МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерії засвоєнняЗа результатами вивчення даної теми Ви повинні РОЗУМІТИ, що бурхливий соціально-економічний розвиток Наддніпрянської України на початку ХХ ст. призвів не тільки до економічних успіхів, але й до посилення соціального розшарування в суспільстві та зростання соціального напруження. Це далося взнаки й під час робітничого та селянського руху у перші роки сторіччя, й у роки демократичної революції 1905-1907 рр. Перша світова війна не тільки висвітлила всі недоліки політичної залежності українських земель, але й посилила загострення накопичених раніше соціальних протиріч. За результатами засвоєння теми Ви повинні ЗНАТИ, що таке: монополія; основні риси економічного розвитку України на початку ХХ ст.; фінансова олігархія; Столипінська аграрна реформа; соціальні зміни в Україні на початку ХХ ст.; робітничий та селянський рух в Україні на початку ХХ ст.; загальноросійські політичні партії в Україні на початку ХХ ст.; українські політичні партії; Революційна українська партія (РУП); події революції 1905- 1907 рр. в Україні; ради робітничих депутатів; профспілки; активізація суспільно-політичного життя в Україні в 1905-1907 рр.; українські землі як об’єкт Першої світової війни; українці як суб’єкт Першої світової війни; Українські січові стрільці; ставлення українських суспільних класів та політичних партій до Першої світової війни. Повне засвоєння навчального матеріалу по даній темі вимагає від Вас УМІННЯ: - визначати ознаки розвитку монополістичного капіталізму в Наддніпрянській Україні; - аналізувати значення проведення Столипінської реформи; - встановлювати зв’язок між економічним розвитком українським земель, соціальними змінами та політизацією суспільно-політичного руху; - вирізняти й порівнювати програмні цілі загальноросійських та українських політичних партій; - аналізувати програмні цілі політичних партій під час Першої світової війни; - визначати, що характеризувало Україну як об’єкт та суб’єкт війни.
6.4. Вихід теми в інші дисципліни Дана тема використовується: - в курсі політології щодо аналізу політичних партій суспільно-політичних організацій, суспільних перетворень шляхом революції та еволюції; - в курсі соціології стосовно аналізу взаємин між державою та суспільством; - в темі 7 стосовно розуміння накопичених у ХІХ – на початку ХХ ст. політичних та соціально-економічних протиріч, що призвели в Україні до революційних подій 1917-1920 рр. Тема 7. НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ В УКРАЇНІ (ЛЮТИЙ 1917 р. – 1920 р.)
Читайте також:
|
||||||||
|