діяльності), не засвоюється досвід творчої діяльності і ціннісних відносин, тобто недостатньо вирішуються розвиваючі і виховуючи завдання навчання, низька мотивація і особистісний зміст знань, що набуваються. Творчий (сучасний інноваційний, продуктивний) тип навчання заснований на організації педагогом інтенсивної, самостійної і творчої діяльності тих, хто навчається, спрямований на вирішення ними конкретних пізнавальних, життєво і професійно важливих проблем, які спонукають до самостійного пошуку і відкриття нових знань, способів творчої діяльності, цінностей і змістів. Однією з основних закономірностей процесу професійно навчання виступає його залежність від включення учнів та студентів в активну, продуктивну, значущу для них професійно спрямовану пізнавальну діяльність. Репродуктивний варіант побудови навчального процесу містить складові: - постанова і усвідомлення задачі; - сприйняття явищ, фактів; - осмислення; - розуміння; - запам’ятовування; - засвоєння; - використання (репродуктивне, алгоритмічне, творче). Треба зазначити, що до репродуктивного етапу входять і деякі репродуктивні елементи: усвідомлення веде до розуміння, частина незрозумілого зберігається в пам’яті, а частина матеріалу доводиться до рівня оволодіння ним. Це потребує використання матеріалу, при чому на різних рівнях. Продуктивний варіант засвоєння матеріалу. Навчальний процес – це ланцюг навчальних ситуацій, ядром яких є навчально-пізнавальні задачі, а змістом – спільна діяльність педагога і тих, хто навчається по вирішенню задач з використанням різних засобів і способів навчання. Продуктивний варіант засвоєння навчального матеріалу.
Читайте також:
|
||||||||||||||
|