Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і завдання професійної консультації.

План

Тема ІІ. 4. ПРОФЕСІЙНА КОНСУЛЬТАЦІЯ УЧНІВ І МЕТОДИКА ЇЇ ПРОВЕДЕННЯ

1. Мета і завдання професійної консультації.

2. Види професійної консультації.

3. Форми і методи профконсультаційної роботи.

4. Типологія профконсультаційних ситуацій.

5. Методика проведення професійної консультації вчителем трудового навчання та класним керівником.

 

Література: 39, 40, 50, 51, 64, 65, 119, 147, 149, 150, 152 153, 158, 186,222.

 

Професійна консультація – система психолого-педагогічних заходів, спрямованих на надання допомоги конкретному індивіду (в більшості молоді) у виборі професії, що відповідає індивідуальним особливостями кожної конкретної людини. Професійна консультація спирається на професійну просвіту, профорієнтаційну психодіагностику і активізацію. Професійна консультація проводиться з врахуванням фізичних і психологічних індивідуальних властивостей особистості, її загальних і професійних інтересів, нахилів і здібностей, загальної і спеціальної підготовки, медичних і психологічних вимог до працівника певної професії і протипоказань, а також відомостей про потребу на робочу силу, можливості працевлаштування і навчання за тими чи іншими професіями і спеціальностями. Профконсультант повинен поставити перед собою мету сформувати в індивіда вміння орієнтуватися в ситуації вибору професії, а для цього необхідна їх тісна взаємодія.

Профконсультація визначається як психолого-педагогічна допомога учням в роботі над собою з розвитку професійно важливих якостей в процесі професійного самовизначення, підведенню його до вмотивованого рішення щодо вибору професії.

Основна мета проведення профконсультації в школі – це підвищення ефективності підготовки учнів до вмотивованого вибору професії і шляху продовження навчання до закінчення основної середньої школи.

Результатом проведення індивідуальної профконсультації з учнями повинна бути сформована в них готовність до активної трудової діяльності. Індивідуальна робота з учнями здійснюється класним керівником або профконсультантом у позаурочний час.

Завдання і зміст профконсультацій у середній школі визначаються: потребами суспільного виробництва у кваліфікованих кадрах; індивідуально-психологічними особливостями індивідуальності учнів (інтересами, нахилами і здібностями); відсутністю у багатьох випускників об’єктивної оцінки своєї підготовки до вибору конкретної професії.

Профконсультація в суспільстві перш за все педагогічна проблема. Педагогічний зміст профконсультації полягає не тільки в пораді щодо вибору відповідної професії, а більш у зазначені засобів досягнення поставленої мети, тобто того, що повинен роботи конкретний учень (з його позитивними і негативними індивідуальними якостями), щоб досягти наміченої перспективи в здійсненні контролю за підготовкою і реалізацією професійного наміру.

Школа ставить основним завданням профконсультації не діагностику професійно важливих якостей (це другорядне завдання), не встановлення професійної придатності учня (це виходить за рамки школи), а з’ясування рівня психологічної і практичної підготовки учня до вибраної ним професії і стимулювання його до самовиховання і розвитку відсутніх якостей особистості.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Аудит, його мета та завдання
  10. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  11. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  12. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації




Переглядів: 2936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми професійної активізації учнів. | Види професійної консультації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.