МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ринкова зрілість товару.Зростання ринку (обсягів продажу). Впровадження товару на ринок. Маркетингова товарна, цінова, та збутова політика підприємства. Товарна політика підприємства— діяльність, спрямована на розвиток асортименту продукції, розробку вдосконалення її модельних, споживчих характеристик, вилучення із асортименту товарів, на які вичерпався споживчий попит. Реалізується маркетингова товарна політика діяльності підприємства за такими напрямами: — підготовка нової продукції, з метою розвитку асортименту, розширення ринку, досягнення переваг над конкурентами; — модифікування, модернізація продукції, метою яких є продовження, відновлення її життєвого циклу, збереження і захист ринкових позицій підприємства; — зняття з ринку товарів, які вичерпали свою конкурентоспроможність. Ці заходи мають на меті нарощення конкурентих сил, зниження затрат, ризиків, підвищення економічної ефективності. Для ефективного проведення товарної політики, підприємцю необхідно подбати про якість продукції, тобто її відповідність певним стандартам та вимогам споживачів щодо неї також необхідно здійснювати певні заходи на різних стадіях ЖЦТ. Життєвий цикл товару— час, упродовж якого товар зберігає свою життєздатність на ринку і забезпечує досягнення цілей підприємства. Поділяється він на кілька етапів: впровадження, зростання, зрілість, спад. Відповідно до матриці Бостонської консалтингової групи (БКГ), товари, які перебувають на стадії впровадження, називають «важкими дітьми», «темними конячками», «проблемами», «загадками». Продавці часто неохоче реагують на них. Розкуповують їх клієнти, яких кваліфікують як «новаторів», «піонерів». За спостереженнями маркетологів, їх приблизно 2,5% від загальної кількості потенційних покупців. Обсяги продаж невеликі, діяльність збиткова. Новим товарам необхідні рекламна підтримка, заходи щодо стимулювання продаж. На етапі впровадження можуть бути використані такі стратегії: а) стратегія проникнення, спрямована на швидке входження на ринок, захоплення якнайбільшої його частки; б) стратегія «зняття вершків», яка передбачає продаж за високими цінами. На цьому етапі зростання ринку товарів досягає точки беззбитковості і починає приносити прибуток. Товари дістають назву «зірок», яких приблизно 13,5%. Цей етап триває найдовше, а кількість покупців є найбільшою (рання більшість — 34% і пізня — 34%). Отримувані надходження можуть бути спрямовані на підготовку і реалізацію нових проектів або інші цілі. Такі товари мають назву «дійної корови». Читайте також:
|
||||||||
|