Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Психологічна структура сумісної діяльності

Сумісна діяльність від індивідуальної відрізняється, насамперед, наявністю між учасниками діяльності взаємодії, яка перетворює, змінює їх індивідуальну діяльність і спрямована на досягнення спільного результату. Така взаємодія спостерігається у випадках, коли дії однієї особи або групи осіб обумовлюють певні дії інших осіб, а дії останніх здатні вплинути на дії перших.

1. Індивідуальні діяльності є складовими елементами або частинами цілої сумісної діяльності, тому їх співвідношення частин і цілого

2. В абсолютно ізольованому вигляді індивідуальної діяльності не існує, реально вона завжди включена в структуру спільної діяльності.

3. Спільна діяльність не є просто сумою складових її індивідуальних діяльностей, а існує як таке ціле, яке більше суми його частин.

4. Компонентний склад індивідуальної діяльності, включеної у спільну діяльність, зберігається, але змінюється якісно за змістом.

Схема опису компонентів психологічної структури діяльності аналогічна до схеми індивідуальної діяльності. Вона включає:

мета діяльності: ідеально представлений результат, якого прагне досягти суб’єкт спільної діяльності;

мотив діяльності: те, що спонукає групу до спільного виконання діяльності. це не значить, що учасники позбавлені індивідуальних мотивів. Співвідношення групових та індивідуальних мотивів у спільній діяльності – це величина непостійна. По мірі розвитку групи знижується доля індивідуальних мотивів і зростає значення загальних.

дії: спільні дії, необхідні для реалізації задач спільної діяльності. данні дії можуть бути представлені як у вигляді групових засобів, прийомів, так і у вигляді індивідуальних, не підлеглих загальним цілям діяльності.

результат діяльності, що завершує її структуру: розрізняють об’єктивний результат і його суб’єктивну представленість. Суб’єктивна оцінка результату спільної діяльності – це одночасно і оцінка кожного члена групи, і колективна оцінка.

Найважливішою умовою виконання спільної діяльності є процеси розподілу, об’єднання (інтегрування), погодження (координації) й управління індивідуальними цілями, мотивами, діями і результатами.

Основні ознаки сумісної діяльності:

– відмінності єдиної мети для всіх включених у діяльність учасників;

– спонукання працювати разом, тобто повинна бути сформована також загальна мотивація;

– поділ діяльності на функціонально-пов’язані складові, тобто розподіл функцій між членами групи;

– інтеграція індивідуальних діяльностей, взаємозв’язок і взаємозалежність окремих учасників діяльності;

– погодження й координація функціонально розподілених й інтегрованих індивідуальних діяльностей;

– наявність управління;

– єдиний кінцевий результат;

– єдине просторово-часове функціонування учасників спільної діяльності.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  8. Автоматизація метрологічної діяльності
  9. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 1686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні типи і види діяльності | План психологічного вивчення професій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.