Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад 3.

Приклад 2.

 
 

Задача перетворення – визначити довжину відрізка. Застосування системи П2П4 (рис. 81). У цьому випадку площина П1 замінена площиною П4. Нова вісь s паралельна до фронтальної проекції А2В2, і нова проекція А4В4 у системі П2П4 буде дорівнювати довжині відрізка АВ. Координати у точок А та В залишаються незмінними.
Рисунок 81
 
 

Задача перетворення – визначити натуральний вид трикутника (рис. 82). У розглянутому випадку може бути застосована тільки система П1П4. Площина заданого трикутника перпендикулярна до площини П1. Вона належить проектуючий площині s (s1), тому площина П2 можна замінити лише на площину П4 так, щоб вона була паралельна до площини трикутника, тобто площини s. Нова вісь s розташовується паралельно проекції трикутника АВС. На проведені із точок А1В1С1 лініях зв'язку,користуючись координатами z точок АВС, знаходять нову проекцію
Рисунок 82

А4В4С4 трикутника. Проекція А4В4С4 представляє натуральний вид трикутника АВС, по якому можна визначити його площу, сторони та кути.

5.4 Спосіб плоскопаралельного переміщення.

Плоскопаралельним рухом фігури в просторі називається таке її переміщення, при якому всі точки даної фігури переміщаються в площинах, паралельних до однієї із площин проекцій.

При плоскопаралельному переміщенні відрізка або фігури одна із проекцій, не змінюючи виду і величини, переміщається в площині проекції – міняється лише положення цієї проекції щодо осі проекцій. Інші проекції точок відрізка і фігури переміщаються по прямих, паралельних осі проекцій (у площинах рівня).

Користуючись цими властивостями, можна застосовувати спосіб обертання, не задаючись осями обертання і не встановлюючи величини радіусів обертання. Отже, при всякому переміщенні точки в горизонтальній площині рівня фронтальна проекція її пересувається паралельно осі. При будь-якому переміщенні точки у фронтальній площині рівня горизонтальна проекція її пересувається паралельно осі х. Рішення задачі способом плоскопаралельного переміщення спрощує побудову, дає можливість розташовувати проекції на вільному полі креслення, (креслення займає більше площі), уникаючи тим самим накладення проекцій, що є важливою перевагою цього способу при вирішенні складних задач.

Переміщення відрізка прямої.На рис. 83 показане застосування способу плоскопаралельного переміщення для визначення натуральної величини відрізків АВ і СD.

 
 

Рисунок 83

Для відрізка АВ. Переміщають відрізок АВ із загального положення в горизонтальний відрізок рівня. Для цього фронтальну проекцію А2В2 переміщають у положення паралельне до осі х. У горизонтальній площині проекцій точки А1 і В1 переміщаються по прямих, паралельних до осі х (проекціям горизонтальних площин рівня m1 і m1' тобто проекція А1 точки А перейде в , точка В1 у точку . У результаті горизонтальна проекція , переміщеного відрізка дорівнює натуральній величині відрізка АВ.

Для відрізкаСD. Переміщають відрізок СD із загального положення у відрізок фронтального рівня. Для цього, горизонтальну проекцію C1D1 переміщають у положення паралельне до осі х. У фронтальній площині проекцій точки С2 і D2 переміщаються по прямих, паралельних осі х12 (проекціям горизонтальних площин рівня l2 і l'2, тобто проекція С2 точки С перейде в , точка D2 – у точку . Проекція – натуральна величина відрізка СD.

Переміщення плоскої фігури, що належить проектуючої площини.На рис. 84 показане застосування способу плоскопаралельного переміщення при визначенні форми і величини відсіку фронтально проектуючої площини, заданого чотирикутником АВС.

Фронтальну проекцію А2В2С2D2 переміщаємо у вільному місці поля креслення в положення , тоді чотирикутник виявиться в горизонтальній площині рівня і його нова горизонтальна проекція виявляє його форму й розміри.

Для одержання нової горизонтальної проекції , досить проекції А1В1С1D1 вершин чотирикутника перемістити по прямих, паралельних осі х до вертикальних ліній зв'язку, проведених із точок . Проекція чотирикутника – натуральна його величина.

 
 

Рисунок 84

На рис. 85 показане застосування способу плоскопаралельного переміщення для визначення натуральної величини відсіку горизонтально проектуючої площини s, заданого трикутника АВС.

 
 

Рисунок 85

 


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  7. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  10. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  11. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі
  12. Етикет – (прикріплювати) установлений порядок поведінки в товаристві, певному оточенні, наприклад, придворний етикет, дипломатичний етикет.




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектуючи площини. | Проектування призми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.