МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Специфіка інноваційного менеджментуОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ІННОВАЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТЕМА 9 Контрольні запитання 1. Що являє собою фінансування нововведень? 2. Які принципи класифікації фінансування нововведень вам знайомі? 3. Назвіть можливі основні джерела фінансування нововведень. 4. Що таке інвестиції в зовнішні умови? 5. Які ви знаєте форми фінансування? 6. Що собою являє фінансовий лізинг? 7. Коли, у яких випадках виникають інноваційні ризики? 8. Які принципові підходи існують для визначення ступеня ризику? 9. Які прийоми і підходи існують з управління ризиками? 10. Хто такі ризик-тейкери? Яке їх завдання? 11. Що собою являють економічні границі ризику?
9.1. Специфіка інноваційного менеджменту. 9.2. Організаційна структура інноваційного колективу. 9.3. Менеджмент персоналу інноваційної організації. Мотивація персоналу. 9.4. Цільові групи в інноваційних колективах. 9.5. Режими роботи в наукових організаціях.
Закон України "Про інноваційну діяльність": "Інноваційний менеджмент являє собою самостійну галузь економічної науки і професійної діяльності, спрямовану на формування і забезпечення досягнень будь-якою організаційною структурою інноваційних цілей шляхом раціонального використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів". Тобто, досягнення інноваційних цілей неможливо домогтися без ефективного управління інноваційним процесом. Специфіка інноваційних процесів як об’єкта управління вимагає особливого характеру праці менеджерів у цій сфері і поставлених перед ними вимог. Праця інноваційного менеджера носить високо творчий характер, вимагає різнобічних знань, допускає схильність особистості до аналітичної діяльності й уміння концентруватися у визначені моменти часу на обмежених проблемах. Склад предметних функцій менеджера в інноваційній сфері істотно змінюється залежно від його ієрархічного рівня в організації й у відповідності зі схемою, зображеною на рис. 9.1.
Рис. 9.1. Розподіл видів діяльності за рівнями менеджменту
Інноваційний менеджер у своїй професійній діяльності бере участь у розробленні і прийнятті рішень різного рівня і видів діяльності, однак інноваційні рішення є прерогативою саме інноваційного менеджера. Інноваційний менеджер у міру специфіки своєї роботи має справу з різними фазами інноваційного процесу, але, на жаль, не може активно впливати на всіх їх. Він ніяк не може впливати на хід фундаментальних досліджень. Ступінь впливу менеджменту на кінцевий результат інноваційної діяльності різний і визначається даними (рис. 9.2).
Рис. 9.2. Ступінь впливу менеджменту на кінцевий результат інноваційного циклу
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|