Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пріоритети виховання у провідних країнах світу

Програма Всесвітньої ради з порівняльної педа­гогіки. Перед світовим співтовариством постала глобальна проблема — визначити ієрархію цілей, завдань, пріоритетів виховання, виходячи із загальнолюдських, фундаменталь­них цінностей. Екс-президент Всесвітньої ради з порівняльної педагогіки В. Міттер пропонує фокусувати таку ієрархію навколо проблемних блоків:

• виховання толерантного ставлення до інших людей, рас, релігій;

• виховання персональних морально високих якостей;

• виховання навичок співіснування з людьми — представ­никами іншої раси, мови, релігії, етносу тощо;

• виховання співчуття й готовності допомогти іншим лю­дям;

• виховання в ім'я миру.

США. Програмний документ «Америка-2000: стратегія розвитку освіти» (1991) передбачає використовувати школу як «центр, здатний перебудовувати розвиток цивілізованого суспільства».Згідно з документом, програму морального виховання про­понують укладати, спираючись на біблійні цінності та прин­ципи.

В одній із програм морального виховання 1972 р., яка неодноразово перевидавалася, пропонується система універ­сальних цінностей у цитатах з Біблії і праць батьків христи­янської церкви. Йдеться передусім про чесність, цілісність, прямоту, старанність, особисту відповідальність. Описано 60 основних рис характеру, які слід формувати у дітей (відва­га, сталість, рішучість, наполегливість, співчуття, терпимість тощо).

Велика Британія. У доповіді Національної комісії з освіти (1993) велику увагу приділено школі, яка має пере­давати підростаючому поколінню такі цінності, як правдивість, повага до інших, почуття обов'язку стосовно суспільства, тур­бота про людей, культурна спадщина (музика, театр, живо­пис) тощо.

У доповіді наголошується на важливості того, щоб діти росли громадянами демократичного суспільства, знали, як воно функціонує, знали свої права й обов'язки, виховувалися в дусі терпимості й волі.

Україна. Основні завдання виховання учнівської молоді відображено в Законі про освіту, концепціях та інших доку­ментах. Держава створює умови для забезпечення вихован­ня учнівської молоді. Зокрема:

• особистість, яка усвідомлює свою належність до україн­ського народу, сучасної європейської цивілізації, має орієнтуватися в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки і бути підготовленою до життя та праці у світі, що змінюється;

• збереження та збагачення українських культурно-історич­них традицій, виховання шанобливого ставлення до на­ціональних святинь, української мови, до історії та культури всіх корінних народів і національних меншин, що прожи­вають на території України, а також формування культу­ри міжетнічних і міжособистісних відносин;

• виховання людини демократичного світогляду, яка має до­тримуватися громадянських прав і свобод, з повагою ста­витися до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу;

• формування у дітей і молоді сучасного світогляду, розви­ток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості.

 


Читайте також:

  1. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  2. Антитоталітарні демократичні революції у країнах Східної Європи. Розпад Югославії. Об’єднання Німеччини
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  5. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  6. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  7. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  8. Боротьба українського народу за національну освіту й рідну мову
  9. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  10. В галузі фізичного виховання
  11. В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
  12. В орбіті кочового світу. Полтавщина, як частина Дешт-і-Кипчака.




Переглядів: 1388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасні альтернативні школи в Україні і Росії | ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМАХ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.