МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 13Варіант № 12 Варіант № 11 1. Аналіз відтворення в «економічній таблиці» Ф.Кене
2. Характеристика методології і теоретичних ідей Австрійської школи політичної економії.
3. Назвіть основні риси капіталістичного виробництва: а) цехове ремесло; б) натуральне господарство; в) товарне виробництво; г) мануфактурна промисловість; д) використання спеціалізованих знарядь праці; е) умовний характер землеволодіння; ж) нерозвинений внутрішній ринок.
4. Наслідки великих географічних відкриттів полягали в: а) зміні первіснообщинного виробництва феодальним; б) прискоренні первісного нагромадження капіталу; в) прискоренні розвитку капіталістичної промисловості; г) зміцненні позицій феодалізму.
5. Економічна програма Л. Ерхарда передбачала: а) надання повної волі приватному підприємництву; б) державне регулювання економіки; в) підтримку великих монополій; г) лібералізацію цін.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) "революція цін"; б) буржуазна революція в Англії; в) становлення монополістичного капіталізму; г) система колонату; д) економічні реформи Р.Рейгана; є) цехове ремесло.
1. Що спільного і в чому розбіжності трудової теорії вартості і теорії «трьох факторів» виробництва Ж.Б.Сея?
2. Економічні погляди А.Маршала і виникнення неокласичного напрямку економічної теорії.
3. Колонат - це: а) система землекористування в епоху рабовласництва; б) система колоніального панування розвинутих країн Західної Європи в епоху монополістичного капіталізму; в) процес завоювання колоній у період великих географічних відкриттів; г) система феодального землекористування.
4. Які з перерахованих ознак характеризують феодальну економіку: а) общинна власність на засоби виробництва; б) приватна власність на землю; в) зрівняльний розподіл матеріальних благ; г) товарне виробництво; д) кріпосна залежність селян; е) натуральне господарство; ж) умовний характер власності на землю.
5. Економічна програма Л. Ерхарда передбачала: а) проведення грошової реформи; б) державне регулювання рівня цін; в) підтримку монополій; г) обмеження свободи приватного підприємництва.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) цехова організація ремесла; б) відокремлення ремесла від землеробства; в) монополістичний капіталізм; г) поява вільної робочої сили; д) велике машинне виробництво є) буржуазна революція
1. Історичні передумови виникнення меркантилізму і його вплив на економічну політику Англії.
2. Загальна характеристика неоліберального напрямку економічної думки.
3. Які з перерахованих ознак характеризують феодальну економіку: а) общинна власність на засоби виробництва; б) приватна власність на землю; в) зрівняльний розподіл матеріальних благ; г) товарне виробництво; д) розвинуті форми обміну між господарськими одиницями; е) натуральне господарство; ж) умовний характер власності на землю.
4. Наслідки буржуазних революцій полягали в: а) прискоренні промислового перевороту й індустріалізації економіки європейських країн; б) знищенні приватної власності на засоби виробництва; в) зародженні капіталістичного виробництва; г) зміцненні позицій феодальної знаті; д) утвердженні капіталістичних виробничих відносин.
5. Основні риси «рейганомики»: а) використання податків як головного інструмента фіскальної політики; б) збільшення державних і скорочення приватних витрат; в) збільшення соціальних витрат держави; г) стимулювання заощаджень і приватних витрат; д) скорочення соціальних витрат держави; ж) обмеження державного втручання в економіку.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) цехова організація ремесла; б) відокремлення ремесла від землеробства; в) "революція цін"; г) розвиток мануфактурного виробництва; д) застосування практики державного регулювання економіки; є) велике машинне виробництво.
Читайте також:
|
||||||||
|