Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи надійності

           
     


Визначається при повторному обсте­женні тестом одних і тих же людей. Коефіцієнт надійно­сті повинен бути не менше       Характеризує ступінь однорідності всіх його завдань. Коефіцієнт надійності повинен бути     Установлюється, як­що розробником виз­начено декілька взає­мозамінних наборів завдань (схожими, але не ідентичними)

- дійсний, що має силу.

Комплексна Характеристика тесту, що вказує на обґрунтованість та ефективність його застосування.

 

А. Анастазі: «Валидность теста – понятие, указывающее нам, что тест измеряет и насколько хорошо он это делает».

       
   


характеризує міру представле­ності в тестових завданнях всього об’єму психічних властивостей, які вимірюються   відображає рівень співвіднесення результатів тесту з базовими для нього теоретичними поняттями (конструктами)

 
 


Показує, як результати

тестування співвідносяться

з оцінками, отриманими

нетестовими способами

доцільність застосування тесту, що визначається наявністю допустимим співідношенням затрат на тестування (часу, праці, фінансів) і користі від нього.

 

6. Основні види тестів

 

Залежно від особливостей інтерпретації виконання:

1) орієнтовані на статистичну норму;

2) критеріально-орієнтовні (КОРТ);

 

Залежно від предмета вимірювання:

1) тести інтелекту;

2) тести здібностей;

3) тести досягнень;

4) тести особистості;

5) міжособистісні тести.

 

За характером тестових завдань:

1) вербальні;

2) образні;

3) практичні;

4) комбіновані.

За формою пред’явлених завдань:

1) бланкові;

2) апаратурні;

3) рисункові;

4) усні.

 

Залежно від кількості досліджуваних:

1) індивідуальні;

2) групові.

 

За часом виконання:

1) швидкості;

2) результативності.

 

 

Застосування методу тестів для досліджень вимагає наявності як психологічних знань, так і компетентності в галузі теорії і практики вимірювання.

Недостатність кваліфікації часто повертається втратою індивідуального підходу, грубими дефектами інтерпретації результатів, збільшенням кількості помилок при організації процедури випробування.

 



Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. Властивості надійності і їх показники
  3. Економічні показники надійності
  4. Забезпечення надійності системи управління і зв'язку.
  5. Математичне оцінювання надійності систем
  6. Одиничні й комплексні властивості та показники надійності
  7. Основні характеристики надійності людини-оператора
  8. Оцінка надійності захисту виробничого персоналу проводиться в такій послідовності
  9. Підвищення експлуатаційної надійності насосів
  10. Підвищення надійності гідроприводів
  11. Підвищення надійності і стійкості функціонування промислових підприємств у надзвичайних ситуаціях
  12. Підвищення надійності людського чинника. Психологічні особливості людини




Переглядів: 772

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання 1. | ПРОТИВОТОЧНЫЙ АЭРОТЕНК .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.