МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Творчі завданняОснови експертизи інноваційних технологій навчання Визначимось з особливостями експертизи педагогічних інновацій.Відзначимо, що це питання є одним з найменш досліджених у педагогічній науці і розвивається за двома напрямками: експертиза інноваційних технологій та інновацій як певних удосконалень навчального процесу. Як зазначає І. Підласий, експертиза технології – це, по-перше, підтвердження того, що ви маєте справу дійсно з технологією, по-друге, установлення переваг даної технології над іншими, аналогічними. Звернемось до підходів щодо експертизи педагогічних технологій запропонованих цим вченим. Згідно ним, експертиза ґрунтується на алгоритмі, що складається з послідовності кроків, на кожному з яких установлюється відповідність одному з критеріїв експертизи і виноситься однозначне рішення «так» чи «ні». Вчений пропонує алгоритм опису педагогічної технології для проведення її експертизи: - перший крок: установлення цілісності педагогічної технології, тобто вона повинна охоплювати всю систему (цілі – дії – результат), інакше має місце раціоналізація або оптимізація певного аспекту; - другий крок: аналіз опису продукту, що створюється технологією; - третій крок: опис процедури з кількісними розрахунками (витрати часу, структура робочого дня, коефіцієнт завантаженості; - четвертий крок: повний опис характеристик учасників педагогічного процесу (учнів, педагогів, керівного складу, організації процесу); - п’ятий крок: повний опис процедур мотивації і стимулювання учасників педагогічного процесу; - шостий крок: повний набір критеріїв діагностики (вихідних умов і досягнень); - сьомий крок: супровід технології і загальна відповідальність виробників, педагогів та адміністрації за результати. Для проведення експертизи інновацій І. Підласим розроблено аналізатор для їх оцінки.
Шановний студенте! Проведіть експертизу будь-якої педагогічної інновації, скориставшись підходами І.Підласого (табл. 2.2). Таблиця 2.2 Аналізатор для оцінки педагогічних інновацій (адаптований за підходами І. Підласого)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|