МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модуль 11. Яке з наведених визначень найповніше розкриває сутність інноваційного менеджменту? a) інноваційний менеджмент – це управління трудовими ресурсами та технологією в інноваційній діяльності; b) інноваційний менеджмент – це сукупність соціально-психологічних методів управління інноваційним процесом; c) інноваційний менеджмент – це спосіб дій, за яких інновації впроваджують у виробництво; d) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу. 2. Нововведення – це: a) створення нового продукту; b) створення нового способу виробництва; c) відкриття нового ринку збуту; d) введення нових принципів організаційної діяльності фірми. e) усі відповіді правильні; 3. Інновація як економічна категорія – це: a) новий продукт, виріб, ідея; b) нова ідея, втілена в продукт виробництва; c) кінцевий результат інноваційної діяльності, реалізованої у вигляді нового або вдосконаленого товару на ринку, нового процесу в практичній діяльності; d) ідея, реалізована у вигляді готового товару на ринку. 4. Патент в інноваціях – це: a) документ, що засвідчує право власності на що-небудь; b) свідчення на право займатися чим-небудь; c) документ, що свідчить про право займатися інноваційною діяльністю; d) документ, що свідчить про авторство винаходу, корисної моделі або промислового зразка і виключне право на їх використання. 5. Засобами захисту винаходів і нових продуктів є: a) торгова марка; b) авторське право; c) патент; d) авторське посвідчення. 6. Відкриття – це: a) науковий результат особливо видатного характеру; b) нове наукове рішення; c) процес дослідження невідомого явища; d) створення нового товару. 7. Доведене і зафіксоване в статистиці періодичне повторення економічних, технологічних і соціальних ситуацій через 50-60 років отримали назву: a) цикли Шумпетера; b) цикли Ковальова; c) цикли Менша - Фрімена; d) цикли Кондратьєва. 8. Вид інновацій це: a) сукупність інновацій, що характеризують розвиток інноваційної організації; b) сукупність інновацій, згрупованих за фінансовими ознаками; c) сукупність інновацій, згрупованих за галузевою ознакою; d) сукупність інновацій, згрупованих за певними ознаками. 9. Чим відрізняється винахід від відкриття?: a) цілеспрямованістю пошуку нового; b) непередбачуваністю результатів; c) використанням різних підходів; d) чисельністю дослідників. 10. Глобальні нововведення – це: a) нововведення, які ведуть до зміни сукупного попиту; b) нововведення, які характеризують зміни у формі власності підприємства; c) нововведення, які забезпечують суттєві позитивні зрушення в економічних і соціальних процесах; d) нововведення, що ведуть до підвищення продуктивності праці на окремо взятому підприємстві. 11. П’ять різновидів нововведень за Й.А.Шумпетером складають: a) застосування нових матеріалів, комплектуючих, джерел енергії, верстатів, технологій; b) застосування, створення нових товарів, способів виробництва, ринків збуту, джерел сировини та енергії, принципів організації діяльності; c) застосування нових відкриттів, винаходів, ноу-хау, товарів, послуг; d) аналіз, прогнозування, організація, контроль, керівництво. 12. Класифікація інновацій за технологічних параметрах включає: a) продуктові, процесні; b) технологічні, виробничі, екологічні; c) управлінські, виробничі, торгові, економічні; d) наукові, технічні, технологічні, конструкторські, виробничі. 13. Класифікація інновацій за сферою діяльності включає: a) на "вході" виробництва, на "виході" виробництва; b) наукові, технічні, конструкторські, виробничі, інформаційні; c) технологічні, виробничі, економічні, торгові, соціальні, в галузі управління; d) управлінські, організаційні, соціальні, промислові. 14. Класифікація інновацій за ефективністю включає: a) високі, низькі, стабільні; b) рівномірні, слабкі, масові; c) економічні, соціальні, екологічні, інтегральні; d) наукові, технічні, технологічні, конструкторські, виробничі. 15. Високі технології – це ті: a) які побудовані на винаходах і ноу-хау; b) які стануть визначальними в постіндустріальному суспільстві; c) що застосовуються в більшості галузей; d) що дають максимальний економічний ефект. 16. Сукупність процесів, що відбуваються на підприємстві можна умовно поділити на дві групи: a) виробничі, управлінські; b) традиційні, інноваційні; c) виробничі, збутові; d) усі відповіді вірні. 17. Інноваційний процес – це: a) процес створення і комерціалізації продуктів інтелектуальної праці; b) результат науково-дослідних або дослідно-конструкторських розроблень; c) сукупність форм і методів управління процесами створення та впровадження новацій; d) усі відповіді вірні. 18. Технічні інноваційні процеси проявляються у вигляді: a) впровадження методів і форм організації діяльності підприємства; b) освоєння випуску нових товарів, технологій їх виготовлення, засобів виробництва; c) стимулювання творчої діяльності, поліпшення умов праці; d) реалізацій функцій прогнозування і планування. 19. Різні форми активізації людського чинника (професійна підготовка, стимулювання творчої діяльності та ін.) відноситься до: a) організаційних інноваційних процесів; b) економічних інноваційних процесів; c) соціальних інноваційних процесів; d) технічних інноваційних процесів. 20. Реалізація функцій прогнозування, планування, ціноутворення, оплати праці характерна інноваційним процесам: a) технічним; b) організаційним; c) соціальним; d) економічним. 21. Виберіть найбільш правильне продовження твердження: "Глобальні інноваційні процеси ведуть до...": a) еволюційних перетворень у сфері діяльності підприємства; b) кардинального підвищення організаційно-технічного рівня виробництва; c) зміни у формі власності підприємства; d) зміни сукупного попиту. 22. Проста ланцюгова модель інноваційного процесу передбачає етапи: a) нові наукові знання, технологічні розроблення, виробництво, економічне зростання; b) дослідження, розроблення, маркетинг, збут; c) фундаментальні дослідження, прикладні дослідження, дослідне виробництво, підготовка виробництва, виробництво, збут; d) розроблення, виробництво, маркетинг, збут. 23. Ініціація в інноваційному процесі означає діяльність, що: a) вивчає попит на новий продукт; b) передбачає заходи по рекламі інновації; c) направлена на захват нових ринків збуту; d) полягає у виборі мети інновації, пошуку ідеї. 24. Комплекс заходів, які направлені на реалізацію інновацій, носять назву: a) просування інновації; b) дифузії інновації; c) маркетингові дослідження; d) ініціація інновації. 25. Вірний/невірний даний вираз: "Дифузія інновацій – це розподіл вкладень капіталу в інновації різних видів"? a) вірний; b) невірний. 26. Аналіз як метод наукового дослідження полягає у: a) пізнанні предмета або явища як єдиного цілого; b) передбаченні нового; c) розкладанні цілого на складові; d) пізнанні людиною об’єктивних законів. 27. Пропозицію, яка вимагає підтвердження, називають: a) гіпотезою; b) абстракцією; c) уявленням; d) ідеєю. 28. Виберіть правильне продовження вислову: "Суб’єктивно інсайт переживають як ...": a) логічне обдумування; b) задоволення від досягнутих результатів; c) підтвердження гіпотези; d) раптове осявання, здогадка. 29. Основою методу мозкового штурму є: a) відділення процесу генерування ідей від процесу їх оцінювання; b) генерування ідей проводять в умовах, встановлених певними рамками; c) участь у мозковому штурмі аналітиків, фантазерів, професіоналів; d) усі відповіді правильні. 30. В синектиці використовуються аналогії: a) пряма; b) непряма; c) і та, й інша; d) не використовують аналогій. 31. Метод проб і помилок у процесі пошуку нової ідеї передбачає: a) відповіді на заздалегідь складений перелік запитань; b) послідовне висунення і розгляд всіх можливих ідей; c) колективну атаку проблеми групою професіоналів; d) використання спеціалістами аналогій і асоціацій. 32. Морфологічний аналіз передбачає дослідження: a) ознак випадково вибраних об’єктів; b) усіх можливих варіантів вирішення проблеми; c) варіантів вирішення проблеми за аналогією; d) за заздалегідь складеному переліку запитань. 33. Вірний/невірний даний вираз: ""?: a) вірний; b) невірний. 34. Форма прогнозу – це: a) передбачення на основі простої повторюваності подій; b) передбачення за аналогією; c) прогноз на основі пізнання об’єктивних законів; d) усі відповіді правильні. 35. Алгоритм вирішення винахідницьких завдань включає в себе регламентованих конкретними правилами і рекомендаціями: a) 4 етапи; b) 7 етапів; c) 9 етапів; d) 10 етапів. 36. За масштабністю (розміщенням філіалів) інноваційні організації класифікують на: a) малі, середні, великі; b) продуктові, ресурсні, процесні, документальні; c) віолентні, патієнтні, комутантні, експлерентні; d) національні, транснаціональні, міжнаціональні. 37. За видом ефекту, на який вона переважно орієнтована, інноваційні організації класифікують на: a) комерційні, науково-технічні, екологічні, соціальні, інтегральні; b) наука і освіта, інформатика, промисловість, будівництво, транспорт, с/господарство; c) спеціальні, комплексні; d) продуктові, ресурсні, процесні, документальні. 38. У відповідності з "Рекомендаціями Фраскаті" наукові організації за секторами науки в Україні класифікують на: a) природничі, технічні, гуманітарні; b) державні, підприємницькі, вища освіта, приватні неприбуткові; c) окремої стадії ЖЦТ, спеціалізовані, комплексні; d) малі, середні, великі. 39. Девізом фірм з якою стратегією є вислів "дорого, проте добре"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 40. Фірми з якою стратегією дотримуються девізу "дешево, але пристойно"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 41. Фірми з якою стратегією дотримуються девізу "краще і дешевше, якщо вийде"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 42. Девізом фірм з якою стратегією є вислів "ви доплачуєте за те, що я вирішую ваші проблеми"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 43. Закінчіть найбільш правильно вираз "Фірми, які не впровадили в свій час інновації в продукти і процеси,...: a) не мають конкурентних переваг; b) мають недостатній прибуток; c) виявляються невдахами; d) об’єднуються між собою. 44. Для інноваційної діяльності характерними є діяльність: a) венчурних фірм; b) фірм "спін-офф"; c) інвестиційних фондів; d) усі відповіді правильні. 45. Фірми "спін-офф" – це: a) інвестиційні фірми; b) фірми, що відділяються від вузів, наукових організацій; c) венчурні фірми; d) усі відповіді правильні. 46. Структура інноваційної організації являє собою поєднання: a) виробничої та інноваційної структур; b) інноваційної та організаційної структур; c) виробничої та організаційної структур; d) виробничої, фінансової та комерційної структур. 47. До факторів, що стримують розвиток малих інноваційних фірм, належить: a) великий ризик інвестування; b) нездатність вирішувати проблемні питання; c) малий науковий потенціал; d) відсутність надійного менеджменту. 48. Лінійна структура інноваційної організації передбачає здійснення планування робіт і контроль їх виконання: a) по вертикалі від керівника до виробничих підрозділів; b) функціональними підрозділами; c) головними спеціалістами; d) усі відповіді правильні. 49. Проблемно-цільова структура організації складається з: a) 2-х рівнів дерева цілей; b) 3-х рівнів дерева цілей; c) 4-х рівнів дерева цілей; d) необмеженої рівневої структури. 50. Переваги проблемно-цільової структури організації в тому, що вона: a) забезпечує глибоку спеціалізацію працівників; b) має орган, що контролює рішення проблеми; c) адаптивна до змін; d) усі відповіді правильні. 51. Верховна Рада в сфері інноваційної діяльності: a) створює інноваційні фінансово-кредитні установи; b) затверджує пріоритетні напрямки інноваційної діяльності; c) контролює фінансування місцевих інноваційних програм; d) здійснює державне управління у сфері інноваційної діяльності. 52. До функцій Кабінету Міністрів у сфері інноваційної діяльності відносять: a) здійснення державного управління та забезпечення реалізації державної політики; b) створення комунальних інноваційних фінансово-кредитних установ; c) затвердження пріоритетних напрямів інноваційної діяльності; d) організацію підвищення кваліфікації спеціалістів. 53. Уповноважений орган виконавчої влади у сфері інноваційної діяльності виконує: a) підготовку до подання Верховній Раді проекту закону про державний бюджет України; b) затверджує пріоритетні напрямки інноваційної діяльності; c) координує роботи інших органів виконавчої влади; d) створює законодавчу базу нововведень. 54. Конкурсно-контрактна система створення науково-технічної продукції має переваги: a) надійність виконання програми на контрактній основі; b) дозволяє ефективно використовувати кошти; c) надає перевагу конкретному розробнику; d) відсутність корупційних дій. 55. Конкурс для створення науково-технічної продукції може бути: a) закритим; b) відкритим; c) змішаним; d) безконкурсним. 56. Державна статистична звітність в інноваційній діяльності передбачає звіт: a) про продаж ліцензій; b) про чисельність працівників інноваційного органу; c) про економічний ефект від продажу винаходів; d) про проведення конкурсів продажу інновацій. 57. Вірний/невірний наступний вираз: “Конкурсна комісія зі створення науково-технічної продукції може рекомендувати об’єднання зусиль кількох розробників для спільного вирішення проблеми”. a) вірний; b) невірний. 58. Рішення про проведення конкурсу на створення науково-технічної продукції приймає: a) розробник науково-технічної продукції; b) державний інноваційний орган; c) міністерство; d) замовник. 59. Підготовку та подання Верховній Раді пропозицій щодо пріоритетних напрямків інноваційної діяльності здійснює: a) обласна адміністрація; b) рада винахідників; c) Кабінет Міністрів; d) замовник інновації. 60. Забезпечення взаємодії науки, освіти, виробництва, фінансово-кредитної сфери у розвитку інноваційної діяльності належить: a) Міністерству науки і освіти; b) Міністерству фінансів; c) обласним адміністраціям; d) державі. 61. Факторами економічного зростання за Ковальовим є: a) збільшення трудовитрат та підвищення продуктивності праці; b) підвищення рентабельності та беззбитковості; c) збільшення граничної корисності; d) зростання сукупного попиту і пропозиції. 62. Який вид розриву існує між загальним керівництвом і науковими працівниками? a) соціально-етичний; b) між цілями і витратами; c) морально-етичний; d) культурно-освітній. 63. Kaizen-пропозиції можна класифікувати за такими цільовими напрямками: a) ідеї, що сприяють покращенню фінансування виробництва; b) ідеї, що сприяють підвищенню обороту та зниженню трудовитрат; c) ідеї, що сприяють підвищенню трудової дисципліни; d) ідеї, що сприяють покращенню морального клімату. 64. Процес організації творчої діяльності з оновлення виробництва складається з: a) маркетингу ринку, економічного обґрунтування, виробництва, сертифікації, збуту; b) виробництва, сертифікації, збуту; c) розроблення конструкції, виробництва, збуту; d) наукового обґрунтування, наукових досліджень, технологічної підготовки, оновлення виробництва. 65. Інноваційну стратегію будь-якої фірми визначають: a) наявністю фінансів і зацікавленістю власників; b) доступом до джерел фінансів і лідерством у конкуренції; c) обсягом і характером ресурсів, ринковою позицією та загальногосподарською стратегією; d) кадровим потенціалом і фінансами. 66. Інноваційна стратегія фірми буває: a) управлінська, виробнича; b) наступальна, оборонна, авангардна, імітаційна; c) утворююча, руйнуюча; d) конкурентоспроможна, неконкурентоспроможна. 67. Розроблення стратегії оновлення виробництва можна здійснювати: a) зверху вниз, знизу вверх, з допомогою консультативної фірми; b) самостійно, купівлею нового продукту, реалізацією продукту; c) оновленням управління, технології, продукції; d) усі відповіді правильні. 68. Співвідношення цілей і витрат характеризує розрив між: a) фінансовими структурами і виробництвом; b) конструкторами і технологами; c) менеджерами підприємства і службою маркетингу; d) керівництвом і науково-технічними працівниками. 69. Організації, орієнтовані на дослідження, концентрують свої зусилля на: a) розробленні нової техніки; b) винаходах і ноу-хау c) розробленнях нової технології; d) фундаментальних і експериментальних дослідженнях. 70. Організації, орієнтовані на розроблення, концентрують свої зусилля на розробленні: a) фундаментальних законів; b) комерційної продукції; c) ноу-хау; d) експериментальних зразків нової техніки. 71. СБППП – це: a) система безвідходних процесів, продуктів, послуг; b) соціальні, бюджетні, промислові, послуги, пропозиції; c) система безупинного поліпшення процесів і продуктів; d) усі попередні відповіді невірні. 72. Kaizen- поліпшення спрямовані на: a) розвиток і активізацію організаційної структури; b) поліпшення фінансового стану підприємства; c) поліпшення виробничої діяльності підприємства; d) підвищення продуктивності окремого робочого місця.
1. Читайте також:
|
||||||||
|