Короткострокова та довгострокова монопольна рівновага
TR
MR>0 MR<0
Q
ТR – сукупний дохід
Рис. 10.2. Взаємозв’язок попиту, сукупного доходу і граничного доходу в умовах простої монополії
Мета діяльності монопольної фірми як в короткостроковому так і в довгостроковому періодах – максимізація прибутку.
Монополія максимізує прибуток, виробляючи такий обсяг продукції, при якому граничні витрати дорівнюють граничному доходу:
MR = MC (10.2)
Ціна, яку монопольна фірма встановлює на свою продукцію, визначається висотою кривої попиту в точці випуску, що дає максимум прибутку.
Фірма, яка максимізує прибуток, досягає рівноваги. Ціна і обсяг випуску, при яких фірма максимізує прибуток, називається рівноважними(рис. 10.3).
P, С
MC
ATC
P* A
C B
Читайте також: - Антимонопольна діяльність держави
- Антимонопольна діяльність держави.
- Антимонопольна політика держави.
- Баланс сил і рівновага в МС
- Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
- Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
- Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
- Взаємодія попиту та пропозиції. Ринкова рівновага
- Взаємодія попиту та пропозиції: ринкова рівновага.
- Взаємозв'язок сукупного попиту та сукупної пропозиції. Макроекономічна рівновага
- Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі
- Гази крові, та кислотно-лугова рівновага.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|