МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Творчі завданняОснови експертизи інноваційних технологій навчання Визначимось з особливостями експертизи педагогічних інновацій.Відзначимо, що це питання є одним з найменш досліджених у педагогічній науці і розвивається за двома напрямками: експертиза інноваційних технологій та інновацій як певних удосконалень навчального процесу. Як зазначає І. Підласий, експертиза технології – це, по-перше, підтвердження того, що ви маєте справу дійсно з технологією, по-друге, установлення переваг даної технології над іншими, аналогічними. Звернемось до підходів щодо експертизи педагогічних технологій запропонованих цим вченим. Згідно ним, експертиза ґрунтується на алгоритмі, що складається з послідовності кроків, на кожному з яких установлюється відповідність одному з критеріїв експертизи і виноситься однозначне рішення «так» чи «ні». Вчений пропонує алгоритм опису педагогічної технології для проведення її експертизи: - перший крок: установлення цілісності педагогічної технології, тобто вона повинна охоплювати всю систему (цілі – дії – результат), інакше має місце раціоналізація або оптимізація певного аспекту; - другий крок: аналіз опису продукту, що створюється технологією; - третій крок: опис процедури з кількісними розрахунками (витрати часу, структура робочого дня, коефіцієнт завантаженості; - четвертий крок: повний опис характеристик учасників педагогічного процесу (учнів, педагогів, керівного складу, організації процесу); - п’ятий крок: повний опис процедур мотивації і стимулювання учасників педагогічного процесу; - шостий крок: повний набір критеріїв діагностики (вихідних умов і досягнень); - сьомий крок: супровід технології і загальна відповідальність виробників, педагогів та адміністрації за результати. Для проведення експертизи інновацій І. Підласим розроблено аналізатор для їх оцінки.
Шановний студенте! Проведіть експертизу будь-якої педагогічної інновації, скориставшись підходами І.Підласого (табл. 2.2). Таблиця 2.2 Аналізатор для оцінки педагогічних інновацій (адаптований за підходами І. Підласого)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|