Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант № 13

Варіант № 12

Варіант № 11

1. Аналіз відтворення в «економічній таблиці» Ф.Кене

 

2. Характеристика методології і теоретичних ідей Австрійської школи політичної економії.

 

3. Назвіть основні риси капіталістичного виробництва:

а) цехове ремесло;

б) натуральне господарство;

в) товарне виробництво;

г) мануфактурна промисловість;

д) використання спеціалізованих знарядь праці;

е) умовний характер землеволодіння;

ж) нерозвинений внутрішній ринок.

 

4. Наслідки великих географічних відкриттів полягали в:

а) зміні первіснообщинного виробництва феодальним;

б) прискоренні первісного нагромадження капіталу;

в) прискоренні розвитку капіталістичної промисловості;

г) зміцненні позицій феодалізму.

 

5. Економічна програма Л. Ерхарда передбачала:

а) надання повної волі приватному підприємництву;

б) державне регулювання економіки;

в) підтримку великих монополій;

г) лібералізацію цін.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) "революція цін";

б) буржуазна революція в Англії;

в) становлення монополістичного капіталізму;

г) система колонату;

д) економічні реформи Р.Рейгана;

є) цехове ремесло.

 

 


1. Що спільного і в чому розбіжності трудової теорії вартості і теорії «трьох факторів» виробництва Ж.Б.Сея?

 

2. Економічні погляди А.Маршала і виникнення неокласичного напрямку економічної теорії.

 

3. Колонат - це:

а) система землекористування в епоху рабовласництва;

б) система колоніального панування розвинутих країн Західної Європи в епоху монополістичного капіталізму;

в) процес завоювання колоній у період великих географічних відкриттів;

г) система феодального землекористування.

 

4. Які з перерахованих ознак характеризують феодальну економіку:

а) общинна власність на засоби виробництва;

б) приватна власність на землю;

в) зрівняльний розподіл матеріальних благ;

г) товарне виробництво;

д) кріпосна залежність селян;

е) натуральне господарство;

ж) умовний характер власності на землю.

 

5. Економічна програма Л. Ерхарда передбачала:

а) проведення грошової реформи;

б) державне регулювання рівня цін;

в) підтримку монополій;

г) обмеження свободи приватного підприємництва.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) цехова організація ремесла;

б) відокремлення ремесла від землеробства;

в) монополістичний капіталізм;

г) поява вільної робочої сили;

д) велике машинне виробництво

є) буржуазна революція

 


1. Історичні передумови виникнення меркантилізму і його вплив на економічну політику Англії.

 

2. Загальна характеристика неоліберального напрямку економічної думки.

 

3. Які з перерахованих ознак характеризують феодальну економіку:

а) общинна власність на засоби виробництва;

б) приватна власність на землю;

в) зрівняльний розподіл матеріальних благ;

г) товарне виробництво;

д) розвинуті форми обміну між господарськими одиницями;

е) натуральне господарство;

ж) умовний характер власності на землю.

 

4. Наслідки буржуазних революцій полягали в:

а) прискоренні промислового перевороту й індустріалізації економіки європейських країн;

б) знищенні приватної власності на засоби виробництва;

в) зародженні капіталістичного виробництва;

г) зміцненні позицій феодальної знаті;

д) утвердженні капіталістичних виробничих відносин.

 

5. Основні риси «рейганомики»:

а) використання податків як головного інструмента фіскальної політики;

б) збільшення державних і скорочення приватних витрат;

в) збільшення соціальних витрат держави;

г) стимулювання заощаджень і приватних витрат;

д) скорочення соціальних витрат держави;

ж) обмеження державного втручання в економіку.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) цехова організація ремесла;

б) відокремлення ремесла від землеробства;

в) "революція цін";

г) розвиток мануфактурного виробництва;

д) застосування практики державного регулювання економіки;

є) велике машинне виробництво.

 



Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант № 10 | Економічна думка в епоху Середньовіччя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.