Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Канал розподілу – це сукупність фізичних і юридичних осіб, які займаються безпосередньо передачею права власності від однієї особи до іншої або допомагають цьому процесу.

Розподіл товару. Поняття про канали розподілу

План

Лекція 7. Стратегія збуту і просування товарів

  1. Розподіл товару. Поняття про канали розподілу
  2. Маркетингові системи
  3. Поняття про маркетингову логістику
  4. Комплекс маркетингових комунікацій. Реклама
  5. Методи стимулювання збуту і пропаганда
  6. Особистий продаж і прямий маркетинг
  7. Просування товарів і правовий захист споживачів

Розповсюдження товарів на ринку має два елементи:

  1. Розподіл товару – передача права власності від виробника до споживача.
  2. Товарорух – фізичне розповсюдження товару.

Функції каналу розподілу:

  1. Дослідницька робота із збирання маркетингової інформації.
  2. Стимулювання збуту.
  3. Встановлення контактів із споживачами та підтримка їх.
  4. Організація просування.
  5. Фінансування (в тому числі лізинг, відстрочка платежів, платежі частинами).
  6. Прийняття на себе ризиків.

Завдання каналу – знизити кількість необхідних контактів при збуті товарів.

    СПОЖИ В А Ч
    В И Р О Б Н И К  
0 рівень


Р т О о З р Д г Р о І в Б е Н ц И ь Й
1 рівень

           
   
 
   
  О П Т О В И К


2 рівень

               
     
 
   
Д о Р п І т Б о Н в И и Й к

 


3 рівень

               
       

 

 


Рисунок 7.1. Рівні каналів збуту товарів на споживчому ринку

 

На промисловому ринку за посередників найчастіше виступають дистриб’ютори і дилери.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  8. IV. План навчального процесу.
  9. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  10. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  11. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  12. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.




Переглядів: 734

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відносини органів місцевого самоврядування з центральною владою | Дилер – фізична або юридична особа, яка провадить діяльність за свій рахунок і від свого імені.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.