МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Процес планування переговорів поділяють на три етапиДілове спілкування ДІЛОВА ЕТИКА Висновки Одне із важливих завдань морально-психологічного забезпечення – домагатися глибокого вивчення, відмінного зберігання, грамотної експлуатації особовим складом підрозділу зброї і бойової техніки, удосконалення системи планового ремонту і чіткої організації парково-господарських днів, мобілізувати воїнів на скорочення термінів вивчення бойової техніки, на скоріше придбання твердих навичок ефективного застосування зброї і техніки в сучасному бою.
Ділове спілкування - спілкування між співрозмовниками (партнерами, опонентами), спрямоване на повне або часткове вирішення конкретних проблем, організацію спільної діяльності, дій. Види ділового спілкування: ♦ сприйняття, пізнання і розуміння партнерів по спілкуванню (перцептивна сторона спілкування); ♦ обмін інформацією (комунікативна сторона спілкування); ♦ вироблення єдиної стратегії взаємодії (інтерактивна сторона спілкування). За деякими даними, 60—80% інформації від співрозмовника ми отримуємо по невербальному каналу. Виділяють дев´ять типів співрозмовників: 1) безглузда людина; 2) статечна людина; 3) всезнайко; 4) балакун; 5) боягуз; 6) неприступна людина; 7) незацікавлена людина; 8) "велике цабе; 9) чомучка. Культура мовлення – володіння учасниками мовлення уміннями спілкування відповідно до мети і змісту комунікації. Людина з високим рівнем комунікативної культури володіє такими рисами:
Ініціативність Відкритість Чуттєвість Ділова мова: Словниковий склад(виключає нецензурні слова і висловлювання. плітки, жаргонні слова, діалектизми); Виділяють три основні стратегії переговорів: — зводиться до протистояння крайніх позицій партнерів; — це золота середина між м'якістю та жорсткістю, тобто досягається поставлена мета і водночас не псуються стосунки з людьми; — передбачає розв'язання проблем, виходячи із їхнього змісту, не допускаються дебати з приводу позицій, • підготовка до переговорів; • безпосереднє ведення переговорів; • аналіз результатів і підсумків переговорів. П. Мицич зазначає, що, готуючись до бесіди, потрібно: — обрати найбільш вдалі момент і місце для проведення бесіди і лише після цього домовлятися про зустріч; — з´ясувати все про співрозмовника (його ставлення до ініціатора бесіди та рівень моральної культури; — зібрати і систематизувати інформацію, необхідну для розмови; — створити відповідну атмосферу довіри, щоб схилити до себе співрозмовника; — визначити мету, стратегію й тактику проведення бесіди, скласти детальний план розмови, виділити базові слова, ключові речення; — уявити собі позицію співрозмовника з цього питання та хід бесіди, передбачити нюанси, які можуть вплинути на її перебіг і результат. Практичні рекомендаціїщодо підвищення ефективності проведення ділової бесіди, зокрема: • уважно вислуховуйте співбесідника до кінця; • уникайте непорозумінь і неправильних тлумачень; • поважайте свого співбесідника, будьте ввічливі, тактовні й дипломатичні; • якщо потрібно, будьте наполегливі, але зберігайте витримку, коли "температура" бесіди піднімається; • Готуючись до бесід, потрібно пам´ятати певні правила етикету: — кожну бесіду проводити так, щоб вона переросла в подальшу співпрацю; — заздалегідь треба знати тему зустрічі; — призначаючи зустріч, треба чітко домовитися про дату та час, повідомити клієнтові, як краще до вас дістатися; — коли клієнт зайде, організаторові зустрічі потрібно підвестися, потиснути йому руку, запропонувати зручне місце; — розпочинати бесіду потрібно точно в призначений час; — перед собою організатор повинен мати інформацію про посаду, ім´я та по батькові клієнта (його візитівку); — у кабінеті годинник має бути розміщений так, щоб його добре бачили як господар, так і клієнт, це допоможе орієнтуватися в часі; — потрібно намагатися менше говорити, а більше слухати співрозмовника, щоб його зрозуміти; — якщо пропозицію клієнта прийнято, потрібно йому про це сказати і домовитися про те, як надалі розвиватимуться ділові стосунки; — клієнтові потрібно чітко сказати, коли буде дано остаточну відповідь; — якщо пропозиція клієнта не влаштовує, потрібно одразу йому про це сказати; — прощаючись із клієнтом, організатор зустрічі має встати з-за столу, подати руку, провести до виходу, сказати йому добрі слова, побажати успіхів у справах і висловити надію на майбутнє співробітництво. 3.Протокол — це сукупність загальноприйнятих правил, традицій і умовностей, яких дотримуються урядами, відомствами закордонних справ, дипломатичними представництвами, офіційними особами і дипломатами при виконанні своїх функцій в міжнародному спілкуванні. Читайте також:
|
||||||||
|