Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спад продаж і прибутку.

Товари на етапі продажу і прибутку ще займають помітну частку ринку, приносять прибутки. Однак на підприємстві виникають сумніви щодо його перепективи. Такі товари, відповідно до матриці БКГ, зарахову­ють до «собак», купівельну активність виявляють приблизно 16% покупців, яких називають «консерваторами», «запізнілими».

В даному випадку підприємцю необхідно або припиняти свою діяльність, або модернізувати, чи змінити виробництво товару на зовсім інший вид.

Цінова політика підприємства— система, принципи встановлен­ня цін на продукцію, маневрування ними відповідно до ринкової ситуації і маркетингових цілей.

На цінову політику підприємства впливають різноманітні внутрішні і зовнішні фактори.

Систему внутрішніх факторів ціноутворення становлять:маркетингові цілі підприємства, маркетингові стратегії підприємства, витрати підприємства, кваліфікація, маркетингова культура кадрів.

Зовнішні фактори ціноутворення:попит (споживачі), цінова конкуренція, інтереси, дії посередників, продавців.

Для забезпечення позитивної цінової політики, підприємством обирається цінова стратегія:

а)стратегія високих цін («зняття вершків»). Обрав­ши її, підприємство встановлює високі ціни під час впро­вадження на ринок нового продукту з подальшим їх зни­женням;

б)стратегія проникнення (низьких цін);

в)стратегія цінового лідера;

г)стратегія наслідування лідера;

ґ) стратегія диференційованих цін;

д)стратегія престижних цін;

е) стратегія сезонних цін;

є)стратегія гнучких (еластичних) цін;

ж)стратегія за співвідношенням «ціна — якість».

Ціна як маркетинговий інструмент може стимулювати продажі в оптовій і роздрібній сферах або блокувати їх. Для стимулювання продаж підприємства використовують різні підходи: цінові знижки, неокруглені ціни, ціни спеціальних заходів (розпродажів), їх тим­часово встановлюють у зв'язку з певними подіями: календарними датами, реорганізаціями тощо, перекреслені ціни.

Збут— післявиробничі операції, що забезпечують продаж продукції. Продаж— особиста взаємодія покупця і продавця, пов'язана із придбанням товарів. У налагодженні і здій­сненні цієї діяльності видавництво керується здебіль­шого такими цілями:

а) якнайшвидше за найвигіднішими цінами, з най­меншими затратами на всі процедури і найвищим при­бутком продати свої товари, сформувати і зберегти позитивне ставлення покупців до себе і своєї продукції;

б) розширити кількість і зберегти лояльних клієнтів;

в) знизити залежність від суб'єктів оптової, роздріб­ної торгівлі, мінімізувати їх диктат, зловживання силою.

Політика розподілу (розповсюдження, дистрибуції) продукції система принципів, настанов, цілей, на основі яких здійснюють планування, організацію, вибір стратегій набли­ження (переміщення) продукції до клієнтів, контролю­ють діяльність, оцінюють її результати.

Канал розповсюдження продукції— шлях продукції від підприємства до споживача і сукупність учасників цього процесу.

За багатьма критеріями найкраще, якщо видавниц­тво використовує прямі канали розповсюдження товарів самостійно, без посередни­ків збуває свою продукцію, непрямі канали стараннями незалежних посередників.

У компетенцію служби маркетингу на підприємстві входить:

—забезпечення чіткості, злагодженості логістичних операцій (приймання, облік, відвантаження продукції, документування всіх процесів, аналіз інформації);

—налагодження і розвиток, аналіз та оптимізація надійних, безперервних двосторонніх ділових відносин із суб'єктами розповсюдження, уміння переконати їх у цінності пропонованих товарів;

—оптимізація структури мереж і каналів розпов­сюдження;

—оперативне інформування суб'єктів розповсю­дження про випущену продукцію, відвантаження, експедиція їх відповідно до договірних умов;

—формування, оптимізація, контролювання ко­мерційних умов співпраці (терміни оплати, дисконтні формати, повернення і списання продукції);

—контролювання фінансових надходжень, вживан­ня необхідних заходів щодо їх забезпечення;

—фіксування та аналіз інформації, яка стосується збутової практики підприємства, його продукції, діяль­ності конкурентів.


Читайте також:

  1. Автомати для продажу гарячих напоїв
  2. Автомати для продажу гарячих страв
  3. Автомати для продажу штучних товарів
  4. Аналіз розподілу прибутку.
  5. Аналіз розподілу чистого прибутку.
  6. Аналіз формування прибутку.
  7. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  8. Бюджет продажів
  9. Виготовлення, зберiгання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв i тютюнових виробів
  10. Виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів
  11. Види прибутку.
  12. Використання чистого прибутку.




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринкова зрілість товару. | Загальна сутнісна характеристика продукції. Номенклатура й асортимент продукції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.