Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Культура та етика державного службовця

 

Культура державного службовця це __________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Культура державних службовців залежить від ___________________________

________________________________________________________________________

______________________________________ Соціальне походження, рівень освіти, власний професійний досвід, ідейно-політичні переконання відбиваються на ______

___________________________. Згур­тованість і, відповідно, виконавчі функції тієї чи іншої державної установи значною мірою залежать від ______________________

___________________________ культури державних службовців формує соціально-політичну систему, яка здатна згармонізувати відносини між різ­ними верствами населення, створюючи атмосферу взаємодовіри, підтримуючи позитив­ний імідж як конкретної державної установи, так і державного апарату загалом.

Державна служба нерозривно пов’язана з мораллю, етикою, моральним складом державного службовця.

Мораль (моральність) – це ____________________________________________

________________________________________________________________________

___________________________________ Мораль є формою суспільної свідомості.

Етика – наука про мораль (моральність).

Етика державного службовця – це _____________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

У законі України про державну службу сформульовано етику поведінки державного службовця, відповідно до якої державний службовець повинен:

· сумлінно виконувати свої ______________________________________

· шанобливо ставитися до _____________________________________________, дотримуватися ____________________________________________

· не допускати дій і вчинків, що можуть __________________________________

________________________________________________________________________

Основні етичні вимоги, що пропонуються державним службовцям:

· дотримувати __________________________________________________

· __________________ служити і бути ________________________________

· дотримувати ____________________________________________

· ставити ________________________________________ за індивідуальні цілі і завдання політичних партій, інших громадських організацій;

· постійно боротися з ________________________________________________

· ніколи не приймати для себе і для членів своєї родини ____________________

______________________________________________________

· не використовувати _______________________________ службове становище;

· не використовувати ніяку інформацію, отриману конфіденційно під час виконання своїх посадових обов’язків, ___________________________________________

· не допускати у діяльності ____________________________________ у відносинах з товаришами по службі, громадянами;

· у спілкуванні з громадянами як під час виконання своїх повноважень, так і в позаслужбових відносинах дотримувати _____________________________________

11.5 Бюрократія і бюрократизм у державному управлінні

 

Однією з характерних властивостей державного управління є ______________

У вузькому розумінні це система управління, в якій ______________________

_______________________________, у широкому розумінні — система державних інститутів і по­сад, а також осіб, _____________________________________________

Розрізняють два основних типи бюрократії:

· "імперську" ("традиційну") бюрократію - _______________________________

· раціонально-легальну бю­рократію - ____________________________________

________________________________________________________________________

Теорія раціональної бюрократії М. Вебера (буквально – влада канцелярії), що була ним сформульована на початку ХХ століття, не охоплювала опису конкретних організацій і розглядала бюро­кратію як ______________________________________

________________________________________________________________________

Для бю­рократичної організації характерні:

· _____________________________________, яка досягається за рахунок чіткого розподілу обов'язків між членами організації;

· _____________________________________, яка дає змогу поса­довій особі вищого рівня контролювати виконання завдань співробітниками нижчого рівня;

· _____________________________________, у рамках якої кожен функціонер органу виступає не як індивід, а як носій соціальної влади.

Управлінська теорія виділяє два основних види організаційних струк­тур: бюрократичні та адаптивні.

Бюрократична структура - ___________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Функціональна департаменталізація - один із видів бюрократичної системи, утворений в результаті процесу поділу організації на окремі елементи, кожен з яких має _____________________________________________________________________

До переваг такої структури можна віднести: стимулювання ділової та професійної спеціалізації; зменшення дублювання зусиль, матеріальних ресурсів у функціональних сферах; поліпшення координації функціональ­них сфер.

Щодо недоліків: структурні підрозділи можуть надавати перевагу реалізації своїх безпосередніх функцій перед загальними цілями всієї ор­ганізації; у великих організаціях ланцюг команд від керівника до безпосере­днього виконавця є надто довгим, а подекуди заформалізованим.

Адаптивні (органічні) структури ______________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Взаємодія між співробіт­никами різних рангів нагадує швидше консультацію двох колег, а не наказ начальника.

У практичній діяльності органи управління завжди поєднують специфіку обох структур у необхідних для здійснення управління співвідношеннях.

Поняття "бюрократизм", хоч і збігається часто з поняттям "бюрократія", _____

___________________. За суттю бюрократизм означає _________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Термін «бюрократизм» асоціюється з канцелярською тяганиною, безплідною діяльністю, що подекуди трапляється в управлінській практи­ці.

Бюрократизм становить собою таку форму здійснення влади, за якої відбувається ___________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Така підміна зумовлюється багатьма причинами: нераціональною побудовою державного апарату, в якому немало дублюючих, паралельних структур; відсутністю або слабким правовим ре­гулюванням процесів владовідносин і управління; низьким рівнем контролю за дотриманням встановлених процедур; не­достатньою професійною підготовкою державних службовців. Але головна причина має суб'єктивний характер і зумовлена __________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

Тема 12 ЕФЕКТИВНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ.

ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

 

12.1 Соціальна ефективність державного управління.

12.2 Економічна оцінка ефективності функціонування органу державної влади.

12.3 Поняття та види контролю в державному управлінні.

12.4 Контроль, інституціалізований за гілками державної влади.

12.5 Громадський контроль.

 


Читайте також:

  1. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  2. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  3. Апологетика і патристика
  4. Аргументи на користь і проти державного регулювання аграрної сфери
  5. Арифметика
  6. Арифметика II
  7. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  8. БІОЕНЕРГЕТИКА:УТВОРЕННЯ АТФ
  9. БІОЕНЕРГЕТИКА:УТВОРЕННЯ АТФ
  10. Бондарихінська культура
  11. Бюджетне повноваження Державного казначейства України.
  12. Бюджетні кредити, надані за рахунок загального фонду державного бюджету




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування та реалізація державно-службових відносин | Соціальна ефективність державного управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.