Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






План-конспект уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 4-го класу.

Подполковник В. ДРУЗИК

РУКОВОДИТЕЛЬ ЗАНЯТИЯ

Тема уроку:Чарівний світ футболу.

Завдання уроку: 1. Закріпити передачу м’яча внутрішньою стороною стопи.

2. Повторити зупинку м’яча підошвою.

3. Ознайомити з технікою фінт „відходом” з переносом ноги через м’яч.

4. Сприяти швидкісної-витривалості

Тип уроку: навчально-ігровий.

Інвентар: футбольні м’ячі, ворота(нестандартні), фішки.

Місце проведення: спортивний зал.

Тривалість уроку: 40 хвилин.

 

№ пор. зміст уроку дозування організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина(11-13 хв.)
Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці. 1 хв. У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.
Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Кожний 25-й житель Землі активно грає в фут­бол — це 240 млн. людей, із них 20 млн. — жінки. До ре­чі, в Китаї жінки грали в футбол вже 2 тис. років тому. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного роз­чарування. Інтерес до футболу настільки високий, що лю­ди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — амери­канський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів. Є багато знаменитих футболь­них клубів, гра яких захоплює болільників — Які європейські футбольні клуби ви знаєте? А хто знає футбольні клуби України? (Футболісти, які демонструють найвищу техніку, відмін­ну фізичну підготовку, стають національними героями. — Яких відомих футболістів ви знаєте?! А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне наван­таження — Які це м'язи і частини тіла?   Протягом бесіди діти відповіда­ють на запитання вчителя
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем в русі     1. Ходьба на носках, м'яч унизу: 1 — м'яч вперед; 2 — вгору; 3 — вперед; 4 — в. п.   2. Ходьба на п'ятках, м'яч за голову: 1 — м'яч вперед; 2 — в. п.; 3 – 4 — те саме 3. В. п. — ходьба, м'яч перед грудьми: 1 — нахил вперед до правої ноги; 2 — в. п.; 3 — 4 — те саме, до лівої 4. В. п. — нахил уперед, м'яч біля правої ступні: 1 —4 — ходьба випадами, м'яч кистю котимо між но­гами, «вісімкою» 5. Ходьба в повному присіді, м'яч вперед 6. Стрибки в повному присіді, м'яч за голову 7. Стрибки приставним кроком правим боком, колові оберти м'яча вправо 8. Те саме, лівим боком 9. Біг з високим підйомом стегна, м'яч вперед 10. Біг з закиданням гомілок вперед, м'яч за голову   11. Ходьба, відновлюючи дихання.   В обхід, у колону по одному, з м'ячем у руках. Руки прямі, дис­танція один крок один від одного Фронтальний метод     М'ячем дістати до носка правої, лівої ноги   Дистанція два кроки Глибокий випад   Спина і руки прямі Спина пряма     Руки прямі, при кожному кроці коліно торкається м'яча, з максимальною частотою і амп­літудою
Загальнорозвивальні вправи на місці з м’ячем, м’яч у руках 1. В. п. — о. с, м'яч унизу: 1 — нахил голови вперед; 2 — те саме, назад; 3 —4 — те саме, вправо, вліво 2. В. п. — о. с, м'яч перед собою: 1 — підкинути м'яч перед собою вгору, плеснути в до­лоні перед собою, за спиною, спіймати м'яч; 2 — те саме 3. В. п. — ноги нарізно, м'яч угору: 1 — коловий оберт тулуба праворуч; 2 — в. п.; 3 — 4 — те саме, ліворуч 4. В. п. — о. с, м'яч унизу: 1 — випад правою вперед, м'яч покласти на підлогу; 2 — в. п. без м'яча; 3 — 4 — те саме, з лівої ноги, взяти м'яч 5. В. п. — упор сидячи, права нога в сторону: 1 —4 — стрибком зміна положення ніг 6. В. п. — те саме, права нога назад: 1 —4 — стрибком зміна положень ніг 7. В. п. — м'яч між ногами, руки на пояс1 — стрибок уперед; 2 — в. п.; 3 — 4 — те саме, ліворуч, праворуч 8. Те саме, по два стрибки.       з максимальною амплітудою   М'яч підкидати не дуже високо   Руки прямі     3 опорою на м'яч   Нога пряма
Спеціальні вправи футболіста для контролю м’яча 1. Наступити на м'яч зверху правою ногою, котити його вперед-назад стопою 2. Те саме, лівою ногою 3. Те саме, але котити ліворуч-праворуч перед собою правою ногою. 4. Те саме, лівою ногою. 5. Те саме, навколо себе ліворуч, праворуч.     7. Імітувати „фінт” з нерухомим м’ячем.   Перешикування в колону по два.   Невеликим поштовхами, стопу від м’яча не відривати     Правою, лівою ногою трохи відривати ногу від м’яча Внутрішню, зовнішню сторони
ІІ. Основна частина (23-25 хв.)
Передача м’яча внутрішньою стороною стопи. Зупинка підошвою.   Поєднувати зупинки і удари по м’ячу без ведення.
Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи   ведення здійснюється несильними ударами по м’ячу правою, лівою ногою.
Фінт „відходом”       Заснований на несподіваній і швидкій зміні напрямку руху. Під час атаки суперника спереду застосовується ухід випадом. Набли­жуючись до суперника, на відстані 1,5—2 м від нього, поштовхом правої ноги виконується широкий випад ліворуч-уперед. Після реакції суперника і його переміщення у бік випаду слід різким поштовхом лівої ноги зробити крок праворуч. Зовнішньою частиною підйому правої ноги м’яч посилається праворуч-уперед Якщо суперник атакує ззаду, застосовується фінт «відходом» з переносом ноги через м’яч.
Естафети з елементами футболу 1. Передача естафетної палиці.   2. „Злови м’яч” Навпроти кожної команди на відстані 2-3 м стоїть капітан з м’ячем. За сигналам капітан виконує удар по нерухомому м’ячу з місця першому зі своєї команди, а той, зупиняючи м’яч підошвою, відбиває його капітану і біжить у кінець колони.   3. Обведення фішок   4. Удари на точність Перший тримає м’яч. За сигналом перший ставить м’яч на визначену лінію і б’є по ньому у ворота. Біжить за м’ячем передае наступному, а сам стає останнім.     Замість палиці може бути м’яч. Капітани починають після умовного сигналу.     3-4 фішки стоять одна від одної на відстані 3-5 м.     Шикуються на проти воріт
ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.)
Шикування в одну шеренгу.    
  Рухлива гра „Клас” По команді ”Клас” учні виконують вправи.     Хто помилився робить крок у перед
Підведення підсумку уроку.    
Організаційний вихід зі спортивного залу.    
           


 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  6. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  7. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  8. VII. Підсумки уроку
  9. VIІ. Підсумок уроку
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  12. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.




Переглядів: 2067

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальне питання№4. | Тема: Вступ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.