Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ринкова зрілість товару.

Зростання ринку (обсягів продажу).

Впровадження товару на ринок.

Маркетингова товарна, цінова, та збутова політика підприємства.

Товарна політика підприємствадіяльність, спрямована на розвиток асортименту продукції, розробку вдосконалення її модельних, споживчих характеристик, вилучення із асортименту товарів, на які вичерпався споживчий попит.

Реалізується маркетингова товарна політика діяльності підприємства за такими напрямами:

— підготовка нової продукції, з метою розвитку асортименту, розширення ринку, досягнення переваг над конкурентами;

— модифікування, модернізація продукції, метою яких є продовження, відновлення її життєвого циклу, збереження і захист ринкових позицій підприємства;

— зняття з ринку товарів, які вичерпали свою конкурентоспроможність.

Ці заходи мають на меті нарощення конкурентих сил, зниження затрат, ризиків, підвищення економічної ефективності.

Для ефективного проведення товарної політики, підприємцю необхідно подбати про якість продукції, тобто її відповідність певним стандартам та вимогам споживачів щодо неї також необхідно здійснювати певні заходи на різних стадіях ЖЦТ.

Життєвий цикл товаручас, упродовж якого товар збе­рігає свою життєздатність на ринку і забезпечує досягнення цілей підприємства.

Поділяється він на кілька етапів: впровадження, зростання, зрілість, спад.

Відповідно до матриці Бостонської консалтингової групи (БКГ), товари, які перебувають на стадії впрова­дження, називають «важкими дітьми», «темними конячками», «проблемами», «загадками». Продавці часто неохоче реагують на них. Розкуповують їх клієн­ти, яких кваліфікують як «новаторів», «піонерів». За спостереженнями маркетологів, їх приблизно 2,5% від загальної кількості потенційних покупців. Обсяги про­даж невеликі, діяльність збиткова. Новим товарам необхідні рекламна підтримка, заходи щодо стимулю­вання продаж.

На етапі впровадження можуть бути використані такі стратегії:

а) стратегія проникнення, спрямована на швидке вхо­дження на ринок, захоплення якнайбільшої його част­ки;

б) стратегія «зняття вершків», яка передбачає про­даж за високими цінами.

На цьому етапі зростання ринку товарів досягає точки беззбитковості і починає приносити прибуток. Товари дістають назву «зірок», яких приблизно 13,5%.

Цей етап триває найдовше, а кількість покупців є най­більшою (рання більшість — 34% і пізня — 34%). Отри­мувані надходження можуть бути спрямовані на підго­товку і реалізацію нових проектів або інші цілі. Такі товари мають назву «дійної корови».


Читайте також:

  1. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  2. Валовий внутрішній продукт — це сукупна ринкова вартість кінцевої продукції та послуг, що вироблені резиден­тами країни за рік.
  3. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  4. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  5. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  6. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  7. Взаємодія попиту та пропозиції. Ринкова рівновага
  8. Взаємодія попиту та пропозиції: ринкова рівновага.
  9. Графік 11. Ринкова рівновага
  10. Етапи процесу розробки та чинники розвитку нового товару.
  11. Життєвий цикл товару.
  12. Закони попит і пропозиція . Ринкова рівновага.




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка комплексу маркетингу. | Спад продаж і прибутку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.087 сек.