МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Зовнішні фактори.Внутрішні фактори. Цінова політика і фактори, що впливають на неї Для виробників, що працюють на ринку, незалежно від форм власності питання про ціни має дуже велике значення. Ціни, знаходячись у тісному взаємозв'язку з усіма перемінними маркетингу, визначають рентабельність фірми, її життєздатність і фінансову стабільність. Від цін багато в чому залежить досягнення комерційних результатів; вірна чи помилкова цінова політика впливає на всю діяльність виробничо-збутового комплексу фірми. Правильна методика встановлення ціни, розумна цінова тактика, послідовна реалізація глибоко обґрунтованої цінової стратегії складають необхідні компоненти успішної діяльності будь-якого комерційного підприємства в жорстких умовах ринку. Ціна - це грошовий вираз вартості товару. Підціновою політикою розуміють визначення рівня цін і можливих варіантів їх зміни в залежності від цілей і задач, розв'язуваних фірмою в короткостроковому плані й у перспективі. Розробка цінової політики є однією з основних функцій маркетингу, тому в рамках загальної цінової політики рішення за цінами погоджуються з цільовим ринком фірми, з образом і структурою маркетингу. Варто сказати, що виділяють три основні цілі ціноутворення, з яких може вибирати фірма: 1) на підставі збуту; 2) на підставі прибутків; 3) на підставі існуючого стану. У першому випадку фірма зацікавлена в рості чи реалізації максимізації частки на ринку, у другому - у максимізації прибутку, одержанні задовільного доходу, оптимізації доходу від інвестицій чи забезпеченні швидкого надходження готівки. При цілях, заснованих на існуючому стані, фірма прагне забезпечити собі беззбиткове існування, в умовах гострої конкуренції і змін потреб клієнтів. Система факторів, що впливають на цінову політику підприємства В умовах вільного ціноутворення і самостійності підприємства у визначенні цін неминуче виникає у відповідних служб підприємства необхідність вважатися і враховувати фактори, під впливом яких і складається ціна на продукцію. В економічній літературі найбільше часто зустрічається класифікація факторів ціноутворення в залежності від ступеня контролю над ними з боку фірми, тобто зовнішні і внутрішні стосовно компанії. Наприклад, Ф.Котлер пропонує наступну модель факторів ціноутворення: 1.1. Цілі маркетингу. 1.2. Стратегія комплексу маркетингу. 1.3. Витрати. 1.4. Організація ціноутворення. 2.1. Характер ринку і попиту. 2.2. Конкуренція. 2.3. Інші фактори зовнішнього середовища (економіка, торгові посередники, уряд). Дана модель має безліч переваг, тому що поєднує в собі у певному виді систематизацію багатьох теорій ціноутворення, що розроблялись раніше іншими авторами. Незважаючи на те, що даний підхід є досить традиційним і підтримується багатьма іншими авторами, слід зазначити, що він недостатньо повно відбиває можливі сили, що впливають, на процес ціноутворення. Крім цього дану модель неможливо прямо застосувати для встановлення ціни на продукцію, а лише при використанні проміжної моделі (див. схему 4.1).
Читайте також:
|
|||||||||||
|