МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 10Варіант № 9 Варіант № 8
1. Особливості системи теоретичних поглядів Т.Мальтуса.
2. Обґрунтуйте, на яких теоретичних засадах базувалися економічні реформи Р.Рейгана («рейганоміка»).
3. Назвіть форми реалізації феодальної власності на землю і поземельної залежності селян: а) панщина; б) оброк; в) колонат; г) васальна залежність.
4. Основними ознаками процесу первісного нагромадження капіталу є: а) формування монополістичних об'єднань; б) перехід від ручного до великого машинного виробництва; в) нагромадження багатства в руках окремих індивідів; г) позбавлення дрібних товаровиробників засобів виробництва.
5. «Революція цін» - це: а) зростання цін на експортовану вовну в період економічного підйому Англії; б) зростання цін у результаті ввозу до Європи великої кількості золота і срібла під час великих географічних відкриттів; в) зниження цін у результаті переходу до великого промислового виробництва; г) зниження цін на внутрішньому ринку унаслідок ввезення колоніальних товарів.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) утворення монополій; б) общинне виробництво; в) формування феодального господарства і покріпачення селян; г) первісне нагромадження капіталу; д) промисловий переворот; є) розвиток мануфактур.
1. Розкрийте зміст трудової теорії вартості К.Маркса і її відмінності від поглядів У.Петті, А.Сміта, Д. Рікардо
2. В чому суть «основного психологічного закону» Дж.М.Кейнса?
3. Кого у Римській імперії називали колонами: а) селян, які працювали на власній землі; б) селян, що брали в оренду землю у землевласників; в) селян, що купували додаткові наділи землі; г) селян, що здавали землю в оренду.
4. Джерелами первісного нагромадження капіталу в країнах Західної Європи були: а) державні позики; б) колоніальні захвати; в) доходи індивідуальних селянських господарств; г) доходи фермерських господарств.
5. Які з названих ознак характеризують повоєнний (1950-1970 р.) розвиток провідних капіталістичних країн світу. а) посилення процесів державного регулювання економіки: б) загострення капіталістичної конкуренції; в) поширення теорії і практики вільного підприємництва; г) скорочення соціальних функцій держави; д) уповільнення темпів економічного зростання.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) великі географічні відкриття; б) "Неолітична революція"; в) виникнення капіталістичних відносин; г) розвиток світового ринку; д) становлення монополістичного капіталізму; є) буржуазна революція в Англії.
1. Поясніть, в чому полягає суперечливість підходів А.Сміта до визначення категорії «вартість» ? Як вирішено цю проблему у роботах Д.Рікардо?
2. Теоретична система монетаризму.
3. Які з перерахованих ознак характеризують первіснообщинну економіку: а) общинна власність на засоби виробництва; б) приватна власність на засоби виробництва і землю; в) зрівняльний розподіл матеріальних благ; г) товарне виробництво, д) натуральне господарство; е) умовний характер землеволодіння; ж) розвинутий обмін між господарськими одиницями.
4. Первісне нагромадження капіталу - це: а) процес розвитку внутрішнього ринку; б) відокремлення ремесла від землеробства; в) позбавлення безпосереднього виробника засобів виробництва; г) пограбування колоній; д) юридичне звільнення кріпаків.
5. Основні ідеї плану Маршалла зводилися до: а) націоналізації промисловості; б) державного регулювання економіки; в) гальмування розвитку у європейських країнах галузей, що конкурують із США; г) однобічного зниження митних тарифів на імпорт товарів із США до Західної Європи; д) розвитку торгівлі із соціалістичними країнами.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) "революція цін"; б) буржуазна революція в Нідерландах; в) первісне нагромадження капіталу; г) система колонату; д) поява мануфактурного виробництва; є) цехове ремесло.
Читайте також:
|
||||||||
|