Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1.2. Хімічні компоненти живих систем.

Тема 1.1. Цитологія – наука про клітину. Рівні організації живої матерії.

Розділ 1. Клітина- основна структурна одиниця живих організмів.

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1.

Список источников

Заключение

Существует много причин для появления вредных привычек. На сегодняшний день ведется открытая пропаганда нездорового образа жизни. Курить, пить пиво и употреблять наркотики сейчас модно и почетно, но мало кто осознает опасность, которая возникнет через какое-то время. Как только люди это понимают, то сделать что-либо уже поздно, т.к. отказаться от этих привычек неимоверно трудно. Вывод один – не пробовать. Как бы окружающая ситуация ни навязывала плохое, не следует принимать это самому. Следует дать себе слово, что приемлем только здоровый образ жизни, и ничего не должно этому мешать. Только так можно сохранить себя в отличном состоянии как физически, так и психически.


 

1. http://ru.wikipedia.org/wiki/Категория:Вредные_привычки

2. Генкова Л.Л., Славков Н.Б. «Почему это опасно». М.: Просвещение, 1989

3. Сметанников П.Г. «Психиатрия». СПб.: СПбМАПО, 1995

1.Які рівні організації живої матерії ви знаєте ?

2.Які ознаки живих систем вам відомі ?

3.Які основні хімічні елементи, що входять до складу живих організмів ви знаєте ?

4.Які властивості вуглецю роблять його найважливішим елементом живої природи?

5.Які властивості води роблять її необхідною складовою живої природи?

1. Вуглеводи. Які функції виконують вуглеводи в природі?

2. Як класифікуються вуглеводи?

3. Охарактеризувати моносахариди. Як класифікують моносахариди? Дати характеристику найпоширенішим представникам.

4. Охарактеризувати олігосахариди. Які найбільш розповсюджені олігосахариди ви знаєте?

5. Що собою являють полісахариди? Охарактеризуйте найбільш розповсюджені полісахариди?

6. Ліпіди. Які функції виконують ліпіди в природі? Як класифікуються ліпіди?

7. Як жирнокислотний склад ліпідів впливає на їх фізико-хімічні характеристики?

8. Вітаміни. Яке значення мають вітаміни для існування живих організмів?

9.Як класифікують вітаміни? Назвіть і охарактеризуйте основних представників різних класів вітамінів.

10. Нуклеїнові кислоти. Які біологічні функції нуклеотидів та нуклеїнових кислот ви знаете? Яка структурна організація нуклеотидів?

11. Які структурні і функціональні відмінності ДНК і РНК ви знаєте?

Опишіть рівні організації молекули ДНК.

12. Назвіть види РНК. Які функції виконують різні РНК? Опишіть будову молекули тРНК.

13. Білки. Склад та біологічні функції білків. Що ви знаєте про амінокислоти? Як класифікуються амінокислоти та які мають властивості?

14. Яка структурна організація білків? Які рівні організації білкової молекули ви знаете?

15. Що собою являють ферменти, які біологічні функції виконують?

16. Яка структурна організація ферментів та принцип їх дії?

17. Як класифікують ферменти?

 

 

Завдання для СРС. Різноманітність живого світу.

Елементи та атоми. Зв’язки між атомами. Сполуки та молекули, хімічні реакції.

Значення води для живих систем. Хімічні та фізичні властивості води. Дисоціація води. Унікальні властивості вуглецю – основного елемента живої природи.

Ферменти, їх структура і властивості.

 

 


Читайте також:

  1. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  2. Аудит інформаційних систем.
  3. Біохімічні зміни в організмі при розтренуванні і перетренуванні
  4. Біохімічні основи розвитку витривалості
  5. Біохімічні основи розвитку силових і швидкісних якостей
  6. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  7. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  8. Будова атомів та хімічний зв’язок між атомами визначають будову сполук, а отже і їх фізичні та хімічні властивості.
  9. Вікові особливості системи кровотворення (фізико-хімічні, транспортні, захисні, особливості зсідання).
  10. Вторинні хімічні джерела постійного струму
  11. Геохімічні процеси і глобальна тектоніка
  12. Гіпотези, які не відхиляються в експерименті, перетворюються на компоненти теоретичного знання про реальність: факти, закономір­ності, закони.




Переглядів: 768

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.