МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методи визначення вартостіПоняття вартості в управлінні потенціалом. Вартість – це грошовий еквівалент, який покупець готовий обміняти на певний предмет. Вартість поділяється на 2 категорії: вартість в обміні та вартість користування. Вартість в обміні – це ціна, яка переважає на вільному відкритому конкурентному ринку. Вона визначається на основі рівноваги між реальними економічними факторами, тому її називають об’єктивною вартістю. Вартість у користуванні – це міра цінності власності окремого користувача або групи користувачів, що є складовою діючого підприємства без урахування найбільш ефективного її використання і величини грошового еквіваленту від можливого продажу. Ця вартість є суб’єктивною, бо задовольняє потреби окремого користувача. В основу принципів формування вартості потенціалу підприємства покладена така класифікація: 1. принципи, які пов’язані з землею, будинками і спорудами (залишкова продуктивність, віддача, збалансованість, оптимальний розмір, поділ і поєднання майнових прав), 2. принципи, які базуються на уявленні користувача (корисність, заміщення, очікування), 3. принципи, які пов’язані з ринковим середовищем (попит, пропонування, конкуренція, змінювання, залежність), 4. принципи найкращого і найефективнішого використання – є синтезуючими і дають вихідну концептуальну модель для аналізу різних факторів, які впливають на вартість об’єкта оцінювання. Вартість потенціалу підприємства (виробничої системи) включає: вартість трудового потенціалу як складової вартості гудвілу, вартість будівель і споруд, вартість машин і устаткування, вартість нематеріальних ресурсів і активів, вартість земельної ділянки.
Виокремлюють 3-и традиційні підходи до визначення вартості потенціал підприємства: витратний (майновий), порівняльний (ринковий), результатний (доходний). Витратні (майнові) методи передбачають визначення вартості об’єкта на основі витрат на його створення та використання. До них входять методи: порівняльної одиниці, поділу за компонентами, кількісної діагностики, обліку витрат на інфраструктуру, заміщення, індексації даних проектно-кошторисної документації. Порівняльні (ринкові) методи – визначення вартості об’єкта на базі співставлення з аналогом, які можуть бути об’єктами ринкових угод. Це методи: парних продаж, статистичних коригувань, мультиплікаторів та експертні методи порівняння. Результативні (доходні) – оцінювання вартості досліджуваного об’єкта на основі величини чистого потоку позитивних результатів від його використання. Це такі методи, як: капіталізації доходу, дисконтування грошових потоків, залишкового доходу. В управлінні потенціалом підприємства важливою є оцінка не лише вартості окремих елементів, а й бізнесу в цілому. Оцінка вартості бізнесу – це акт чи процес формування умовиводу оцінювача та підрахунку вартості бізнесу як цілісного майнового комплексу і пов’язаних з ним прав. Спектр застосування методів оцінки вартості бізнесу можна згрупувати відповідно до таких підходів: 1. витратний (простий балансовий метод, методи: регулювання балансу, ліквідаційної вартості, вартості заміщення, чистих активів, нагромадження активів), 2. результатний (методи: прямої капіталізації доходів, дисконтування грошового потоку, економічного прибутку, додаткових доходів), 3. порівняльний (методи: мультиплікаторів, галузевих співвідношень, аналогових продаж чи ринку капіталу). Обраний підхід до оцінки вартості бізнесу і його конкретний метод повинні спиратися на достовірну інформаційну базу та бути обґрунтованим з огляду на специфіку об’єкту й умови його функціонування.
Читайте також:
|
||||||||
|