МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Психологічна структура сумісної діяльностіСумісна діяльність від індивідуальної відрізняється, насамперед, наявністю між учасниками діяльності взаємодії, яка перетворює, змінює їх індивідуальну діяльність і спрямована на досягнення спільного результату. Така взаємодія спостерігається у випадках, коли дії однієї особи або групи осіб обумовлюють певні дії інших осіб, а дії останніх здатні вплинути на дії перших. 1. Індивідуальні діяльності є складовими елементами або частинами цілої сумісної діяльності, тому їх співвідношення частин і цілого 2. В абсолютно ізольованому вигляді індивідуальної діяльності не існує, реально вона завжди включена в структуру спільної діяльності. 3. Спільна діяльність не є просто сумою складових її індивідуальних діяльностей, а існує як таке ціле, яке більше суми його частин. 4. Компонентний склад індивідуальної діяльності, включеної у спільну діяльність, зберігається, але змінюється якісно за змістом. Схема опису компонентів психологічної структури діяльності аналогічна до схеми індивідуальної діяльності. Вона включає: – мета діяльності: ідеально представлений результат, якого прагне досягти суб’єкт спільної діяльності; – мотив діяльності: те, що спонукає групу до спільного виконання діяльності. це не значить, що учасники позбавлені індивідуальних мотивів. Співвідношення групових та індивідуальних мотивів у спільній діяльності – це величина непостійна. По мірі розвитку групи знижується доля індивідуальних мотивів і зростає значення загальних. – дії: спільні дії, необхідні для реалізації задач спільної діяльності. данні дії можуть бути представлені як у вигляді групових засобів, прийомів, так і у вигляді індивідуальних, не підлеглих загальним цілям діяльності. – результат діяльності, що завершує її структуру: розрізняють об’єктивний результат і його суб’єктивну представленість. Суб’єктивна оцінка результату спільної діяльності – це одночасно і оцінка кожного члена групи, і колективна оцінка. Найважливішою умовою виконання спільної діяльності є процеси розподілу, об’єднання (інтегрування), погодження (координації) й управління індивідуальними цілями, мотивами, діями і результатами. Основні ознаки сумісної діяльності: – відмінності єдиної мети для всіх включених у діяльність учасників; – спонукання працювати разом, тобто повинна бути сформована також загальна мотивація; – поділ діяльності на функціонально-пов’язані складові, тобто розподіл функцій між членами групи; – інтеграція індивідуальних діяльностей, взаємозв’язок і взаємозалежність окремих учасників діяльності; – погодження й координація функціонально розподілених й інтегрованих індивідуальних діяльностей; – наявність управління; – єдиний кінцевий результат; – єдине просторово-часове функціонування учасників спільної діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|