МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 1. Назвіть основні види людських потреб згідно з типологією Е.Фромма. 2. У чому полягає сутність механізму культурної ідентифікації? 3. Чому свідомість людини антропоморфна? 4. Розкрийте зміст поняття “етноідентичність”. 5. Хто з науковців розробив типологію персоніфікацій, втілюючих у собі форми культурної ідентичності? 6. Назвіть і схарактеризуйте історичні типи ідентичності. 7. Що таке маргінальність?
1. Найбільш вдалу типологію людських потреб запропонував: a. З.Фрейд; b. Г.Абрамсон; c. Е.Фромм; d. М.Вебер; e. К.Ясперс. 2. Яка з людських потреб полягає у бажанні розпізнати логіку навколишнього світу, задовольнити своє прагнення до розуміння сенсу унівeрсуму: a. потреба у спілкуванні; b. потреба у творчості; c. потреба у відчутті глибоких коренів; d. потреба пізнання, оволодіння світом; e. прагнення до уподібнення, пошук об’єкта вшанування.
3. Хто першим розкрив механізм культурної ідентифікації: a. Е.Фромм; b. З.Фрейд; c. О.Тоффлер; d. Г.Абрамсон; e. А.Фарж.
4. Хто є автором типологію персоніфікацій, що втілюють у собі форми культурної ідентифікації: a. Г.Абрамсон; b. А.Фарж; c. Е.Фромм; d. З.Фрейд; e. О.Тоффлер.
5. До якого типу персоніфікації та культурної ідентифікації належать особи, позбавлені пам’яті про якесь культурне минуле, не обтяжені ніякою традиційно-символічною спадщиною: a. тип “традиціоналіста”; b. тип “прибульця-неофіта”; c. тип вигнанця; d. тип євнуха; e. тип маргінала.
6. Як називається той, хто сам зрікається суспільства або виявляється відкинутим ним? a. традиціоналістом; b. “євнухом”; c. неофітом; d. маргіналом; e. вигнанцем.
7. Маргінальність – це: a. сукупність специфічних норм всередині культури; b.сукупність негативно інтерпретованих норм культури; c. сукупність норм культури, що суперечать її фундаментальним засадам; d. сукупність норм, що визначають існування на межі культур; e. сукупність норм культури, що орієнтують на формування споживацького світогляду людини.
8. Ознакою, якою обов’язково характеризується етнос, є: a. єдність території; b. кровна спорідненість; c. мовна спільність; d. спільність символічної і знакової систем; e. фізична ідентичність.
9. Термін “психосфера” вперше використано: a. М.Вебером; b. Л.Уайтом; c. О.Тоффлером; d. А.Фаржем; e. Г.Абрамсоном.
10. Культурна самоідентифікація – це: a. самовідчуття людини всередині конкретної культури; b. орієнтація людини на конкретну культуру; c. пізнання власної національної культури; d. особливості буденної поведінки людей конкретної культури; e. елементи культурного спадку, що передаються від покоління до покоління.
Читайте також:
|
||||||||
|