МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спад продаж і прибутку.Товари на етапі продажу і прибутку ще займають помітну частку ринку, приносять прибутки. Однак на підприємстві виникають сумніви щодо його перепективи. Такі товари, відповідно до матриці БКГ, зараховують до «собак», купівельну активність виявляють приблизно 16% покупців, яких називають «консерваторами», «запізнілими». В даному випадку підприємцю необхідно або припиняти свою діяльність, або модернізувати, чи змінити виробництво товару на зовсім інший вид. Цінова політика підприємства— система, принципи встановлення цін на продукцію, маневрування ними відповідно до ринкової ситуації і маркетингових цілей. На цінову політику підприємства впливають різноманітні внутрішні і зовнішні фактори. Систему внутрішніх факторів ціноутворення становлять:маркетингові цілі підприємства, маркетингові стратегії підприємства, витрати підприємства, кваліфікація, маркетингова культура кадрів. Зовнішні фактори ціноутворення:попит (споживачі), цінова конкуренція, інтереси, дії посередників, продавців. Для забезпечення позитивної цінової політики, підприємством обирається цінова стратегія: а)стратегія високих цін («зняття вершків»). Обравши її, підприємство встановлює високі ціни під час впровадження на ринок нового продукту з подальшим їх зниженням; б)стратегія проникнення (низьких цін); в)стратегія цінового лідера; г)стратегія наслідування лідера; ґ) стратегія диференційованих цін; д)стратегія престижних цін; е) стратегія сезонних цін; є)стратегія гнучких (еластичних) цін; ж)стратегія за співвідношенням «ціна — якість». Ціна як маркетинговий інструмент може стимулювати продажі в оптовій і роздрібній сферах або блокувати їх. Для стимулювання продаж підприємства використовують різні підходи: цінові знижки, неокруглені ціни, ціни спеціальних заходів (розпродажів), їх тимчасово встановлюють у зв'язку з певними подіями: календарними датами, реорганізаціями тощо, перекреслені ціни. Збут— післявиробничі операції, що забезпечують продаж продукції. Продаж— особиста взаємодія покупця і продавця, пов'язана із придбанням товарів. У налагодженні і здійсненні цієї діяльності видавництво керується здебільшого такими цілями: а) якнайшвидше за найвигіднішими цінами, з найменшими затратами на всі процедури і найвищим прибутком продати свої товари, сформувати і зберегти позитивне ставлення покупців до себе і своєї продукції; б) розширити кількість і зберегти лояльних клієнтів; в) знизити залежність від суб'єктів оптової, роздрібної торгівлі, мінімізувати їх диктат, зловживання силою. Політика розподілу (розповсюдження, дистрибуції) продукції— система принципів, настанов, цілей, на основі яких здійснюють планування, організацію, вибір стратегій наближення (переміщення) продукції до клієнтів, контролюють діяльність, оцінюють її результати. Канал розповсюдження продукції— шлях продукції від підприємства до споживача і сукупність учасників цього процесу. За багатьма критеріями найкраще, якщо видавництво використовує прямі канали розповсюдження товарів— самостійно, без посередників збуває свою продукцію, непрямі канали— стараннями незалежних посередників. У компетенцію служби маркетингу на підприємстві входить: —забезпечення чіткості, злагодженості логістичних операцій (приймання, облік, відвантаження продукції, документування всіх процесів, аналіз інформації); —налагодження і розвиток, аналіз та оптимізація надійних, безперервних двосторонніх ділових відносин із суб'єктами розповсюдження, уміння переконати їх у цінності пропонованих товарів; —оптимізація структури мереж і каналів розповсюдження; —оперативне інформування суб'єктів розповсюдження про випущену продукцію, відвантаження, експедиція їх відповідно до договірних умов; —формування, оптимізація, контролювання комерційних умов співпраці (терміни оплати, дисконтні формати, повернення і списання продукції); —контролювання фінансових надходжень, вживання необхідних заходів щодо їх забезпечення; —фіксування та аналіз інформації, яка стосується збутової практики підприємства, його продукції, діяльності конкурентів. Читайте також:
|
||||||||
|