Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Руховою дією називають певну цілеспрямовану систему рухів, сформованих для вирішення конкретного рухового завдання.

Фізична вправа головний засіб фізичного виховання

Засоби фізичного виховання

  1. Фізична вправа головний засіб фізичного виховання.
  2. Техніка фізичної вправи.
  3. Характеристики рухів.
  4. Класифікація фізичних вправ.
  5. Значення оздоровчих сил довкілля та гігієнічних чинників, як засобів фізичного виховання.

Для національної системи фізичного виховання характерний цілий комплекс засобів. При цьому основним засобом вирішення завдань фізичного виховання і досягнення його мети є рухова активність людини (фізичні вправи, народні ігри і забави, військові, побутові та професійні дії (якщо вони виконуються за відповідною програмою*.

Допоміжним засобом є оздоровчі сили природи (сонце, повітря, вода, земля* та гігієнічні фактори (режим дня і харчування, дотримання правил особистої та громадської гігієни тощо*.

Найвищої ефективності фізичного виховання можна досягнути при умові комплексного використання засобів, тобто, рухова активність повинна здійснюватися за сприятливих природних умов і при суровому дотриманні правил особистої гігієни.

Рухова активність людини передбачає виконання окремих рухів, рухових дій та цілісної рухової діяльності.

Рухце моторна функція організму, що виражається у зміні положень тіла або окремих його частин. Розрізняють вроджені і довільні рухи. Для останніх характерні такі ознаки:

- вони завжди є функцією свідомості;

- застосовуються у процесі життєдіяльності, включаючи і процес навчання;

- навчання рухів підвищує ступінь їх підпорядкованості волі людини.

Поєднання декількох специфічних рухових дій називають руховою діяльністю. Наприклад, передачею м’яча, нападаючим ударом, блокуванням, переміщенням тощо, можна підготуватись до гри у гандбол.

Фізичними вправами називаються лише ті рухові дії, які спрямовані на вирішення завдань фізичного виховання і підпорядковані його закономірностям.

Найважливіша результативність фізичного виховання досягається при використанні всієї системи засобів, проте значимість кожної групи засобів неоднакова. Найбільша питома вага у вирішенні завдань навчання і виховання належить фізичним вправам. Це зумовлено наступними причинами:

- фізичні вправи, на відміну від інших рухових дій використовуються відповідно до закономірностей фізичного виховання;

- фізичні вправи виражають думки й емоції людини, її активність, впливають на фізичну і духовну сферу особи;

- фізичні вправи – один із способів передачі суспільно-історичного досвіду в цілому і в галузі фізичного виховання зокрема, що робить їх могутнім засобом виховання;

- фізичні вправи є предметом навчання у фізичному вихованні з метою використання у процесі самовдосконалення;

- фізичні вправи задовольняють природну потребу людини в руховій діяльності.

Фізичні вправи – це основний і специфічний засіб фізичного виховання, особливий вид рухової діяльності, за допомогою якої здійснюється цілеспрямований вплив на людину.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Алкени – вуглеводні, в молекулах яких є один подвійний зв’язок між атомами вуглецю . Алкені називають також олефінами або етиленовими вуглеводнями.
  6. Алкіни – вуглеводні, в молекулах яких є два атоми вуглецю, сполучені потрійним зв’язком - -. Алкіни називають також ацетиленовими вуглеводнями.
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бистрість – це здатність людини до термінового реагування на подразники та до високої швидкості рухів, що виконуються при відсутності значного зовнішнього опору.
  9. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  10. Бюджетні установи отримують кошти на своє функціонування з бюджету виключно на основі фінансових документів, які називаються кошторисами.
  11. В десяткову систему числення
  12. Вади розвитку – це порушення внутрішньоутробного розвитку, відхилення від нормальної будови організму. Найлегші ступені вад розвитку називають аномаліями, найважчі – потворністю.




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Культура й духовне життя в Україні у 1917— 1920 pp. | Фактори, які визначають вплив фізичних вправ на організм учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.