Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Недиференційований маркетинг

Таблиця 2.1. Сегментування споживчих ринків

Фактори, перемінні Найбільш поширені значенні перемінних
Географічні:
Регіон Західна Україна, Східна Україна, Центр, Північна Україна.
Адміністративний поділ Республіка, Край, область, район місто
Чисельність населення 5-20 тис. чол., 20-100тис. чол., 100-250 тис. чол., 250-500 тис. чол., 500тис. чол.-1 млн.чол., 1- 4млн.чол., більше ніж 4млн.чол.,
Щільність населення місто, пригород, сільська місцевість
Клімат Помірно континентальний, континентальний, морський,
Демографічні:
Вік до 3-х років, 3-6 років, 6-12 років, 13-19 років, 20-34 роки, 35-49 років, 50-65 років, 65 і старші
Стать чоловіча, жіноча
Розмір сім’ї 1-2 люд.,3-4люд.,5 і більше
Сімейний стан Молодь-одинокі, молодь-сімейні без дітей, молодь-сімейні з дітьми, похилого віку що мають дітей, похилого віку що не мають дітей.
Види професій Наукові, інженерно-технічні працівники, службовці, бізнесмени. робітники, фермери, викладачі, вчителі, студенти, домогосподарки.
Рівень доходів низький, середній , високий, дуже високий.
Рівень освіти без освіти, початкова, середня, середня спеціальна, вища, вчена ступінь, звання.
Національність росіяни, українці, білоруси, грузини, армяни, азербайджанці, євреї, татари.
Релігія Православна, католицька, іслам, іудаїзм.
Раса Європоїдна, монголоїдна, негроїдна.
Психографічні :
Соціальний прошарок малозабезпечені, середнього достатку, високого достатку, дуже високого достатку.
Стиль життя елітарний, богемний, молодіжний, спортивний.
Особисті якості Амбіційність, авторитарність, імпульсивність, стадний інстинкт, новаторство, прагнення до лідерства, врівноваженість, флегматичність.
Поведінкові :
Ступінь Придбання товарів зазвичай носить випадковий характер, іноді носить випадковий характер.
Пошук вигоди Пошук :виробів високої якості, гарного обслуговування, більш низьких цін.
Ступінь потреби в продукті Потрібен постійно, потрібен час від часу, не потрібен
Ступінь готовності до придбання Не бажає купувати, не готовий купувати зараз, недостатньо проінформований, прагне купити виріб, обов’язково купить.

 

 
 

 

 



Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  9. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  10. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  11. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  12. Види маркетингового контролю




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні правила - вороги маркетингу. | Процес створення новинок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.106 сек.