Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОГО МОДУЛЮ

ВСТУП

Загальна характеристика навчального модуля

Вступ

ЗМІСТ

Чернівці - 2010 рік

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ

ПРИРОДНО-ТЕХНОГЕННІ ЗАГРОЗИ ТА ЗАХОДИ

КЕРІВНИХ КАДРІВ

КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЩОДО ЇХ УСУНЕННЯ І МІНІМІЗАЦІЇ»

 

Розглянуто та схвалено на

засіданні методичної наради

"___" _________ 2010 року

протокол №______

 

 

Тема 1.1.Державна політика у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

Тема 1.2.Природні загрози та заходи щодо запобігання і мінімізації їх наслідків.

Тема 1.3.Техногенні загрози та заходи щодо запобігання і мінімізації їх наслідків.

Тема 1.4.Державна стандартизація та нагляд у сфері надзвичайних ситуацій.

Тема 1.5.Основи діяльності державної системи страхового фонду документації України.

Терміни для засвоєння, література.

 

Навчальний модуль «Природно-техногенні загрози та заходи щодо їх усунення і мінімізації» покликаний сформувати у слухачів знання про положення міжнародного гуманітарного права з проблем захисту людей, законодавство та нормативно-правові акти, що забезпечують реалізацію політики держави у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, природні та техногенні загрози та заходи щодо їх усунення і мінімізації, державну стандартизацію та державну систему страхового фонду документації України.

В Україні найбільшу небезпеку становлять природні та техногенні загрози. Таким чином, проблема техногенної і природно-техногенної безпеки набула такого важливого значення, що вимагає вироблення цілісної державної політики у сфері безпеки життєдіяльності, створення досконалих механізмів її реалізації.

Основними напрямами державної політики України у сфері ЦЗ слід вважати:

формування та постійне вдосконалення системи захисту, запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

підготовку керівних кадрів ЦЗ та навчання населення діям в умовах НС.

Запобігання виникненню НС розглядається як комплекс заходів, що спрямовані на регулювання безпеки, завчасне реагування на загрозу виникнення НС.

Діяльність по запобіганню НС мас пріоритет порівняно з іншими видами робіт з протидії цим ситуаціям. Це обумовлено тим, що соціально-економічні результати завчасних дій по попередженню НС і мінімізації збитків в більшості випадків є більш важливими і ефективними для громадян, суспільства і держави, ніж ліквідація наслідків після виникнення НС.

Під регулюванням безпеки розуміється розробка нормативно-правової документації і реалізація заходів, які визначають і нормують можливі ризики виникнення НС.

Одним із важливих аспектів багатогранної діяльності держави є збереження документації і забезпечення можливостей її відтворення у випадках втрати або пошкодження. Саме для виконання цих функцій створена і діє в Україні Державна система страхового фонду документації (СФД), як складова національної безпеки. До ключових завдань системи віднесено ведення СФД України, а також створення спеціалізованих страхових фондів для ліквідації наслідків НС, що має виключно важливе значення для сталого функціонування економіки, життєдіяльності населення і визначено як один із найбільш пріоритетних напрямів. Він повною мірою відповідає державному підходу до розв’язання проблем, пов’язаних із запобіганням та реагування на надзвичайні ситуації, пом’якшення їх наслідків, в першу чергу, для населення.

Навчальний модуль «Природно-техногенні загрози та заходи щодо їх усунення і мінімізації» допомагає слухачам в оволодінні вміннями аналітично мислити, аналізувати, застосовувати технології зменшення ризиків виникнення і пом'якшення наслідків катастроф та надзвичайних ситуацій на основі нормативно-правової бази; порядком підготовки і відправки на мікрофільмування проектної документації, яка підлягає закладанню до страхового фонду документації.

Результати навчання є методологічною основою для вивчення наступних модулів курсу з короткострокового підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері цивільного захисту.

 

Мета модулю:

підвищити знання слухачів з питань нормативно-правового забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

розвинути у слухачів здатність визначати конкретні завдання з реалізації державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, напрями та заходи захисту населення і територій у надзвичайних ситуаціях.

Методи навчання:

викладання групових вправ у формі презентації, що ілюструють найбільш суттєві матеріали модулю.

Методи оцінювання:

знання з основних теоретичних питань навчального модулю буде продемонстроване слухачами у ході тестування в цілому за курс з короткострокового підвищення кваліфікації керівних кадрів у сфері цивільного захисту.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. План навчального процесу.
  6. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  7. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  8. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  11. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  12. Автокореляційна характеристика системи




Переглядів: 592

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 5. Система науково-технічної інформації | Тема 1.1. Державна політика у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.