Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії засвоєння

За результатами вивчення даної теми Ви повинні РОЗУМІТИ, що бурхливий соціально-економічний розвиток Наддніпрянської України на початку ХХ ст. призвів не тільки до економічних успіхів, але й до посилення соціального розшарування в суспільстві та зростання соціального напруження. Це далося взнаки й під час робітничого та селянського руху у перші роки сторіччя, й у роки демократичної революції 1905-1907 рр. Перша світова війна не тільки висвітлила всі недоліки політичної залежності українських земель, але й посилила загострення накопичених раніше соціальних протиріч.

За результатами засвоєння теми Ви повинні ЗНАТИ, що таке: монополія; основні риси економічного розвитку України на початку ХХ ст.; фінансова олігархія; Столипінська аграрна реформа; соціальні зміни в Україні на початку ХХ ст.; робітничий та селянський рух в Україні на початку ХХ ст.; загальноросійські політичні партії в Україні на початку ХХ ст.; українські політичні партії; Революційна українська партія (РУП); події революції 1905- 1907 рр. в Україні; ради робітничих депутатів; профспілки; активізація суспільно-політичного життя в Україні в 1905-1907 рр.; українські землі як об’єкт Першої світової війни; українці як суб’єкт Першої світової війни; Українські січові стрільці; ставлення українських суспільних класів та політичних партій до Першої світової війни.

Повне засвоєння навчального матеріалу по даній темі вимагає від Вас УМІННЯ:

- визначати ознаки розвитку монополістичного капіталізму в Наддніпрянській Україні;

- аналізувати значення проведення Столипінської реформи;

- встановлювати зв’язок між економічним розвитком українським земель, соціальними змінами та політизацією суспільно-політичного руху;

- вирізняти й порівнювати програмні цілі загальноросійських та українських політичних партій;

- аналізувати програмні цілі політичних партій під час Першої світової війни;

- визначати, що характеризувало Україну як об’єкт та суб’єкт війни.

 

6.4. Вихід теми в інші дисципліни

Дана тема використовується:

- в курсі політології щодо аналізу політичних партій суспільно-політичних організацій, суспільних перетворень шляхом революції та еволюції;

- в курсі соціології стосовно аналізу взаємин між державою та суспільством;

- в темі 7 стосовно розуміння накопичених у ХІХ – на початку ХХ ст. політичних та соціально-економічних протиріч, що призвели в Україні до революційних подій 1917-1920 рр.

Тема 7. НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ

В УКРАЇНІ (ЛЮТИЙ 1917 р. – 1920 р.)

 


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  3. V. Засвоєння знань
  4. Алгебраїчні критерії стійкості
  5. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  6. Види критеріїв оптимальності
  7. Види планів щодо різних критеріїв
  8. Види та критерії вибору заходів медичного характеру
  9. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  10. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  11. Групи та критерії відповідності для права перебувати на спрощеній системі
  12. Для того щоб віднести конкретну країну (або групу країн) до певної соціально-економічної підсистеми, потрібна наявність усіх трьох згаданих критеріїв.




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ | ЛЮТНЕВА РЕВОЛЮЦІЯ В РОСІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА УКРАЇНУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.