МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛІТЕРАТУРАПостулати сучасної лінгвістики. Постулат про синхронію – діахронію. Постулат про парадигматику та синтагматику. Польова структура мови. ЗАЛІК Синтаксис. Підрядний та сурядний тип синтаксичного зв’язку. Словосполучення. Речення та його категорії. Актуальне членування реченняFINAL TEST. Подання рефератів. ВСТУП ДО МОВОЗНАВСТВА ПЛАН НУА-2012 (8 лекцІй)
7.11. Природа, сутність, функції мови. Система та структура мови. Науки про мову. 14. 11.Фонетика: предмет,одиниці, методи. Мовленнєвий апарат людини. Класифікація звуків мови. Історичні й функціональні зміни фонем. 21.11.Лексикологія. Слово й поняття. Типи лексичних значень.
28.11.Словниковий склад мови. Етимологія. Шари лексики. Неологізми й архаїзми. Лексичні запозичення. Фразеологія. Фразеологізми та їх класифікації. Лексикографія. Ономастика і топоніміка. Типи словників і лексиконів. 5.12.Морфологія. Матеріальна структура слова. Поняття про морфему. Типи морфем. Словотворення. Граматичне значення та його матеріальне вираження.
12.12. Граматичні категорії. Номінація, предикація, локація. Граматична форма. Поняття про парадигму. Поняття дейксису. Частини мови та іх класифікація. Категорії іменника, дієслова, прикметника в романських, германських, слов’янських мовах. Морфологічна класифікація мов світу.
Тематика рефератів 1. Природа, сутність мови. 2. Функції мови. 3. Одиниці структури мови та система мови. 4. Науки про мову. 5. Мова і мовлення. Функції мовлення. 6. Фонетика: предмет,одиниці, методи. 7. Мовленнєвий апарат людини. 8. Класифікація звуків мови. 9. Історичні й функціональні зміни фонем. 10. Лексикологія. Слово й поняття. 11. Типи лексичних значень. 12. Ономастика і топоніміка. 13. Словниковий склад мови. Етимологія. 14. Шари лексики. Неологізми й архаїзми. 15. Лексичні запозичення. 16. Фразеологія. Фразеологізми та їх класифікації. 17. Групи слів. Синоніми й антоніми. 18. Непрямі лексичні значення. Метафора й метонімія. 19. Лексикографія. Типи словників і лексиконів. 20. Поняття про морфему. Типи морфем. 21. Словотворення і його засоби. 22. Граматичне значення та його матеріальне вираження. 23. Граматичні категорії. 24. Номінація, Іменні та дієслівні класи 25. Граматична форма: способи вираження 26. Морфологія. Частини мови та іх класифікація. 27. Іменник: його категорії в романських, германських, слов’янських мовах. 28. Дієслово: його категорії в романських, германських, слов’янських мовах. 29. Синтаксис. Підрядний та сурядний тип синтаксичного зв’язку. 30. Словосполучення. 31. Речення та його типи. 32. Актуальне членування речення 33. Постулати сучасної лінгвістики. Постулат про синхронію – діахронію. Постулат про парадигматику та синтагматику. Читайте також:
|
||||||||
|