МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лекція 14.
Мета лекції: ознайомлення із системою оціночних показників діяльності на рівні підрозділів підприємства та особливостями їх вибору з урахуванням специфіки діяльності підрозділів.
Основні питання лекції:
14.1. Система оціночних показників діяльності на рівні підрозділів підприємства. 14.2. Особливості вибору системи оціночних показників діяльності підрозділів підприємства з урахуванням специфіки їхньої діяльності.
Рекомендована література: [6, с. 123-140], [7, с. 9], [8, с. 70-72], [9, с. 304-320], [14, с.146-146], [17, с.64-65]
14.1. Система оціночних показників діяльності на рівні підрозділів підприємства
Контроль здійснюється систематично за допомогою системи показників (табл. 3.1.)
Таблиця 3.1 − Система оціночних показників діяльності виробничого підрозділу
14.2. Особливості вибору системи оціночних показників діяльності підрозділів підприємства з урахуванням специфіки їх діяльності
Але при виборі оцінюючих показників для допоміжних підрозділів слід ураховувати їх специфіку й особливості виготовлення продукції (надання послуг). З цієї точки зору допоміжні цехи поділяють на дві групи.
Запитання для самоконтролю 1. У чому полягає сутність процесу управління на рівні підприємства та його підрозділів? 2. Що являє собою поточний, періодичний та разовий контроль, які завдання вони переслідують? 3. Охарактеризуйте об’єкти контролю на рівні структурних підрозділів підприємства. 4. Визначте основні функції контролю та його взаємозв’язок із процесом управління. 5. Які показники відносять до системи оціночних на рівні підрозділів, як вони групуються? 6. В яких основних формах може виступати контроль як одна з функцій управління? 7. У чому полягають особливості вибору системи оціночних показників для різних видів підрозділів? 8. Які існують сучасні підходи до визначення управління та його основних завдань? 9. У чому полягає адекватність організаційної системи підприємства системі управління ним? 10. З’ясуйте зв’язок контролю з плануванням. Основні терміни і поняття теми 7:
Контроль, об’єкт контролю, диспетчеризація, управління, організація, директування, мотивація, лідерство, комунікативність, система управління, організаційна структура. Тема 8. Матеріальне стимулювання і матеріальна відповідальність за результати діяльності (2 години) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|