Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТРУКТУРА УРОКУ

КОНСПЕКТ УРОКУ

Боровець Д.П.

Гуцал А.Ф.

_____________(підпис)

Вчитель історії

______________(підпис)

________________(дата)

 

 

З історії України, розроблений студенткою 5 курсу історичного факультету Крентовською Сніжаною Сергіївною для проведення уроку у 10 класі ЗОШ № 2.

Тема уроку: Здобутки майстрів літератури та мистецтва.

Мета уроку: визначити основні здобутки майстрів української літератури, мистецтва та архітектури; охарактеризувати розвиток театрального й музичного мистецтва; пояснити, які зміни відбулись в побуті та звичаях тогочасних українців; формувати вміння учнів аналізувати та узагальнювати історичний матеріал; виховувати в них повагу до досягнень культури України як складової світової культури.

Обладнання: підручник, атлас, ілюстративний та дидактичний матеріал.

Методи і прийоми роботи: повторювальна бесіда, повідомлення, пояснення, запис на дошці, порівняння.

Тип уроку: комбінований.

 

 

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Література, образотворче мистецтво та архітектура.

2. Театр та музика.

3. Побут та звичаї українців.

V. Закріплення знань

VІ. Підсумки уроку

VІІ. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Фронтальне опитування.

1) Які основні риси розвитку освіти на Наддніпрянській та Західній Україні?

2) Назвіть основних представників наукової сфери, які працювали на початку ХХ ст.?

Учні зачитують свої повідомлення про видатних представників науки і техніки України.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1) Якими були характерні риси розвитку літератури та мистецтва в Україні у ХІХ ст.?

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Література, образотворче мистецтво та архітектура.

Початок ХХ ст. в українській літературі пов'язаний із пошуком нових шляхів розвитку. Поряд із реалістичним підходом до зображення дійсності поширюються модерністські течії. Популярним стає жанр новели (короткого оповідання). Першим до модернізму в тогочасній українській літературі звернувся поет М. Вороний, який у 1901 р. в статті в «Літературно-науковому віснику» закликав повернутися до «справжньої запашної поезії», тематично й жанрово розширити літературні межі. Цю ідею підтримала група галицьких письменників «Молода муза» (поети та письменники Б. Лепкий, П. Карманський, М. Яків, композитор С. Людкевич та ін.), які в маніфесті 1907 р. висловили критичні зауваження щодо реалізму й закликали орієнтуватися на тогочасні західноєвропейські тенденції розвитку літератури та мистецтва. У 1909 р. в Києві П. Бочацьким і М. Шаповалом було засновано перший журнал українського модерну «Українська хата», що виходив до 1914 р.

Спробою своєрідного поєднання реалізму та модернізму стала «нова школа» української прози (М. Коцюбинський, В. Стефаник, О. Кобилянська). Її прибічники органічно поєднували традиційний для української літератури опис народного життя і розповідь від першої особи з новими здобутками європейського модернізму ─ символізмом та психоаналізом.

Прикладом реалістичного підходу до зображення подій українського суспільства стала творчість В. Винниченка. Напередодні та в період революції 1905-1907 рр. з’явилися його твори «Краса та сила», «Голота», «Талісман», «Зіна». У них він створює образи жителів провінційних містечок, робітників, революціонерів, що потрапляють у складні психологічні ситуації. Він також змальовує повсякденне життя українців, жахи солдатчини та царських в’язниць.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. VII. Підсумки уроку
  7. VIІ. Підсумок уроку
  8. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  9. VІ. План та організаційна структура заняття
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Аналіз та оцінка проведеного уроку




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Робота з портретом В. Винниченка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.