МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 1. Назвіть основні види людських потреб згідно з типологією Е.Фромма. 2. У чому полягає сутність механізму культурної ідентифікації? 3. Чому свідомість людини антропоморфна? 4. Розкрийте зміст поняття “етноідентичність”. 5. Хто з науковців розробив типологію персоніфікацій, втілюючих у собі форми культурної ідентичності? 6. Назвіть і схарактеризуйте історичні типи ідентичності. 7. Що таке маргінальність?
1. Найбільш вдалу типологію людських потреб запропонував: a. З.Фрейд; b. Г.Абрамсон; c. Е.Фромм; d. М.Вебер; e. К.Ясперс. 2. Яка з людських потреб полягає у бажанні розпізнати логіку навколишнього світу, задовольнити своє прагнення до розуміння сенсу унівeрсуму: a. потреба у спілкуванні; b. потреба у творчості; c. потреба у відчутті глибоких коренів; d. потреба пізнання, оволодіння світом; e. прагнення до уподібнення, пошук об’єкта вшанування.
3. Хто першим розкрив механізм культурної ідентифікації: a. Е.Фромм; b. З.Фрейд; c. О.Тоффлер; d. Г.Абрамсон; e. А.Фарж.
4. Хто є автором типологію персоніфікацій, що втілюють у собі форми культурної ідентифікації: a. Г.Абрамсон; b. А.Фарж; c. Е.Фромм; d. З.Фрейд; e. О.Тоффлер.
5. До якого типу персоніфікації та культурної ідентифікації належать особи, позбавлені пам’яті про якесь культурне минуле, не обтяжені ніякою традиційно-символічною спадщиною: a. тип “традиціоналіста”; b. тип “прибульця-неофіта”; c. тип вигнанця; d. тип євнуха; e. тип маргінала.
6. Як називається той, хто сам зрікається суспільства або виявляється відкинутим ним? a. традиціоналістом; b. “євнухом”; c. неофітом; d. маргіналом; e. вигнанцем.
7. Маргінальність – це: a. сукупність специфічних норм всередині культури; b.сукупність негативно інтерпретованих норм культури; c. сукупність норм культури, що суперечать її фундаментальним засадам; d. сукупність норм, що визначають існування на межі культур; e. сукупність норм культури, що орієнтують на формування споживацького світогляду людини.
8. Ознакою, якою обов’язково характеризується етнос, є: a. єдність території; b. кровна спорідненість; c. мовна спільність; d. спільність символічної і знакової систем; e. фізична ідентичність.
9. Термін “психосфера” вперше використано: a. М.Вебером; b. Л.Уайтом; c. О.Тоффлером; d. А.Фаржем; e. Г.Абрамсоном.
10. Культурна самоідентифікація – це: a. самовідчуття людини всередині конкретної культури; b. орієнтація людини на конкретну культуру; c. пізнання власної національної культури; d. особливості буденної поведінки людей конкретної культури; e. елементи культурного спадку, що передаються від покоління до покоління.
Читайте також:
|
||||||||
|