Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 9. СИСТЕМА КОНТРОЛЮ РУХУ

 

СКР розроблена Київським науково-дослідним та конструкторсько-технологічним інститутом міського господарства НДКТІ МГ і впроваджена у 14 містах України і Росії.

Принцип дії СКР базується на фотоелектричному методі зчитування номерів маршрутних ТЗ під час проходження ними КП з подальшою передачею до ЦДП кодованої інформації по дротових лініях зв’язку, або радіоканал для її реєстрації та аналізу. КП розміщують на виході та заході ТЗ в депо (парк), на підходах до кордонів контрольних ділянок, пунктів зупинки маршрутного транспорту. Конструктивно пристрій зчитування номеру складається з двох напівкомплектів: двоканального оптичного передавача 1 та двоканального оптичного приймача 2, які встановлюються на лінії маршруту в місці розташування КП на протилежних сторонах вулиці (рис 9.1.). Поруч з оптичним приймачем 2 кріплять шафу 3 з електронним обладнанням КП. Двоканальний устрій пристрою зчитування дає можливість розпізнавати номери ТЗ при різних напрямках їхнього руху.

На даху кожного ТЗ встановлюють кодову маску 4 – вертикальну раму розміром 1130х450х30 мм, на якій пластинами з оптично непрозорого матеріалу кодується у двійковому коді номер ТЗ.

Під час проходження ТЗ у зоні КП пластини кодової маски послідовно переривають інфрачервоні проміні, які постійно випромінює оптичний передавач. Приймальний пристрій перетворює оптичні сигнали на електричні, що відповідають коду, який записано на кодовій масці. Швидкість ТЗ під час зчитування номера може бути в межах 1,8 – 60 км/год. Пристрій КП приймає електричні сигнали від пристрою зчитування номеру ТЗ, запам’ятовує код, відповідний номеру ТЗ, і переказує його до ЦДП.

 


Комплект апаратури ЦДП збирає інформацію від КП про проходження ТЗ, накопичує її на магнітному носії, аналізує на наявність порушень планових розкладів руху і надає диспетчеру оперативну інформацію про стан руху на маршрутній системі.

Перевагами СКР у порівнянні з іншими системами аналогічного призначення є її простота, висока надійність технічних засобів, використання бортового обладнання пасивного типу, яке не потребує енергоживлення від бортової мережі. Найбільш суттєвими недоліками СКР є неможливість безпосереднього доведення до водіїв ТЗ команд диспетчерського персоналу ЦДП, спрямованих на відновлення порушеної регулярності руху, через відсутність засобів мовного зв’язку, та залежність роботи СКР від погодніх умов.

Контрольні запитання:

1. Який метод зчитування номерів ТЗ використовується в СКР?

2. Що являє собою кодова маска, яку встановлюють на транспортному засобі?

3. В яких місцях маршрутної системи розміщують КП?

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  7. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумок уроку. | Лекція 10. АСДУ ІЗ ІНДУКТИВНИМ КАНАЛОМ ЗВ’ЯЗКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.