Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок ліній трифазного струму з декількома навантаженнями

 

Поширимо висновки, що зроблені попередньо, на лінію з декількома навантаженнями. Для цього розглянемо лінію з двома навантаженнями, схема якої з усіма прийнятими позначеннями зображена на рис. 3, і побудуємо для неї векторну діаграму (рис. 4).

Як і в попередньому випадку, за основу приймаємо напругу на кінці лінії Uф2, що і направляємо по дійсній осі системи координат. Відкладаємо вектор струму другого навантаження i2 = I2 під кутом φ2до напруги і будуємо трикутник спадання напруги АВС, відкладаючи вектори I2R2 = АВ і I2X2 = ВС. В результаті одержуємо напругу в точці 1– вектор ОС = Uф1. Далі відкладаємо вектор струму першого навантаження i1під кутом φ1 до отриманої напруги Uф1 і робимо геометричне додавання струмів i1 і i2 = I2. Струм I1, що являє собою геометричну суму зазначених струмів, протікає по першій ділянці лінії і викликає в ній спадання напруги, зображене на діаграмі трикутником CDE, у якого катети рівні: CD = I1R1 і DE = I1X1. Вектор ОЕ = Uфо становить собою шукану напругу на початку лінії.

Проекція векторів спадань напруги АЕ'на дійсну вісь дає подовжню складову спадання напруги, а відрізок АF втрату напруги.

Вважаючи приблизно АЕ' AF=U,одержуємо фазне значення втрати напруги від початку лінії до останнього навантаження:

.

Тут φ2 – кут між струмом i2 = I2 і напругою Uф2, а φ – кут між струмом I1 і тією ж напругою.

Заміняючи Icosφ і Isinφ відповідно через активну і реактивну складові струму Ia і Ir, одержуємо:

,

чи для загального випадку п навантажень:

а) для фазного значення втрати напруги

;

б) для лінійного значення втрати напруги

. (10)

Слід зазначити, що при визначенні активної і реактивної складових на першій ділянці (і аналогічно для всіх проміжних ділянок – у загальному випадку) кут зсуву цього струму φ приймався відносно напруги Uф2 наприкінці лінії, тоді як вихідним при розрахунках є кут φ' – відносно напруги Uф1 для кінця розглянутої ділянки. Практично можна допустити, що φ φ', що вносить похибку малого порядку, адже різниця між φ і φ' незначна.

Отриману формулу (10) можна перетворити для випадку, коли навантаження задані потужностями.

Підставляючи значення Ia = P/(U) і Ir = Q/(U) для кожної ділянки розглянутої лінії і приймаючи U (напругу наприкінці ділянки) приблизно рівною Uн, одержуємо:

. (11)

Значення потужностей Р і Q, для кожної ділянки мережі одержуємо послідовним підсумовуванням відповідно активних і реактивних навантажень, що приєднані до лінії, починаючи від найбільш віддаленої точки і до джерела живлення.

У випадку простої розгалуженої мережі трифазного струму для визначення втрат до різних точок цієї мережі також користуємося формулою (11), підсумовуючи втрати напруги послідовно для кожної ділянки мережі, враховуючи їх навантаження.

Так, наприклад, для розгалуженої мережі трифазного струму з декількома навантаженнями (рис. 5) розподіл навантажень знаходимо таким чином:

а втрату напруги до найбільш віддаленої точки 4 визначаємо як

,

а до точки 2' – як

,

де Uо-1, U1-2 ,втрати напруги на відповідних ділянках, що визначені за формулою (11).

Опишемо порядок розрахунку простих розімкнутих мереж.

Усі навантаження виражають у вигляді потужностей у комплексному вигляді. Зазначеним вище способом знаходять навантаження на ділянках мережі.

Визначають робочі струми в кожній ділянці за формулою

.

Знаючи час використання максимуму навантажень чи визначаючи його, знаходять економічний переріз проводів, який перевіряють за нагріванням. Далі визначають опір Ri = rо li; і Хi = хоli для кожної ділянки.


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  3. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  4. Автоматичне розвантаження по струму.
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Аеродинамічний розрахунок
  7. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  8. Активний опір ліній електропередачі
  9. Активний опір у ланцюзі синусоїдального струму
  10. АНАЛІЗ ЛІНІЙНИХ МОДЕЛЕЙ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ
  11. Аналіз трифазного з’єднання з урахуванням опорів лінійних проводів
  12. Аналітичний розрахунок завантаження горловин




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Таким чином, розрахунок мереж за втратою напруги зводиться до визначення подовжньої складової спадання напруги за формулою (1). | Інтернет-ресурси

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.