Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант № 7

Варіант № 6

Варіант № 5

1. Зміст теорії реалізації Ж.Б.Сея

 

2. Покажіть розбіжності між традиційною кількісною теорією грошей і монетаризмом М.Фридмена.

 

3. Які з названих ознак характеризують нову економічну політику (НЕП) в Україні (20р.р.XX ст.):

а) відновлення ринкових зв'язків між товаровиробниками;

б) використання принципів госпрозрахунку у виробничій діяльності;

в) продовольча розверстка;

г) націоналізація підприємств;

д) розширення внутрішнього ринку.

 

4. Який із названих заходів не відповідає напрямам реформування економіки Великої Британії урядом М. Тетчер:

а) зміцнення грошової системи і позицій фунта стерлінгів у міжнародних розрахунках;

б) різке обмеження державного підприємництва;

в) активізація зовнішньоторговельної діяльності;

г) націоналізація приватної власності;

д) збільшення прямих податків.

 

5. Концентрація виробництва і капіталу веде до:

а) територіального поділу світу;

б) утворення держави;

в) появи монополістичних промислових об'єднань;

г) розширення внутрішнього ринку.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності :

а) великі географічні відкриття;

б) відокремлення ремесла від землеробства;

в) розпад феодального виробництва;

г) первісне нагромадження капіталу;

д) формування світового ринку;

є) цехове ремесло.

 

 


1. Зміст економічного вчення Ф.Кене про «чистий продукт»

 

2. Характеристика неокласичного напрямку сучасної економічної теорії

 

3. Які з перерахованих ознак характеризують феодальну економіку:

а) використання примітивних знарядь праці;

б) поділ праці між окремими господарствами;

в) товарне виробництво;

г) ремісниче виробництво;

д) зрівняльний розподіл матеріальних благ;

е) нерозвинені форми товарного обміну;

ж) натуральне господарство.

 

4. «Революція цін» - це:

а) зростання цін на експортовану вовну в період економічного підйому Англії;

б) зростання цін у результаті ввозу до Європи великої кількості золота і срібла під час великих географічних відкриттів;

в) зниження цін у результаті переходу до великого промислового виробництва;

г) зниження цін на внутрішньому ринку унаслідок ввезення колоніальних товарів.

 

5. Основні цілі плану Дауеса полягали в:

а) націоналізації промисловості Германії;

б) державному регулюванні економіки;

в) ослабленні умов репараційних платежів;

г) залученні іноземних інвестицій в економіку Германії.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) цехове ремесло:

б) прийняття плану Юнга;

в) промислова революція;

г) становлення монополістичного капіталізму;

д) Перша світова війна;

є) поява мануфактурного виробництва.

 

1. Порівняйте погляди А.Сміта і Д.Рікардо на прибуток, заробітну плату і земельну ренту.

 

2. Основні принципи неокласичного синтезу П.Самуельсона.

 

3. Які з перерахованих ознак характеризують первіснообщинну економіку:

а) використання примітивних знарядь праці;

б) поділ праці між господарськими одиницями;

в) ремісниче виробництво;

г) зрівняльний розподіл матеріальних благ;

д) нерозвинені форми товарного обміну;

е) натуральне господарство;

ж) товарне виробництво.

 

4. У чому полягала сутність процесу "огороджування":

а) перетворенні орної землі у пасовища;

б) виділенні ділянок землі для добування корисних копалин;

в) виділенні ділянок землі для будівництва підприємств;

г) перетворенні пасовищ у орні землі;

д) огородженні земель, що були захоплені у колоніях.

 

5. Назвіть передумови розвитку монополістичного капіталізму:

а) централізація і концентрація капіталу;

б) виникнення акціонерних товариств;

в) територіальний поділ світу;

г) великі географічні відкриття;

д) "революція цін".

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) цехове ремесло;

б) прийняття плану Дауеса;

в) промислова революція;

г) виникнення системи державного регулювання економіки;

д) науково-технічна революція;

є) поява мануфактурного виробництва.

 



Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант № 4 | Варіант № 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.