МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвага в масовій комунікаціїКрім навчання, ЗМК відіграють важливу роль у розвагах людини. Що робить розважальні повідомлення привабливими? Наприклад, американські й голландські діти 6-11 років цінують 15 розважальних програмах (за ступенем убування) зрозумілість і активну дію, гумор, цікавість сюжету, реалізм, насильство й романтику. Розважальні повідомлення переслідують наступні цілі. 1. Зміна емоційного стану. Розважальні повідомлення використовуються аудиторією для поліпшення свого емоційного стану. По-перше, напружені люди довше дивляться розслаблюючі програми, а люди нудьгуючі - динамічні. По-друге, люди, які відчувають негативні емоції, частіше дивляться веселі телепередачі, ніж люди, які відчувають позитивні, можливо для того, щоб підняти собі настрій. Наприклад, до й під час менструації, коли через гормональні зміни в жінок псується настрій, вони частіше дивляться комедії, а в середині циклу, коли гормональний рівень нормалізується, драматичні передачі. Крім того, розведені й покинуті люди більше дивляться телевізор, коли відчувають негативні емоції або перебувають дома на самоті, ніж одружені або просто самотні люди, можливо ще й тому, що шукають у телебаченні розраду й комфорт, заміну втраченим взаєминам. Тенденція шукати можливість поліпшення емоційного стану має одне виключення: розсерджені люди, які вірять у те, що вони знайдуть момент, щоб помститися кривдникові, вибирають стрічки з елементами агресії. Навпаки, люди, які вважають, що в них не буде шансу помститися, вибирають більш спокійні програми. 2. Підвищення самооцінки. Наприклад, важкі в економічному плані часи породжують сюжети про небезпеки, зв'язані із придбанням великих багатств. Такі фільми демонструють небагатим глядачам, що навіть у багатих є серйозні проблеми. 3. Самопізнання. Обмірковування повідомлень масової комунікації, наприклад, мильних опер, може допомогти людині вирішити власні життєві проблеми, побачити нові перспективи. 4. Парасоціальна взаємодія. Люди обговорюють теми, затронуті в повідомленнях ЗМК, з друзями й знайомими. Перегляд розважальних програм, наприклад, мильних опер, збільшує почуття колективної самоефективності, спонукає людей до спільного вирішення проблем. Важливою умовою, яка сприяє впливу ЗМК, є ідентифікація реципієнта з персонажами повідомлення. Наприклад, включеність людей у перегляд мильних опер буває двох типів: емоційна, при якій люди ідентифікують себе з героями, і когнітивно-критична. Чим сильніша ідентифікація людини з персонажем, тим більш сильний вплив її поведінка здійснює на стан і поведінку реципієнта. Разом з тим, якщо ідентифікація нагадує людям про неприємний досвід, пережитому ними в минулому, вони відмовляються від перегляду відповідних програм. Наприклад, люди, які в минулому були об'єктом дражніння або приниження, не люблять дивитися комедії, у яких герої попадають в аналогічні ситуації. Читайте також:
|
||||||||
|