Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підходи до визначення туризму.

ВСТУП

ХАРКІВ – ХНАМГ – 2012

Конспект лекцій

Кафедра Туризму і готельного господарства

навчальної дисципліни

„географія туризму”

(для студентів спеціальності 6.140103 “Туризм”)

 


Конспект лекцій навчальної дисципліни „Географія туризму” (для студ. спеціальності 6.140103 “Туризм”). /Укл.: Поколодна М.М., Полчанінова І.Л.– Харків: ХНАМГ, 2012. – 135 с.

 

 

Укладач М.М. Поколодна, І.Л. Полчанінова    
Рецензент: доц. кафедри регіональної та соціально-економічної географії , к. геогр. н. Редін Володимир Іванович

 

 

Рекомендовано кафедрою туризму і готельного господарства, протокол засідання № 1 від «29» серпня 2011 р.
ЗМІСТ

Вступ…………………………………………………………………………..
Тема 1. Географія туризму як наукова дисципліна……………………….
Тема 2. Методологія та методика географічних досліджень в туризмі
Тема 3. Географія туристських потоків, доходів та витрат……………….
Тема 4. Класифікація та географічна оцінка туристичних ресурсів…..…
Тема 5. Природні туристичні ресурси…………………………………..….
Тема 6. Культурно-історичні ресурси туризму…………………………....
Тема 7. Географія рекреаційних видів туризму……………………..…….
Тема 8. Географія активних видів туризму…………………………………
Тема 9. Географія культурно-пізнавального та подієвого туризму………
Тема 10. Географія ділового туризму………………………………………
Тема 11. Географія релігійного туризму та паломництва…………………
Тема 12. Географія міського, сільського та екологічного туризму……….
Рекомендована література ………………………………………………...

 

 

Опорний конспект лекцій призначений для студентів що навчаються за спеціальністю 6.140103 - «Туризм» при опануванні дисципліни “Географія туризму”.

Дана дисципліна є одним з професійно-орієнтованих курсів програми підготовки фахівців з туризму. Вона займає провідне місце в циклі дисциплін природничо-наукової (фундаментальної) підготовки. Актуальність вивчення даної дисципліни продиктована вимогами керівників вітчизняних туристичних підприємств де професійної компетентності своїх працівників в царині географїї туризму та туристичного ресурсознавства, що повязані із збільшенням темпів розвитку індустрії туризму в світі, зростанням обсягів і розширенням географії туристських потоків, зростанням культурного обміну мір країнами і цивілізаціями.

Мета дисципліни полягає у отриманні майбутніми фахівцями сфери туризму професійних знань у сфері теорії і методології географічних досліджень та туристичного ресурсознавства, формуванні фахового світогляду щодо територіальної організації та умов розвитку спеціалізованих видів туризму в регіонах та країнах світу.

Завданням вивчення дисципліни «Географія туризму» є теоретична і практична підготовка майбутніх туризмознавців з питань:

♦ теоретико-методологічних засад географії туризму,

♦ особливостей методології та методики проведення географічних досліджень у сфері туризму,

- туристичного ресурсознавства та застосуванні регіонального підходу до географічної характеристики природних та культурно-історичних ресурсів туризму,

- комплексної географічної характеристики спеціалізованих видів туризму, що виступають інформаційною базою для формування програм перебування туристів, розробки спе­ціальних турів та умовою розвитку програмного туризму.

Результатом вивчення дисципліни «Географія туризму» стають компетенції майбутніх фахівців туризму професійно оперувати географічною інформацією стосовно визначення атрактивності туристичних ресурсів та оцінки туристичного потенціалу країн і регіонів на предмет розвитку спеціальних видів туризму, також використовувати її в практичній роботі щодо формування конкурентоспроможного туристичного продукту та підвищення якості туристичного обслуговування споживачів.

Вивчення дисципліни «Географія туризму» тісно пов'язано з усіма дисциплінами географічного блоку, а також буде сприяти більш якісному освоєнню студентами напряму підготовки «Туризм» комплексу фахових дисциплін з організації галузі, менеджменту і маркетингу в туризмі.

Даний конспект лекцій складений на основі діючих галузевих стандартів вищої освіти: освітньо-кваліфікаційна характеристика та освітньо – професійна програма бакалавра напрям підготовки 0504 “Туризм” фахове спрямування 6.050400 - “Туризм” де дисципліна має статус обов’язкової. Формою підсумкового контролю є залік, в робочому плані підготовки також передбачено виконання курсової роботи.

Конспект є одним із найважливіших складових елементів методичного забезпечення дисципліни. Він призначений для самостійної роботи студентів і закріплення їхніх знань за темами, підготовки до практичних занять та підсумкового контролю. Опорний конспект лекцій складається із вступу, 11 тем, рекомендованої літератури, запитань до самоперевірки.


Тема 1 Географія туризму як наукова дисципліна


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  7. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  8. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  9. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  10. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  11. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  12. Біостратиграфічні методи визначення віку порід




Переглядів: 1196

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ХАРКІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА | Підходи до визначення туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.