МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Культура та етика державного службовця
Культура державного службовця– це __________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Культура державних службовців залежить від ___________________________ ________________________________________________________________________ ______________________________________ Соціальне походження, рівень освіти, власний професійний досвід, ідейно-політичні переконання відбиваються на ______ ___________________________. Згуртованість і, відповідно, виконавчі функції тієї чи іншої державної установи значною мірою залежать від ______________________ ___________________________ культури державних службовців формує соціально-політичну систему, яка здатна згармонізувати відносини між різними верствами населення, створюючи атмосферу взаємодовіри, підтримуючи позитивний імідж як конкретної державної установи, так і державного апарату загалом. Державна служба нерозривно пов’язана з мораллю, етикою, моральним складом державного службовця. Мораль (моральність) – це ____________________________________________ ________________________________________________________________________ ___________________________________ Мораль є формою суспільної свідомості. Етика – наука про мораль (моральність). Етика державного службовця – це _____________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ У законі України про державну службу сформульовано етику поведінки державного службовця, відповідно до якої державний службовець повинен: · сумлінно виконувати свої ______________________________________ · шанобливо ставитися до _____________________________________________, дотримуватися ____________________________________________ · не допускати дій і вчинків, що можуть __________________________________ ________________________________________________________________________ Основні етичні вимоги, що пропонуються державним службовцям: · дотримувати __________________________________________________ · __________________ служити і бути ________________________________ · дотримувати ____________________________________________ · ставити ________________________________________ за індивідуальні цілі і завдання політичних партій, інших громадських організацій; · постійно боротися з ________________________________________________ · ніколи не приймати для себе і для членів своєї родини ____________________ ______________________________________________________ · не використовувати _______________________________ службове становище; · не використовувати ніяку інформацію, отриману конфіденційно під час виконання своїх посадових обов’язків, ___________________________________________ · не допускати у діяльності ____________________________________ у відносинах з товаришами по службі, громадянами; · у спілкуванні з громадянами як під час виконання своїх повноважень, так і в позаслужбових відносинах дотримувати _____________________________________ 11.5 Бюрократія і бюрократизм у державному управлінні
Однією з характерних властивостей державного управління є ______________ У вузькому розумінні це система управління, в якій ______________________ _______________________________, у широкому розумінні — система державних інститутів і посад, а також осіб, _____________________________________________ Розрізняють два основних типи бюрократії: · "імперську" ("традиційну") бюрократію - _______________________________ · раціонально-легальну бюрократію - ____________________________________ ________________________________________________________________________ Теорія раціональної бюрократії М. Вебера (буквально – влада канцелярії), що була ним сформульована на початку ХХ століття, не охоплювала опису конкретних організацій і розглядала бюрократію як ______________________________________ ________________________________________________________________________ Для бюрократичної організації характерні: · _____________________________________, яка досягається за рахунок чіткого розподілу обов'язків між членами організації; · _____________________________________, яка дає змогу посадовій особі вищого рівня контролювати виконання завдань співробітниками нижчого рівня; · _____________________________________, у рамках якої кожен функціонер органу виступає не як індивід, а як носій соціальної влади. Управлінська теорія виділяє два основних види організаційних структур: бюрократичні та адаптивні. Бюрократична структура - ___________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Функціональна департаменталізація - один із видів бюрократичної системи, утворений в результаті процесу поділу організації на окремі елементи, кожен з яких має _____________________________________________________________________ До переваг такої структури можна віднести: стимулювання ділової та професійної спеціалізації; зменшення дублювання зусиль, матеріальних ресурсів у функціональних сферах; поліпшення координації функціональних сфер. Щодо недоліків: структурні підрозділи можуть надавати перевагу реалізації своїх безпосередніх функцій перед загальними цілями всієї організації; у великих організаціях ланцюг команд від керівника до безпосереднього виконавця є надто довгим, а подекуди заформалізованим. Адаптивні (органічні) структури ______________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Взаємодія між співробітниками різних рангів нагадує швидше консультацію двох колег, а не наказ начальника. У практичній діяльності органи управління завжди поєднують специфіку обох структур у необхідних для здійснення управління співвідношеннях. Поняття "бюрократизм", хоч і збігається часто з поняттям "бюрократія", _____ ___________________. За суттю бюрократизм означає _________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Термін «бюрократизм» асоціюється з канцелярською тяганиною, безплідною діяльністю, що подекуди трапляється в управлінській практиці. Бюрократизм становить собою таку форму здійснення влади, за якої відбувається ___________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Така підміна зумовлюється багатьма причинами: нераціональною побудовою державного апарату, в якому немало дублюючих, паралельних структур; відсутністю або слабким правовим регулюванням процесів владовідносин і управління; низьким рівнем контролю за дотриманням встановлених процедур; недостатньою професійною підготовкою державних службовців. Але головна причина має суб'єктивний характер і зумовлена __________________________________________________ ________________________________________________________________________
Тема 12 ЕФЕКТИВНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
12.1 Соціальна ефективність державного управління. 12.2 Економічна оцінка ефективності функціонування органу державної влади. 12.3 Поняття та види контролю в державному управлінні. 12.4 Контроль, інституціалізований за гілками державної влади. 12.5 Громадський контроль.
Читайте також:
|
||||||||
|