МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття конст-правового статусу особи в ЗК.Основні підходи.Конст-правовий статус Конституційної Ради Франції порядок формування та повноваження. У Франції встановилася концепція охорони Конституції в рамках системи парламентаризму. Особливим органом конституційного контролю стала парламентська Конституційна рада Франції – окремий політичний орган. Французька П’ята республіка використовує систему квазі судового конституційного контролю. Особливими повноваженнями в питанні безпосереднього народовладдя наділена Конституційна рада Франції. Відповідно до статей 58, 59, 60 Конституції Франції, Конституційна рада „стежить за правильністю" обрання Президента Республіки, депутатів, сенаторів та проведення референдуму, а також оголошує їх результати. При цьому цей орган наділений правом приймати і оголошувати рішення про анулювання результатів виборів. Останнє повноваження не стосується референдумів, які мають у Франції вищу юридичну силу. В 1962 році Конституційна рада прийняла рішення про те, що вона не має права контролювати „пряме волевиявлення народного суверенітету", і тим самим сформулювала доктрину непідвідомчості органу конституційної юстиції рішень, прийнятих на загальнодержавному референдумі. Конституційна рада Франції складається з 9 радників, що призначаються Президентом Республіки і головуючими обох палат Парламенту (по 3 члени). Крім того, до її складу входять колишні президенти Республіки. Перевірка конституційності органічних законів на відміну від конституційних судів здійснюється тут до їх промульгації Президентом, а регламентів палат - до їх застосування. У разі визнання акта неконституційним він не може бути підписаний Президентом. Крім цього, в компетенцію Конституційної ради входить перевірка правильності обрання Президента Республіки, депутатів і сенаторів, проведення референдуму (у разі, якщо результати виборів чи референдуму оскаржуються). У широкому розумінні – це юридичне положення особи, яке визначено конституцією та деталізовано певним чином в окремих законах. В Конституційному права перевага не самому факту фіксації а механізму їх реалізації. В Конституції має бути зафіксований факт реалізації конституційних прав та свобод. Моделі конституційно-правового статусу особи (основні 4): 1. Західна (ліберальна) модель (концепція) – основне в правовому статусі особи це її невід’ємні невідчужувані права особи, при такій моделі конституційні права і свободи поділяються на два види: 1.1 Невід’ємні або природні права 1.2 Громадянські або політичні Інститут конституційних обов’язків обмежений або не існую. Основне обмеження щодо природних прав: правами третіх осіб. 2. Марксистсько-Ленінська (колективістка) модель (концепція) – Куба, В’єтнам – основними правами вважаються ті права які особа виражає в суспільстві, первинними є інтереси суспільства а не права особи, при такому підході досить великий обсяг конституційних обов’язків. Державі надаються широкі можливості щодо обмеження конституційних прав. 3. Для країн мусульманського права – (Коран, Суна, Інджма, Мечеть) – особа розглядається не як цінність сама по собі, а як частина релігії (віддавити шану Аллаху). В розвинутих мусульманських країнах на конституційному рівні як правило визнаються міжнародні стандарти прав і свобод людини, але перевага в практичній реалізації прав і свобод за Шаріатом (мусульманське право). За мусульманським правом людина не вільна розпоряджатися собою, всі його дії на перед передбачені волею Аллаха, акцент в правовому регулюванні не на права особи, а на обов’язки перед Аллахом, перед общинною правомірних мусульман. Обмеження прав людини при такому підході, засновані перш за все на релігійних підходах. В розвинутих мусульманських країнах особа має право вибору … 4. Модель притаманна звичаєвому праву – права особи залежать від її приналежності до окремої групи, роду, племені, особа не може мати права, які реалізуються поза межами цієї групи. Права людини реалізуються колективно і в колективі (Африканські раїни, зокрема нерозвинуті країни).
Читайте також:
|
||||||||
|