Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СКЛАД ВИКОНАВЦІВ, ЗМІСТ ТА СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕХІВ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЦТВА

Організацію руху потоків інформації оформляють графіком. Найширше використовується табличний графік організації робіт, зокрема таблично-текстовий (табл. 6.10).

Заключним етапом аналітичного процесу є узагальнення аналітичної інформації. На цьому етапі дають об'єктивну оцінку результатів діяльності господарства або його виробничого підрозділу, ви являють резерви виробництва, упущення, розробляють рекомендації.

Для цього добирають аналітичні номенклатури на основі добу тих у процесі аналітичної обробки даних. Основне в узагальненні — висновки та пропозиції, спрямовані на поліпшення роботи господарства та його підрозділів.

Для об'єктивного оцінювання результатів роботи господарства або його виробничих та інших підрозділів передусім встановлюють, чи обґрунтовані завдання (плани) роботи, чи відповідають вони виробничим можливостям господарства або його підрозділів. Потрібно також дати характеристику організаційно-технічного розвитку, а також умов, за яких здійснювалася робота (діяльність).

Висновки повинні мати конструктивний характер, а у пропозиціях слід сформулювати основні конкретні завдання з удосконалення діяльності відповідного господарства або його виробничого підрозділу.

На підставі висновків та пропозицій розробляють заходи з урахуванням досягнень науки і практики з питань, які було проаналізовано. Розроблені заходи мають сприяти поліпшенню роботи, раціональнішому використанню матеріальних та трудових ресурсів, ліквідації втрат, удосконаленню виробництва на всіх дільницях роботи.

Важливим елементом заключного етапу аналітичного процесу є обговорення результатів з тими, хтобрав участь в аналітичному процесі, та керівниками господарств і підрозділів, діяльність яких аналізували.

Результати аналізу потрібно доводити до всіх працюючих. Гласність результатів аналізу є ефективним методом поліпшення роботи.

Найбільш поширеним способом (прийомом) доведення до широкого кола працюючих результатів аналізу є інформація колективу на нарадах, ознайомлення з графіками за допомогою плакатів, таблиць, діаграм тощо.

Слід зазначити, що, незважаючи на деяку подібність поетапного поділу облікового, контрольного і аналітичного процесів, ідентичність назв об'єктів організації, зміст кожного значно відрізняється.

Найбільш чітко організація технології аналітичного процесу ви являється через організацію розв'язання аналітичних завдань. Побудову загальної технології вирішення аналітичних завдань унаочнює рис. 6.3. Проте під етапи технології в умовах застосування ПК не ви ділено. Розрахунки проміжних показників аналітичного процесу виконують на машині, а у вихідних відеограмах, машинограмах вони здійснюються автоматично.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  3. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. Організація і проведення спортивних походів
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  11. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  12. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОГОДЖЕНІСТЬ СУМ У РІЗНИХ ФОРМАХ ЗВІТНОСТІ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.