МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета і завдання професійної консультації.План Тема ІІ. 4. ПРОФЕСІЙНА КОНСУЛЬТАЦІЯ УЧНІВ І МЕТОДИКА ЇЇ ПРОВЕДЕННЯ 1. Мета і завдання професійної консультації. 2. Види професійної консультації. 3. Форми і методи профконсультаційної роботи. 4. Типологія профконсультаційних ситуацій. 5. Методика проведення професійної консультації вчителем трудового навчання та класним керівником.
Література: 39, 40, 50, 51, 64, 65, 119, 147, 149, 150, 152 153, 158, 186,222.
Професійна консультація – система психолого-педагогічних заходів, спрямованих на надання допомоги конкретному індивіду (в більшості молоді) у виборі професії, що відповідає індивідуальним особливостями кожної конкретної людини. Професійна консультація спирається на професійну просвіту, профорієнтаційну психодіагностику і активізацію. Професійна консультація проводиться з врахуванням фізичних і психологічних індивідуальних властивостей особистості, її загальних і професійних інтересів, нахилів і здібностей, загальної і спеціальної підготовки, медичних і психологічних вимог до працівника певної професії і протипоказань, а також відомостей про потребу на робочу силу, можливості працевлаштування і навчання за тими чи іншими професіями і спеціальностями. Профконсультант повинен поставити перед собою мету сформувати в індивіда вміння орієнтуватися в ситуації вибору професії, а для цього необхідна їх тісна взаємодія. Профконсультація визначається як психолого-педагогічна допомога учням в роботі над собою з розвитку професійно важливих якостей в процесі професійного самовизначення, підведенню його до вмотивованого рішення щодо вибору професії. Основна мета проведення профконсультації в школі – це підвищення ефективності підготовки учнів до вмотивованого вибору професії і шляху продовження навчання до закінчення основної середньої школи. Результатом проведення індивідуальної профконсультації з учнями повинна бути сформована в них готовність до активної трудової діяльності. Індивідуальна робота з учнями здійснюється класним керівником або профконсультантом у позаурочний час. Завдання і зміст профконсультацій у середній школі визначаються: потребами суспільного виробництва у кваліфікованих кадрах; індивідуально-психологічними особливостями індивідуальності учнів (інтересами, нахилами і здібностями); відсутністю у багатьох випускників об’єктивної оцінки своєї підготовки до вибору конкретної професії. Профконсультація в суспільстві перш за все педагогічна проблема. Педагогічний зміст профконсультації полягає не тільки в пораді щодо вибору відповідної професії, а більш у зазначені засобів досягнення поставленої мети, тобто того, що повинен роботи конкретний учень (з його позитивними і негативними індивідуальними якостями), щоб досягти наміченої перспективи в здійсненні контролю за підготовкою і реалізацією професійного наміру. Школа ставить основним завданням профконсультації не діагностику професійно важливих якостей (це другорядне завдання), не встановлення професійної придатності учня (це виходить за рамки школи), а з’ясування рівня психологічної і практичної підготовки учня до вибраної ним професії і стимулювання його до самовиховання і розвитку відсутніх якостей особистості. Читайте також:
|
||||||||
|