МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пріоритети виховання у провідних країнах світуПрограма Всесвітньої ради з порівняльної педагогіки. Перед світовим співтовариством постала глобальна проблема — визначити ієрархію цілей, завдань, пріоритетів виховання, виходячи із загальнолюдських, фундаментальних цінностей. Екс-президент Всесвітньої ради з порівняльної педагогіки В. Міттер пропонує фокусувати таку ієрархію навколо проблемних блоків: • виховання толерантного ставлення до інших людей, рас, релігій; • виховання персональних морально високих якостей; • виховання навичок співіснування з людьми — представниками іншої раси, мови, релігії, етносу тощо; • виховання співчуття й готовності допомогти іншим людям; • виховання в ім'я миру. США. Програмний документ «Америка-2000: стратегія розвитку освіти» (1991) передбачає використовувати школу як «центр, здатний перебудовувати розвиток цивілізованого суспільства».Згідно з документом, програму морального виховання пропонують укладати, спираючись на біблійні цінності та принципи. В одній із програм морального виховання 1972 р., яка неодноразово перевидавалася, пропонується система універсальних цінностей у цитатах з Біблії і праць батьків християнської церкви. Йдеться передусім про чесність, цілісність, прямоту, старанність, особисту відповідальність. Описано 60 основних рис характеру, які слід формувати у дітей (відвага, сталість, рішучість, наполегливість, співчуття, терпимість тощо). Велика Британія. У доповіді Національної комісії з освіти (1993) велику увагу приділено школі, яка має передавати підростаючому поколінню такі цінності, як правдивість, повага до інших, почуття обов'язку стосовно суспільства, турбота про людей, культурна спадщина (музика, театр, живопис) тощо. У доповіді наголошується на важливості того, щоб діти росли громадянами демократичного суспільства, знали, як воно функціонує, знали свої права й обов'язки, виховувалися в дусі терпимості й волі. Україна. Основні завдання виховання учнівської молоді відображено в Законі про освіту, концепціях та інших документах. Держава створює умови для забезпечення виховання учнівської молоді. Зокрема: • особистість, яка усвідомлює свою належність до українського народу, сучасної європейської цивілізації, має орієнтуватися в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки і бути підготовленою до життя та праці у світі, що змінюється; • збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, виховання шанобливого ставлення до національних святинь, української мови, до історії та культури всіх корінних народів і національних меншин, що проживають на території України, а також формування культури міжетнічних і міжособистісних відносин; • виховання людини демократичного світогляду, яка має дотримуватися громадянських прав і свобод, з повагою ставитися до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу; • формування у дітей і молоді сучасного світогляду, розвиток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості.
Читайте також:
|
||||||||
|