Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант № 13

Варіант № 12

Варіант № 11

1. Аналіз відтворення в «економічній таблиці» Ф.Кене

 

2. Характеристика методології і теоретичних ідей Австрійської школи політичної економії.

 

3. Назвіть основні риси капіталістичного виробництва:

а) цехове ремесло;

б) натуральне господарство;

в) товарне виробництво;

г) мануфактурна промисловість;

д) використання спеціалізованих знарядь праці;

е) умовний характер землеволодіння;

ж) нерозвинений внутрішній ринок.

 

4. Наслідки великих географічних відкриттів полягали в:

а) зміні первіснообщинного виробництва феодальним;

б) прискоренні первісного нагромадження капіталу;

в) прискоренні розвитку капіталістичної промисловості;

г) зміцненні позицій феодалізму.

 

5. Економічна програма Л. Ерхарда передбачала:

а) надання повної волі приватному підприємництву;

б) державне регулювання економіки;

в) підтримку великих монополій;

г) лібералізацію цін.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) "революція цін";

б) буржуазна революція в Англії;

в) становлення монополістичного капіталізму;

г) система колонату;

д) економічні реформи Р.Рейгана;

є) цехове ремесло.

 

 


1. Що спільного і в чому розбіжності трудової теорії вартості і теорії «трьох факторів» виробництва Ж.Б.Сея?

 

2. Економічні погляди А.Маршала і виникнення неокласичного напрямку економічної теорії.

 

3. Колонат - це:

а) система землекористування в епоху рабовласництва;

б) система колоніального панування розвинутих країн Західної Європи в епоху монополістичного капіталізму;

в) процес завоювання колоній у період великих географічних відкриттів;

г) система феодального землекористування.

 

4. Які з перерахованих ознак характеризують феодальну економіку:

а) общинна власність на засоби виробництва;

б) приватна власність на землю;

в) зрівняльний розподіл матеріальних благ;

г) товарне виробництво;

д) кріпосна залежність селян;

е) натуральне господарство;

ж) умовний характер власності на землю.

 

5. Економічна програма Л. Ерхарда передбачала:

а) проведення грошової реформи;

б) державне регулювання рівня цін;

в) підтримку монополій;

г) обмеження свободи приватного підприємництва.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) цехова організація ремесла;

б) відокремлення ремесла від землеробства;

в) монополістичний капіталізм;

г) поява вільної робочої сили;

д) велике машинне виробництво

є) буржуазна революція

 


1. Історичні передумови виникнення меркантилізму і його вплив на економічну політику Англії.

 

2. Загальна характеристика неоліберального напрямку економічної думки.

 

3. Які з перерахованих ознак характеризують феодальну економіку:

а) общинна власність на засоби виробництва;

б) приватна власність на землю;

в) зрівняльний розподіл матеріальних благ;

г) товарне виробництво;

д) розвинуті форми обміну між господарськими одиницями;

е) натуральне господарство;

ж) умовний характер власності на землю.

 

4. Наслідки буржуазних революцій полягали в:

а) прискоренні промислового перевороту й індустріалізації економіки європейських країн;

б) знищенні приватної власності на засоби виробництва;

в) зародженні капіталістичного виробництва;

г) зміцненні позицій феодальної знаті;

д) утвердженні капіталістичних виробничих відносин.

 

5. Основні риси «рейганомики»:

а) використання податків як головного інструмента фіскальної політики;

б) збільшення державних і скорочення приватних витрат;

в) збільшення соціальних витрат держави;

г) стимулювання заощаджень і приватних витрат;

д) скорочення соціальних витрат держави;

ж) обмеження державного втручання в економіку.

 

6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності:

а) цехова організація ремесла;

б) відокремлення ремесла від землеробства;

в) "революція цін";

г) розвиток мануфактурного виробництва;

д) застосування практики державного регулювання економіки;

є) велике машинне виробництво.

 



Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 667

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант № 10 | Економічна думка в епоху Середньовіччя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.