МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета і завдання професійної консультації.План Тема ІІ. 4. ПРОФЕСІЙНА КОНСУЛЬТАЦІЯ УЧНІВ І МЕТОДИКА ЇЇ ПРОВЕДЕННЯ 1. Мета і завдання професійної консультації. 2. Види професійної консультації. 3. Форми і методи профконсультаційної роботи. 4. Типологія профконсультаційних ситуацій. 5. Методика проведення професійної консультації вчителем трудового навчання та класним керівником.
Література: 39, 40, 50, 51, 64, 65, 119, 147, 149, 150, 152 153, 158, 186,222.
Професійна консультація – система психолого-педагогічних заходів, спрямованих на надання допомоги конкретному індивіду (в більшості молоді) у виборі професії, що відповідає індивідуальним особливостями кожної конкретної людини. Професійна консультація спирається на професійну просвіту, профорієнтаційну психодіагностику і активізацію. Професійна консультація проводиться з врахуванням фізичних і психологічних індивідуальних властивостей особистості, її загальних і професійних інтересів, нахилів і здібностей, загальної і спеціальної підготовки, медичних і психологічних вимог до працівника певної професії і протипоказань, а також відомостей про потребу на робочу силу, можливості працевлаштування і навчання за тими чи іншими професіями і спеціальностями. Профконсультант повинен поставити перед собою мету сформувати в індивіда вміння орієнтуватися в ситуації вибору професії, а для цього необхідна їх тісна взаємодія. Профконсультація визначається як психолого-педагогічна допомога учням в роботі над собою з розвитку професійно важливих якостей в процесі професійного самовизначення, підведенню його до вмотивованого рішення щодо вибору професії. Основна мета проведення профконсультації в школі – це підвищення ефективності підготовки учнів до вмотивованого вибору професії і шляху продовження навчання до закінчення основної середньої школи. Результатом проведення індивідуальної профконсультації з учнями повинна бути сформована в них готовність до активної трудової діяльності. Індивідуальна робота з учнями здійснюється класним керівником або профконсультантом у позаурочний час. Завдання і зміст профконсультацій у середній школі визначаються: потребами суспільного виробництва у кваліфікованих кадрах; індивідуально-психологічними особливостями індивідуальності учнів (інтересами, нахилами і здібностями); відсутністю у багатьох випускників об’єктивної оцінки своєї підготовки до вибору конкретної професії. Профконсультація в суспільстві перш за все педагогічна проблема. Педагогічний зміст профконсультації полягає не тільки в пораді щодо вибору відповідної професії, а більш у зазначені засобів досягнення поставленої мети, тобто того, що повинен роботи конкретний учень (з його позитивними і негативними індивідуальними якостями), щоб досягти наміченої перспективи в здійсненні контролю за підготовкою і реалізацією професійного наміру. Школа ставить основним завданням профконсультації не діагностику професійно важливих якостей (це другорядне завдання), не встановлення професійної придатності учня (це виходить за рамки школи), а з’ясування рівня психологічної і практичної підготовки учня до вибраної ним професії і стимулювання його до самовиховання і розвитку відсутніх якостей особистості. Читайте також:
|
||||||||
|