Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант № 4

Варіант № З

Варіант № 2

1. Розкрийте зміст термінів «Економіка» і «Хрематистика», що використовуються в роботах Аристотеля.

 

2. Покажіть розбіжності двох основних течій в новій історичній школі.

 

3. Які з названих ознак характеризують політику "Воєнного комунізму":

а) відновлення ринкових зв'язків між товаровиробниками;

б) продовольча розверстка;

в) використання принципів госпрозрахунку у виробничій діяльності;

г) самостійність окремих господарюючих суб'єктів;

д) тверде, централізоване управління економікою.

 

4. Назвіть наслідки буржуазних революцій:

а) прискорення промислового перевороту й індустріалізації виробництва;

б) руйнування приватної власності;

в) зміцнення позицій феодальної знаті;

г) розширення феодальної власності на землю;

д) утвердження капіталістичних виробничих відносин.

 

5. Основні ідеї плану Маршалла полягали в:

а) державному регулюванні економіки;

б) проведенні широкомасштабної націоналізації промисловості;

в) наданні фінансової допомоги європейським країнам з боку США:

г) розширенні зовнішньої торгівлі з соціалістичними країнами.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) "революція цін";

б) промислова революція;

в) виникнення капіталістичних відносин:

г) система колонату;

д) поява мануфактурного виробництва:

є) цехове ремесло.

 

1. Розкрийте зміст поглядів А. Сміта на розподіл праці. Чому неможливо ототожнювати розподіл праці в мануфактурі із суспільним поділом праці?

 

2. Зміст теорії додаткової вартості К.Маркса

 

3. В чому полягали наслідки великих географічних відкриттів для країн Європи:

а) руйнуванні основ первіснообщинної економіки;

б) переході від землеробської до сусідської общини;

в) прискоренні первісного нагромадження капіталу;

г) зміцненні позицій феодалізму;

д) зародженні капіталістичних виробничих відносин.

 

4. Буржуазні революції мали своєю метою:

а) сприяти зміцненню позицій феодальної знаті;

б) сприяти встановленню капіталістичних виробничих відносин;

в) привести до утвердження політичного панування буржуазії;

г) забезпечити встановлення економічного панування буржуазії.

 

5. Приватизація в країнах Західної Європи в 1980-х рр. була викликана:

а) кризою державного регулювання економіки;

б) уповільненням темпів економічного зростання;

в) зміцненням позицій профспілок і робочого руху;

г) розширенням соціальних функцій держави.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) Перша світова війна;

б) промисловий переворот в Німеччині;

в) план Дауеса;

г) “Велика депресія”;

д) перехід до монополістичного капіталізму в Західній Європі;

є) мануфактурна промисловість.

 

 


1. Зміст концепції меркантилізму. В чому полягають розбіжності між поглядами прибічників раннього та пізнього меркантилізму?

 

2. Особливості поглядів представників нової історичної школи на проблеми вартості, заробітної плати і капіталу.

 

3. Із приведених ознак назвіть основні риси капіталістичного виробництва:

а) наявність вільної робочої сили;

б) розвинутий внутрішній ринок;

в) умовний характер власності на землю;

г) наявність вільних капіталів;

д) цехова організація ремесла;

е) кріпосна залежність безпосередніх виробників;

ж) мануфактурна промисловість.

 

4. Назвіть основні наслідки великих географічних відкриттів для країн Європи:

а) формування колоніальної системи;

б) руйнування первіснообщинної економіки;

в) формування світового ринку;

г) розвиток внутрішнього ринку у європейських країнах;

д) перехід до капіталістичних виробничих відносин.

 

5. Економічна політика Р.Рейгана припускала:

а) стимулювання виробництва через стимулювання заощаджень;

б) стимулювання виробництва через стимулювання державних витрат;

в) співробітництво з профспілками;

г) підвищення податкових ставок;

д) скорочення соціальних функцій держави.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) цехове ремесло;

б) буржуазна революція в Англії;

в) виникнення капіталістичних відносин;

г) система колонату;

д) поява мануфактурного виробництва;

є) общинне виробництво.

 



Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант № 1 | Варіант № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.