МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант № 4Варіант № З Варіант № 2 1. Розкрийте зміст термінів «Економіка» і «Хрематистика», що використовуються в роботах Аристотеля.
2. Покажіть розбіжності двох основних течій в новій історичній школі.
3. Які з названих ознак характеризують політику "Воєнного комунізму": а) відновлення ринкових зв'язків між товаровиробниками; б) продовольча розверстка; в) використання принципів госпрозрахунку у виробничій діяльності; г) самостійність окремих господарюючих суб'єктів; д) тверде, централізоване управління економікою.
4. Назвіть наслідки буржуазних революцій: а) прискорення промислового перевороту й індустріалізації виробництва; б) руйнування приватної власності; в) зміцнення позицій феодальної знаті; г) розширення феодальної власності на землю; д) утвердження капіталістичних виробничих відносин.
5. Основні ідеї плану Маршалла полягали в: а) державному регулюванні економіки; б) проведенні широкомасштабної націоналізації промисловості; в) наданні фінансової допомоги європейським країнам з боку США: г) розширенні зовнішньої торгівлі з соціалістичними країнами.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) "революція цін"; б) промислова революція; в) виникнення капіталістичних відносин: г) система колонату; д) поява мануфактурного виробництва: є) цехове ремесло.
1. Розкрийте зміст поглядів А. Сміта на розподіл праці. Чому неможливо ототожнювати розподіл праці в мануфактурі із суспільним поділом праці?
2. Зміст теорії додаткової вартості К.Маркса
3. В чому полягали наслідки великих географічних відкриттів для країн Європи: а) руйнуванні основ первіснообщинної економіки; б) переході від землеробської до сусідської общини; в) прискоренні первісного нагромадження капіталу; г) зміцненні позицій феодалізму; д) зародженні капіталістичних виробничих відносин.
4. Буржуазні революції мали своєю метою: а) сприяти зміцненню позицій феодальної знаті; б) сприяти встановленню капіталістичних виробничих відносин; в) привести до утвердження політичного панування буржуазії; г) забезпечити встановлення економічного панування буржуазії.
5. Приватизація в країнах Західної Європи в 1980-х рр. була викликана: а) кризою державного регулювання економіки; б) уповільненням темпів економічного зростання; в) зміцненням позицій профспілок і робочого руху; г) розширенням соціальних функцій держави.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) Перша світова війна; б) промисловий переворот в Німеччині; в) план Дауеса; г) “Велика депресія”; д) перехід до монополістичного капіталізму в Західній Європі; є) мануфактурна промисловість.
1. Зміст концепції меркантилізму. В чому полягають розбіжності між поглядами прибічників раннього та пізнього меркантилізму?
2. Особливості поглядів представників нової історичної школи на проблеми вартості, заробітної плати і капіталу.
3. Із приведених ознак назвіть основні риси капіталістичного виробництва: а) наявність вільної робочої сили; б) розвинутий внутрішній ринок; в) умовний характер власності на землю; г) наявність вільних капіталів; д) цехова організація ремесла; е) кріпосна залежність безпосередніх виробників; ж) мануфактурна промисловість.
4. Назвіть основні наслідки великих географічних відкриттів для країн Європи: а) формування колоніальної системи; б) руйнування первіснообщинної економіки; в) формування світового ринку; г) розвиток внутрішнього ринку у європейських країнах; д) перехід до капіталістичних виробничих відносин.
5. Економічна політика Р.Рейгана припускала: а) стимулювання виробництва через стимулювання заощаджень; б) стимулювання виробництва через стимулювання державних витрат; в) співробітництво з профспілками; г) підвищення податкових ставок; д) скорочення соціальних функцій держави.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) цехове ремесло; б) буржуазна революція в Англії; в) виникнення капіталістичних відносин; г) система колонату; д) поява мануфактурного виробництва; є) общинне виробництво.
Читайте також:
|
||||||||
|