МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навчальні видання
Навчальне виданнямістить систематизовані відомості наукового або прикладного змісту, викладені у зручній для вивчення і викладання формі, розраховані для учнів різного віку та ступеня навчання. Цільове призначення навчальних видань полягає у забезпеченні навчального процесу, сприяння засвоєнню знань в умовах певної системи освіти, підготовки і перепідготовки кадрів. За читацьким призначенням вони поділяються на З основні групи: - для загальноосвітньої школи (початкової і старшої); - вищої школи І і II рівнів акредитації (середні спеціальні заклади); - вищої школи III і ІУ рівнів акредитації (вищі навчальні заклади). Особливість характеру інформації навчальних видань полягає в універсальності тематики, зумовленій номенклатурою навчальних дисциплін у всіх типах навчальних закладів. Вони містять наукові і прикладні відомості у вигляді основних законів та висновків. Обсяг матеріалу визначає програма навчання. За роллю в навчальному процесі виділяють такі підвиди: підручники, навчальні посібники, практикуми, хрестоматії, книги для читання, таблиці, атласи, навчальні наочні посібники, програмно-методичні видання. Підручникмістить систематизований виклад навчальної дисципліни, який відповідає навчальній програмі і офіційно затверджений як такий вид видання. Для підручника притаманна строгість і точність відбору та викладу матеріалу, чітка структура, спадкоємність, тематична і методична єдність. Підручники одночасно виконують виховну і пізнавальну, освітню функції. У них передбачені компоненти для закріплення пройденого матеріалу. Навчальний посібникдоповнює або частково замінює підручник та офіційно затверджене як такий вид видання. Різниця між підручником і посібником полягає у тому, що в підручнику теоретичні основи курсу викладаються у строгій відповідності до програми, а в навчальному посібнику - без врахування. Хрестоматіямістить літературно-художні, історичні та інші твори або уривки з них, які вивчаються навчальною дисципліною. Вона допомагає розвитку аналітичних здібностей. Навчальний наочний посібникмістить образотворчі матеріали на допомогу вивченню, викладанню і вихованню. Практикуммістить завдання і вправи, які сприяють засвоєнню теоретичних знань, набуття практичних навичок, закріплення вивчених тем (збірник задач, вправ, практичних завдань, лабораторний практикум). До програмно-методичних видань належать:навчальна програма, навчально-методичний посібник, методичні рекомендації. Навчальна програмавизначає зміст, обсяг, порядок вивчення і викладання навчальної дисципліни. Вона допомагає керувати навчальним процесом. Навчально-методичний посібникмістить матеріали з методики викладання навчальної дисципліни. Відображає твори, в яких викладається методика засвоєння курсу, його розділів або виконання практичних завдань. Методичні рекомендаціїмістять роз'яснення певної теми, розділу навчальної дисципліни, визначають методику виконання певних завдань (семінарських, практичних). За характером інформації, структурою і конструкцією виділяють такі різновиди навчальних видань: курс лекцій, текст лекції, конспект лекцій, задачник. Курс лекціймістить повний виклад тем навчальної дисципліни, визначених програмою. Текст лекціймістить виклад певних розділів навчальної дисципліни. Конспект лекціймістить короткий виклад курсу лекцій або окремих розділів навчальної дисципліни. Оформлення навчальних видань залежить від типу навчальних закладів, для яких вони призначені. Використовуються шрифти різних кеглів, різноманітні шрифтові, кольорові виділення. Системі рубрикації властива детальність і графічна яскравість. Читайте також:
|
||||||||
|