![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Розрахунок ліній трифазного струму з декількома навантаженнями
Проекція векторів спадань напруги АЕ'на дійсну вісь дає подовжню складову спадання напруги, а відрізок АF – втрату напруги. Вважаючи приблизно АЕ'
Тут φ2 – кут між струмом i2 = I2 і напругою Uф2, а φ – кут між струмом I1 і тією ж напругою. Заміняючи Icosφ і Isinφ відповідно через активну і реактивну складові струму Ia і Ir, одержуємо:
чи для загального випадку п навантажень: а) для фазного значення втрати напруги
б) для лінійного значення втрати напруги
Слід зазначити, що при визначенні активної і реактивної складових на першій ділянці (і аналогічно для всіх проміжних ділянок – у загальному випадку) кут зсуву цього струму φ приймався відносно напруги Uф2 наприкінці лінії, тоді як вихідним при розрахунках є кут φ' – відносно напруги Uф1 для кінця розглянутої ділянки. Практично можна допустити, що φ Отриману формулу (10) можна перетворити для випадку, коли навантаження задані потужностями. Підставляючи значення Ia = P/(
Значення потужностей Р і Q, для кожної ділянки мережі одержуємо послідовним підсумовуванням відповідно активних і реактивних навантажень, що приєднані до лінії, починаючи від найбільш віддаленої точки і до джерела живлення. У випадку простої розгалуженої мережі трифазного струму для визначення втрат до різних точок цієї мережі також користуємося формулою (11), підсумовуючи втрати напруги послідовно для кожної ділянки мережі, враховуючи їх навантаження. Так, наприклад, для розгалуженої мережі трифазного струму з декількома навантаженнями (рис. 5) розподіл навантажень знаходимо таким чином: а втрату напруги до найбільш віддаленої точки 4 визначаємо як
а до точки 2' – як
де Опишемо порядок розрахунку простих розімкнутих мереж. Усі навантаження виражають у вигляді потужностей у комплексному вигляді. Зазначеним вище способом знаходять навантаження на ділянках мережі. Визначають робочі струми в кожній ділянці за формулою
Знаючи час використання максимуму навантажень чи визначаючи його, знаходять економічний переріз проводів, який перевіряють за нагріванням. Далі визначають опір Ri = rо li; і Хi = хоli для кожної ділянки. Читайте також:
|
||||||||||||
|