МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зарубіжний досвід здійснення технологічної освіти учнівської молоді.Разом з тим необхідно відзначити, що відмінності в шляхах розвитку утворення західних країн і Росії відобразилися перш за все в концепціях, підходах до систем, званих звичним сьогодні для нас терміном «трудова підготовка». Цьому Певною мірою сприяли гуманістичні принципи, прийняті в європейських системах освіти. Зокрема, можливості самовираження особи в поєднанні з прагненнями школи дати дітям достатньо повні уявлення і про техніко-технологічну сторону навколишнього світу, і про соціально-економічні аспекти трудового життя дозволили краще вирішувати підготовку учнів до дорослого трудового життя. Характерний, що національні педагогічні школи не замикалися на своєму досвіді. Перші етапи перевлаштування британської системи освіти в 1861 — 1870 рр. пов'язані з перейняттям системи «слайд» (від исл. sloud — швидкий, умілий, винахідливий), прийнятої у Фінляндії, де всі хлопчики від 4 до 5 ч в тиждень займалися деревообробкою. У 1874 р. цю систему ввели і в Швеції. Поступово назва перейшла в інтернаціональний термін і придбала значення «ручна праця». З 1913 р. «ручні ремесла» увійшли до всіх учбових планів. Характерний, що в роки Другої світової війни на конференції «Індустрія і освіта», що проходила в Оксфорді в 1942 р., указувалося на неможливість збільшити ефективність економіки тільки за рахунок змін в індустрії — затверджувалася необхідність краще забезпечити шкільну підготовку майбутніх виробників матеріальних благ і як громадян. У 1944 р. в Британії був виданий закон про обов'язкову освіту дітей до 15 років і трьох типах державних шкіл (граматичної, технічної і сучасної — для більшості). У їх учбові плани включалися домоводство, рукоділля, обробка деревини і металу, теорія і практика роботи в механічній майстерні, стенографія, машинопис, торгова справа і ще більше 100 предметів. Якщо школяр граматичної школи обирав ручну працю як екзаменаційний предмет, він приділяв йому більше часу. Американська школа багато в чому теж спиралася на розробки педагогів-гуманістів. В кінці XIX сторіччя в сільхозшколах США активно застосовуватися метод проектів (його ще називали «методом цільового акту»). Сенс очевидний — наблизити школу до потреб сільського населення. Основою методу проектів були концепції педагога, психолога і прагматизму Джона Дьюї, що веде представника філософії. Він розробив теорію виховання направлену на формування особи, пристосований до життя і практичної діяльності в умовах «вільного підприємництва». Продовжує школи Дьюї був видатний американський педагог У. X. Килпатрік. Він вважав, що основою учбового процесу повинна стати активність учнів. Розроблена Килпатріком система освіти і виховання була заснована на інтересах і самостійному мисленні дитини. Тобто навчання повинне відбуватися в процесі дозволу учнем проблеми, що зацікавила його. Якщо воно. побудовано на дитячих інтересах, то є Ефективним засобом формування потрібних суспільству моральних якостей. Інший американський педагог, Э. Коллінгс, ставив питання трохи інакше: він вважав, що дитина повинна вибирати діяльність, заняття, а учення і учбові предмети підкоряються вибраній діяльності. Подальший розвиток цих демократичних і гуманістичних підходів виявився у введенні, зокрема, в школах Англії Нового предмету, суть якого ясна з назви «Ремесло. Дизайн. Технологія». Коли ж виявилося відставання англійської системи від систем утворення країн ЕЭС, були враховані інтеграційні процеси, що відбуваються в Європі. З 1988 р. технологія стала одним з основних предметів Національного учбового плану, а до 2000 р. у всіх країнах ЕЭС було намічене введення в середніх школах «Єдиного європейського учбового плану». Серед його основних вимог — озброїти учнів базовими знаннями і умінням орієнтуватися в нових технологіях з урахуванням структури європейського ринку праці. У зв'язку з цим передбачено посилення зв'язку школи з світом праці.
Читайте також:
|
||||||||
|