Фактори, перемінні
| Найбільш поширені значенні перемінних
|
Географічні:
|
Регіон
| Західна Україна, Східна Україна, Центр, Північна Україна.
|
Адміністративний поділ
| Республіка, Край, область, район місто
|
Чисельність населення
| 5-20 тис. чол., 20-100тис. чол., 100-250 тис. чол., 250-500 тис. чол., 500тис. чол.-1 млн.чол., 1- 4млн.чол., більше ніж 4млн.чол.,
|
Щільність населення
| місто, пригород, сільська місцевість
|
Клімат
| Помірно континентальний, континентальний, морський,
|
Демографічні:
|
Вік
| до 3-х років, 3-6 років, 6-12 років, 13-19 років, 20-34 роки, 35-49 років, 50-65 років, 65 і старші
|
Стать
| чоловіча, жіноча
|
Розмір сім’ї
| 1-2 люд.,3-4люд.,5 і більше
|
Сімейний стан
| Молодь-одинокі, молодь-сімейні без дітей, молодь-сімейні з дітьми, похилого віку що мають дітей, похилого віку що не мають дітей.
|
Види професій
| Наукові, інженерно-технічні працівники, службовці, бізнесмени. робітники, фермери, викладачі, вчителі, студенти, домогосподарки.
|
Рівень доходів
| низький, середній , високий, дуже високий.
|
Рівень освіти
| без освіти, початкова, середня, середня спеціальна, вища, вчена ступінь, звання.
|
Національність
| росіяни, українці, білоруси, грузини, армяни, азербайджанці, євреї, татари.
|
Релігія
| Православна, католицька, іслам, іудаїзм.
|
Раса
| Європоїдна, монголоїдна, негроїдна.
|
Психографічні :
|
Соціальний прошарок
| малозабезпечені, середнього достатку, високого достатку, дуже високого достатку.
|
Стиль життя
| елітарний, богемний, молодіжний, спортивний.
|
Особисті якості
| Амбіційність, авторитарність, імпульсивність, стадний інстинкт, новаторство, прагнення до лідерства, врівноваженість, флегматичність.
|
Поведінкові :
|
Ступінь
| Придбання товарів зазвичай носить випадковий характер, іноді носить випадковий характер.
|
Пошук вигоди
| Пошук :виробів високої якості, гарного обслуговування, більш низьких цін.
|
Ступінь потреби в продукті
| Потрібен постійно, потрібен час від часу, не потрібен
|
Ступінь готовності до придбання
| Не бажає купувати, не готовий купувати зараз, недостатньо проінформований, прагне купити виріб, обов’язково купить.
|