Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зовнішні фактори.

Внутрішні фактори.

Цінова політика і фактори, що впливають на неї

Для виробників, що працюють на ринку, незалежно від форм власності питання про ціни має дуже велике значення. Ціни, знаходячись у тісному взаємозв'язку з усіма перемінними маркетингу, визначають рентабельність фірми, її життєздатність і фінансову стабільність. Від цін багато в чому залежить досягнення комерційних результатів; вірна чи помилкова цінова політика впливає на всю діяльність виробничо-збутового комплексу фірми.

Правильна методика встановлення ціни, розумна цінова тактика, послідовна реалізація глибоко обґрунтованої цінової стратегії складають необхідні компоненти успішної діяльності будь-якого комерційного підприємства в жорстких умовах ринку.

Ціна - це грошовий вираз вартості товару.

Підціновою політикою розуміють визначення рівня цін і можливих варіантів їх зміни в залежності від цілей і задач, розв'язуваних фірмою в короткостроковому плані й у перспективі. Розробка цінової політики є однією з основних функцій маркетингу, тому в рамках загальної цінової політики рішення за цінами погоджуються з цільовим ринком фірми, з образом і структурою маркетингу.

Варто сказати, що виділяють три основні цілі ціноутворення, з яких може вибирати фірма:

1) на підставі збуту;

2) на підставі прибутків;

3) на підставі існуючого стану.

У першому випадку фірма зацікавлена в рості чи реалізації максимізації частки на ринку, у другому - у максимізації прибутку, одержанні задовільного доходу, оптимізації доходу від інвестицій чи забезпеченні швидкого надходження готівки.

При цілях, заснованих на існуючому стані, фірма прагне забезпечити собі беззбиткове існування, в умовах гострої конкуренції і змін потреб клієнтів.

Система факторів, що впливають на цінову політику підприємства

В умовах вільного ціноутворення і самостійності підприємства у визначенні цін неминуче виникає у відповідних служб підприємства необхідність вважатися і враховувати фактори, під впливом яких і складається ціна на продукцію.

В економічній літературі найбільше часто зустрічається класифікація факторів ціноутворення в залежності від ступеня контролю над ними з боку фірми, тобто зовнішні і внутрішні стосовно компанії.

Наприклад, Ф.Котлер пропонує наступну модель факторів ціноутворення:

1.1. Цілі маркетингу.

1.2. Стратегія комплексу маркетингу.

1.3. Витрати.

1.4. Організація ціноутворення.

2.1. Характер ринку і попиту.

2.2. Конкуренція.

2.3. Інші фактори зовнішнього середовища (економіка, торгові посередники, уряд).

Дана модель має безліч переваг, тому що поєднує в собі у певному виді систематизацію багатьох теорій ціноутворення, що розроблялись раніше іншими авторами.

Незважаючи на те, що даний підхід є досить традиційним і підтримується багатьма іншими авторами, слід зазначити, що він недостатньо повно відбиває можливі сили, що впливають, на процес ціноутворення. Крім цього дану модель неможливо прямо застосувати для встановлення ціни на продукцію, а лише при використанні проміжної моделі (див. схему 4.1).

 
 

 



Читайте також:

  1. Абіотичні та біотичні фактори.
  2. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  3. Аналіз зовнішніх ризиків
  4. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  5. Визначення зовнішніх і внутрішніх надлишкових тисків
  6. Висловлення думки. Зовнішній аудит.
  7. Відносно невисокий економічний потенціал Франції, пасивність буржуазії, зумовили відставання країни у завоюванні колоній та зовнішній торгівлі.
  8. Внутрішні і зовнішні джерела змін
  9. Внутрішні та зовнішні перевезення поселень.
  10. Внутрішні та зовнішні фактори конкурентоспроможності продукції
  11. Вплив зовнішніх умов на хімічну рівновагу
  12. Вплив зовнішніх факторів на діелектричну проникність




Переглядів: 852

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристики, цілі і стратегії етапу спаду | Методи ціноутворення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.