МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Реляційна модель данихЦя модель заснована на понятті математичних відношень. В цій моделі дані і зв’язки представлені у вигляді таблиць, кожна з яких кілька колонок з унікальними іменами
У наведених таблицях міститься інф-я про відділення компанії та персонал організації. Наприклад з другої таблиці видно, що співробітник John White працює менеджер з річної заробітною платнею 30000 а у відділенні з номером Boo5, який, за даними першої таблиці, знаходяться за адресую 22 Deer Road в Лондоні. Тут важливо відмітити, що між відношення Staff і Branch існує наступний зв’язок: співробітник працює у відділенні компанії. Але між цими двома відношеннями немає явно заданого зв’язку, його наявність можна помістити атрибутові branchNo у відношенні Branch. Зверніть увагу, що в реляційній моделі даних єдиною вимогою є те, щоб була даних з точки зору користувача виглядала як набір таблиць. Але таке сприйняття лише до логічної структури БД, тобто до зовнішнього та концептуального рівнів розглянутогї фізичної структури БД, яка може бути реалізована за допомогою різноманітних структур зберігання.
Мережна модель даних
В мережній моделі дані представлені у вигляді колекцій записів, а зв’язки – у вигляді наборів. На відміну від реляційної моделі, тут зв’язки явним чином моделюється наборами, які реалізується за допомогою вказівників. Мережну модель можна представити як прав з записами у вигляді вузлів ребер.
Іерархічна модель даних
ерархічна модель є обмеженими підтип. Мережної моделі. В ній також дані представлені у вигляді колекцій записів, а зв’язки як набори. Одначе, в ієрархічній моделі візол може мати лише одного батька. Іерархічна модель може бути представлена у вигляді деревовидного графу з записами у вигляді вузлів і множинами у вигляді ребер.
Фізичні моделі даних
Фізичні моделі даних описують те, як дані зберігаються в пам’яті комп’ютера, представляючи інформацію про структуру записів, їх впорядкованості та існуючих шляхом доступу. Фізичних моделей даних зовсім небагато – узагальнююча і модель пам’яті кадрів.
Контрольні питання
1. Дайте визначення схеми БД та поясніть її практичне значення. 2. Скільки рівнів і які саме наявні схемі БД? 3. Що таке зовнішній рівень БД? В чому його суть? 4. Що таке концептуальний рівень БД? Поясніть його вміст та призначення? 5. Що таке внутрішній рівень БД? Поясніть його призначення і чим саме він забезпечується? 6. Дайте визначення поняття моделі даних? 7. Які моделі даних ви можете назвати? 8. Які типи об’єктних моделей діних ви можете назвати? 9. Які типи моделей діних на основі записів ви можете назвати? До 8-9 – Пояснити коротко суть кожної з моделей.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|