МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОГО МОДУЛЮВСТУП Загальна характеристика навчального модуля Вступ ЗМІСТ Чернівці - 2010 рік ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ПРИРОДНО-ТЕХНОГЕННІ ЗАГРОЗИ ТА ЗАХОДИ КЕРІВНИХ КАДРІВ КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ЩОДО ЇХ УСУНЕННЯ І МІНІМІЗАЦІЇ»
Розглянуто та схвалено на засіданні методичної наради "___" _________ 2010 року протокол №______
Тема 1.1.Державна політика у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. Тема 1.2.Природні загрози та заходи щодо запобігання і мінімізації їх наслідків. Тема 1.3.Техногенні загрози та заходи щодо запобігання і мінімізації їх наслідків. Тема 1.4.Державна стандартизація та нагляд у сфері надзвичайних ситуацій. Тема 1.5.Основи діяльності державної системи страхового фонду документації України. Терміни для засвоєння, література.
Навчальний модуль «Природно-техногенні загрози та заходи щодо їх усунення і мінімізації» покликаний сформувати у слухачів знання про положення міжнародного гуманітарного права з проблем захисту людей, законодавство та нормативно-правові акти, що забезпечують реалізацію політики держави у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, природні та техногенні загрози та заходи щодо їх усунення і мінімізації, державну стандартизацію та державну систему страхового фонду документації України. В Україні найбільшу небезпеку становлять природні та техногенні загрози. Таким чином, проблема техногенної і природно-техногенної безпеки набула такого важливого значення, що вимагає вироблення цілісної державної політики у сфері безпеки життєдіяльності, створення досконалих механізмів її реалізації. Основними напрямами державної політики України у сфері ЦЗ слід вважати: формування та постійне вдосконалення системи захисту, запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій; підготовку керівних кадрів ЦЗ та навчання населення діям в умовах НС. Запобігання виникненню НС розглядається як комплекс заходів, що спрямовані на регулювання безпеки, завчасне реагування на загрозу виникнення НС. Діяльність по запобіганню НС мас пріоритет порівняно з іншими видами робіт з протидії цим ситуаціям. Це обумовлено тим, що соціально-економічні результати завчасних дій по попередженню НС і мінімізації збитків в більшості випадків є більш важливими і ефективними для громадян, суспільства і держави, ніж ліквідація наслідків після виникнення НС. Під регулюванням безпеки розуміється розробка нормативно-правової документації і реалізація заходів, які визначають і нормують можливі ризики виникнення НС. Одним із важливих аспектів багатогранної діяльності держави є збереження документації і забезпечення можливостей її відтворення у випадках втрати або пошкодження. Саме для виконання цих функцій створена і діє в Україні Державна система страхового фонду документації (СФД), як складова національної безпеки. До ключових завдань системи віднесено ведення СФД України, а також створення спеціалізованих страхових фондів для ліквідації наслідків НС, що має виключно важливе значення для сталого функціонування економіки, життєдіяльності населення і визначено як один із найбільш пріоритетних напрямів. Він повною мірою відповідає державному підходу до розв’язання проблем, пов’язаних із запобіганням та реагування на надзвичайні ситуації, пом’якшення їх наслідків, в першу чергу, для населення. Навчальний модуль «Природно-техногенні загрози та заходи щодо їх усунення і мінімізації» допомагає слухачам в оволодінні вміннями аналітично мислити, аналізувати, застосовувати технології зменшення ризиків виникнення і пом'якшення наслідків катастроф та надзвичайних ситуацій на основі нормативно-правової бази; порядком підготовки і відправки на мікрофільмування проектної документації, яка підлягає закладанню до страхового фонду документації. Результати навчання є методологічною основою для вивчення наступних модулів курсу з короткострокового підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері цивільного захисту.
Мета модулю: підвищити знання слухачів з питань нормативно-правового забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру; розвинути у слухачів здатність визначати конкретні завдання з реалізації державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, напрями та заходи захисту населення і територій у надзвичайних ситуаціях. Методи навчання: викладання групових вправ у формі презентації, що ілюструють найбільш суттєві матеріали модулю. Методи оцінювання: знання з основних теоретичних питань навчального модулю буде продемонстроване слухачами у ході тестування в цілому за курс з короткострокового підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері цивільного захисту. Читайте також:
|
||||||||
|