Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи контролю та методика їхнього здійснення. 1 страница

Рис. 3.1. Організаційна структура Державного казначейства України

Термодимова апаратура (ТДА)

Термодимова апаратура призначена для утворення димових завіс з метою маскування машини при бойових діях як удень, так і вночі.

На бойовій машині піхоти встановлена термічна димова апаратура (ТДА) багаторазової дії.

У якості димоутворюючої речовини використовується дизельне паливо із системи харчування двигуна. Розпилене форсунками дизельне паливо впорскується в потік відпрацьованих газів двигуна машини.

Під дією високої температури відпрацьованих газів паливо випаровується в колекторах ежектора. Пари палива, змішуючись з відпрацьованими газами, утворюють парогазову суміш. Так як температура парогазової суміші значно вища температури зовнішнього повітря, пари дизельного палива конденсуються в дрібні крапельки й утворюють туман (димову завісу). Димова завіса, отримана таким чином, у залежності від температурного стану двигуна й атмосферних умов може бути сірувато-білого чи молочно-білого кольори.

Для запобігання засмічення форсунок система ТДА зв'язана із системою повітряпуску. При пуску двигуна стиснене повітря надходить у систему ТДА і продуває форсунки, що запобігає їхньому засміченню. Система ТДА складається з наступних основних частин:

- шестеренного насоса, розташованого в десантному відділенні, біля контейнера акумуляторних батарей, і призначеного для подачі палива під тиском із системи живлення двигуна до форсунок. Насос має загальний з насосом відкачки води привід від електродвигуна;

електроклапана, що відкриває доступ палива до насоса при включенні системи ТДА;

фільтра, розташованого в силовому відділенні і призначеного для очистки палива від твердих часток;

- зворотного клапана, розташованого в силовому відділенні і призначеного для захисту магістралі системи живлення паливом від попадання в неї відпрацьованих газів і повітря при непрацюючій ТДА;

- двох форсунок, призначених для розпилювання й впорскування палива в колектори ежектора;

двох послідовно розташованих зворотних клапанів, що знаходяться в силовому відділенні над двигуном і призначених для захисту магістралі системи повітряпуску від попадання в неї палива при роботі ТДА;

- зливальної магістралі з жиклером, який знаходиться між зворотними клапанами і, призначеної для запобігання попадання палива в систему повітряпуску у випадку несправності зворотного клапана;

- паливних трубопроводів;

трубопроводу з жиклером, що відводить повітря з насоса ТДА для забезпечення безперебійної подачі палива в систему ТДА.

Для постановки димової завіси необхідно при працюючому двигуні включити вимикач «ТДА» на центральному щитку механіка-водія.

 

4. ДОГЛЯД ЗА СИСТЕМАМИ І МЕХАНІЗМАМИ ДВИГУНА УТД-20

 

 

 

п/п Найменування робіт Види техн. обслуг. Вказівки по виконанню робіт і застосовувані експлуатаційні матеріали
ЩТО №1 №2
1. Дозаправити системи живлення і мащення двигуна + + + Операційні карти №3 і №6
2. Перевірити рівень охолоджуючої рідини і, при необхідності, дозаправити + + + Операційна карта №4
3. Замінити масло в системі мащення двигуна   + Проводиться через кожні 5000 пройдених кілометрів, але не більше, ніж через 250 годин роботи. При роботі на паливах для реактивних двигунів Т-1 або ТС-1 проводиться через кожні 2500-2600 пройдених кілометрів, але не більше, ніж через 120 годин роботи двигуна, причому наступну заміну масла проводити у вказані строки незалежно від тривалості роботи двигуна на дизельному палива. Операційна карта №7.
4. Перевірити рівень масла в регуляторі паливного насоса і, при необхідності, дозаправити       Проводиться через кожні 1200-1300 пройдених км, суміщаючи з наступним ТО. Операційна карта №8.
5. Замінити масло в регуляторі паливного насоса       Заміну масла проводити у випадку необхідності. Операційна карта №9.
6. Помити фільтр тонкої очистки масла двигуна   + + Проводиться через кожні 2500 пройдених км, але не рідше, чим через 120 годин роботи двигуна. Операційна карта №19.
7. Промити фільтр грубої очистки палива - + + Операційна карта №18.  
8.   Очистити карман і сітку повітряводу від бруду і сторонніх предметів   + + Очистку проводити через клапан зливу води. Чистку сітки проводити через лючки моторної перегородки, для чого відкрутити 20 гайок і зняти два точка.  
 
9. Замінити фільтруючий елемент паливного фільтра двигуна       Через 500 годин роботи двигуна, суміщаючи з наступними ТО. Операційна карта №17.  
10.   Очистити зовнішню поверхню радіаторів і продути їх стисненим повітрям або промити водою     + Промивку радіаторів виконувати при знятій кришці струменем води при працюючому двигуні (1800 об/хв.), закритому клапані відсосу пилу з повітряочисника, з встановленою заслінкою забору повітря в повітряочисник в положення "Закрито" і відкритих клапані і крані злива води з ежектора.  
11. Перевірити і, при необхідності, прочистити клапан зливу води з ежектора і клапан зливу води з системи охолодження + + +    
12. Злити конденсат з вологомасловідокремлювача при працюючому двигуні на обертах 2200-2500 в хвилину + + + Відкрити кран волого­масловідокремлювача на 10...20 с, після чого закрити кран.  
13. Впевнитися у відсутності перетирання трубок системи живлення, мащення і охолодження   + + При необхідності, замінити несправні трубки  
14. Перевірити роботу клапанів захисту двигуна   + + Звести клапани і встановити рукоятку і куліси. При працюючому двигуні включити вимикач "Плав". Після зупинки двигуна повинна загорітись лампа "Клапан". Виключити вимикач "Плав" і звести клапани, перевести рукоятку вниз.  
15. Перевірити кріплення паливного, масляного і водяного насосів, паливного і масляного фільтрів, генератора,стартера, датчика тахометра, повітря-розподільника, впускних і випускних колекторів і, при необхідності, підтягнути болти кріплення     + і  
                       

 


ТЕМА № 3:Силова установка БМП-1.

 

ЗАНЯТТЯ №3,4: Практична робота по технічному обслуговуванні силової установки БМП-1.

 

НАВЧАЛЬНА ТА ВИХОВНА МЕТА:

1. Виховувати у студентів почуття особистої відповідальності за дотримання правил експлуатації силової установки і якісного виконання робіт по її обслуговуванню.

2. Прививати студентам практичні навички обслуговування силової установки, догляду за системами двигуна.

3. Вивчити порядок перевірки та регулювання приводу управління паливним насосом і натягнення тросів механізму натягу двигуна.

ЧАС: 8 годин.

МІСЦЕ:парк

МЕТОД:практичне заняття.

МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

- учбово-бойова машина БМП-1П - 1 од.;

- стенди по системах двигуна БМП-1 - 3 шт.;

- плакати - 1 к-т;

- комплект ключів.

ЛІТЕРАТУРА:

1. Посібник по забезпеченню бойових рот сухопутних військ. Частина V "Технічне забезпечення". Вид. 1985 р.

2. БМП-1. Технічний опис та інструкція по експлуатації. Вид. 1979 р.

3. Бронетанкова техніка. Експлуатація. Вид. 1974 р.

4. Посібник по перевірці технічного стану і утриманню БМП-1. Вид. 1974 р.

5. Бойова машина піхоти БМП-1. Пам'ятка екіпажу з експлуатації. Вид. 1985 р.

УЧБОВІ ПИТАННЯ:

1. Принцип роботи двигуна внутрішнього згорання.

2. Підготовка до запуску та запуск котла-підігрівача.

3. Підготовка до запуску та запуск двигуна машини.

4. Перевірка рівня заправки та дозаправка системи змащування двигуна, заміна мастила в системі (операційна карта №6,7).

5. Перевірка рівня заправки та дозаправка системи змащування двигуна, заміна мастила в системі (операційна карта №6,7).

6. Перевірка рівня заправки, заправка та злив палива (операційна карта №3).

7. Порядок розбирання, промивки та збирання паливних фільтрів грубої та тонкої очистки палива.

8. Перевірка та регулювання приводу управління подачею палива (операційна карта №24).

9. Перевірка та регулювання приводу управління натягу тросів клапанів механізму захисту двигуна.

ОПЕРАЦІЙНА КАРТА №3

ЗАПРАВКА І ЗЛИВ ПАЛИВА

 

Інструмент, приналежності і експлуатаційні матеріали: вороток, подовжувач, змінна головка 27, ключ 27-30, плоскогубці, зливне пристосування, лійка, фільтр, полотно, шмаття, шланг, відро, дріт, дизельне паливо.

 

Заправка паливом.

1.Очистити від пилюки і грязюки пробку 15 (мал. 4) заправочної горловини і викрутити її.

2. Заправити паливом основний паливний бак і паливні баки в дверях.

3. Заправку паливом проводити до рівня заправ очних горловин.

Знімати фільтри з заправ очних горловин можна лише втих випадках, коли механізовані засоби заправки мають свої фільтри.

У випадку відсутності механізованих засобів, заправляти паливо відром, але обов’язково через лійку з фільтром і полотном.

4. Вкрутити пробки.

При заправці паливної системи паливом Т-1, ТС-1 або дизельним паливом залишок палива з баку, відповідно дизельного або Т-1 і ТС-1 допускається не зливати.

 

Злив палива.

 

1.Очистити від пилюки і грязюки пробку 24 (мал. 4) в днищі машини.

2. Викрутити пробку.

3. Очистити від пилюки і грязюки пробку 17 (мал. 4) в днищі паливного бака і роз штопорити її.

4. Викрутити пробку.

5. Підготувати чисту тару.

6. Вкрутити з ливне приспособлення в отвір паливного бака, попередньо підєднавши до нього шланг.

7. Злити паливо в чисту тару.

8. Викрутити з ливне приспособлення.

9. Вкрутити пробку в отвір днища паливного бака і заштопорити її дротом.

10. Вкрутити пробку в отвір днища машини.

 

ОПЕРАЦІЙНА КАРТА №4

ПЕРЕВІРКА ЗАПРАВКИ І ДОЗАПРАВКА СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ

 

Інструмент, приналежності і експлуатаційні матеріали: вороток, подовжувач, змінна головка 27, ключ 27-30, лійка з насадкою, фільтр, полотно, лінійка, відро, охолоджуюча рідина.

 

1. Очистити від пилюки і грязюки пробку 6 (мал. 4) на кришці силового відділення і викрутити її.

2. Викрутити пробку з паровим і повітряним клапанами і через отвір для пробки перевірити рівень охолоджуючої рідини в розширювальному бачку:

- рівень води повинен бути не нижче кінця середнього гребеня контрольної лінійки або знаходитися на відстані 65 мм. Від верха заправочної горловини:

- рівень низько замерзаючої охолоджуючої рідини повинен бути не нижче кінця нижнього гребеня контрольної лінійки або знаходитися на відстані 80 мм. від верха заправочної горловини.

Якщо рівень охолоджуючої рідини буде нижче, то необхідно дозаправити систему охолодження, для чого:

- Вставити лійку з насадкою у отвір пробки з паровим і повітряним клапанами, попередньо вклавши в лійку полотно і фільтр.

Відром дозаправити систему охолоджуючою рідиною і перевірити її рівень.

Рівень води повинен бути між верхнім і середнім гребенями контрольної лінійки, рівень низько замерзаючої охолоджуючої рідини між середнім і нижнім гребенями контрольної лінійки.

3. Вкрутити пробку з паровим і повітряним клапанами.

4. Вкрутити пробку 6 на кришці силового відділення.1.

 

ОПЕРАЦІЙНА КАРТА №8

РОЗБИРАННЯ, ПРОМИВАННЯ І ЗБИРАННЯ ПАЛИВНИХ ФІЛЬТРІВ ГРУБОЇ І ТОНКОЇ ОЧИСТКИ

 

Інструмент, приналежності і експлуатаційні матеріали: ключ 27-30, плоскогубці, шмаття, ємність для промивки, бензин або гас.

 

РОЗБИРАННЯ І ПРОМИВАННЯ ПАЛИВНОГО ФІЛЬТРА.

 

1. Відкрутити стяжний стержень і витягнути його з корпуса фільтра, зняти кришку фільтра, прокладку під головкою стержня, пружину, тарілку сальника з сальником і фільтруючим елементом.

2. Промити фільтруючий елемент в чистому бензині або гасі.

3. Відкрутити гайку, що стягує фільтруючий елемент, зняти нажимну пластину та почергово знімати з сітки фільтру вхідну проставку, войлочно-фільтруючу пластину, вихідну проставку і т.д., помічуючи ті сторони фільтруючих пластин, які до розбирання стикалися з вхідними проставками (вхідні проставки мають 4 розрізи на зовнішньому кільці, а вихідні проставки на внутрішньому) капроновий чохол з сітки фільтра не знімати.

4. Сітку фільтра з чохлом проставки промити в чистому бензині або гасі.

5. За допомогою шприца, або сифонної трубки видалити паливо з корпусу фільтра і чистою салфеткою протерти його.

6. Досконало промити кожну фільтруючу пластину в двух змінах бензину або гасу з наступним їх стіканням.

 

ЗБИРАННЯ ПАЛИВНОГО ФІЛЬТРА

 

1. Надіти на сітку фільтра ( з чохлом) вхідну проставку, фільтруючу пластину, тією ж стороною до вхідної проставки, якою вона до неї стикалась до розбирання, вхідну проставку, фільтруючу пластину (тією ж стороною до вхідної проставки якою вона з нею стикалась до розбирання, вхідну проставку і т.д., поки не набереться повний пакет. При цьому необхідно щоб виступи розміщені по зовнішньому діаметрі вхідних і вихідних проставок, знаходилися в одній площині.

 

2. Надіти накидну пластину і затягнути гайку, яка стягує фільтруючий елемент.

 

3. На стяжний стержень надіти послідовно прокладку, кришку фільтра, пружину тарілку сальника з сальником (опуклою частиною тарілка з сальником розмішається всередині пружини), фільтруючий елемент (гайкою в сторону сальника).

 

4. Перевірити наявность і збереження ущільнюючого кільця на дні корпуса фільтра і прокладки під кришкою фільтра, встановити стяжний стержень з наявними на ньому деталями в корпус фільтра і закрутити стяжний стержень в різьбу корпуса. При заповненні паливної системи після промивки впевнитись у відсутності підтікань та видалити повітря, прокачати паливопідкачуючим насосом систему паливоподачі.

 

ОПЕРАЦІЙНА КАРТА №3

ЗАПРАВКА І ЗЛИВ ПАЛИВА

 

Інструмент, приналежності і експлуатаційні матеріали: вороток, подовжувач, змінна головка 27, ключ 27-30, плоскогубці, зливне приспособлення, лійка, фільтр, полотно, шмаття, шланг, відро, дріт, дизельне паливо.

 

Заправка паливом.

1.Очистити від пилюки і грязюки пробку 15 (мал. 4) заправочної горловини і викрутити її.

2. Заправити паливом основний паливний бак і паливні баки в дверях.

3. Заправку паливом проводити до рівня заправ очних горловин.

Знімати фільтри з заправ очних горловин можна лише втих випадках, коли механізовані засоби заправки мають свої фільтри.

У випадку відсутності механізованих засобів, заправляти паливо відром, але обов’язково через лійку з фільтром і полотном.

4. Вкрутити пробки.

При заправці паливної системи паливом Т-1, ТС-1 або дизельним паливом залишок палива з баку, відповідно дизельного або Т-1 і ТС-1 допускається не зливати.

 

Злив палива.

 

1.Очистити від пилюки і грязюки пробку 24 (мал. 4) в днищі машини.

2. Викрутити пробку.

3. Очистити від пилюки і грязюки пробку 17 (мал. 4) в днищі паливного бака і роз штопорити її.

4. Викрутити пробку.

5. Підготувати чисту тару.

6. Вкрутити з ливне приспособлення в отвір паливного бака, попередньо підєднавши до нього шланг.

7. Злити паливо в чисту тару.

8. Викрутити з ливне приспособлення.

9. Вкрутити пробку в отвір днища паливного бака і заштопорити її дротом.

10. Вкрутити пробку в отвір днища машини.

 

ОПЕРАЦІЙНА КАРТА №5

ЗАПРАВКА ТА ЗЛИВ ОХОЛОДЖУЮЧОЇ РІДИНИ

 

Інструмент, приналежності і експлуатаційні матеріали: вороток, подовжувач, змінна головка 27, ключ 27-30, лійка з насадкою, фільтр, полотно, лінійка, відро, охолоджуюча рідина,трьох компонентна присадка.

ЗАПРАВКА ОХОЛОДЖУЮЧОЇ РІДИНИ

 

1. Очистити від пилюки і грязюки пробку 6 (мал. 4) на кришці силового відділення і викрутити її.

2. Викрутити пробку з паровим і повітряним клапанами. охолоджуючої рідини в розширювальному бачку:

3.Відкрити кран опалювача,розміщеного в ніші лівого борта над кронштейном кулемета

4.Встановити лійку з насадкою в отвір для пробки з паровим і повітряним клапанами,попередньо поклавши в лійку полотно і фільтр.

5.Відром заправити систему охолодження охолоджуючою рідиною (біля 50л)

При заправці системи системи охолодження водою для запобігання деталей системи охолодження від утворення накипу і корозії в воду ввести трьох компонентну присадку, яка складається з суміші калієвого хромпіка нітріта натрію і тринатріфофата по 25г кожного компонента на 50л, для чого в чистій ємності розвести трьох компонентну присадку, вводячи її невеликими порціями в прокип’ячену воду нагріту до t60-80c при постійному помішуванні.Приготовленим розчином заповнити систему охолодження.

6.Здійснити запуск двигуна,встановити обороти колінчатого валу двигуна на режим 800-1000 об/хв і через 3-5хв зупинити двигун.

7.Перевірити рівень охолоджуючої рідини в розширювальному бачку через отвір для пробки з паровим і повітряним клапанами:

-Рівень води повинен бути не нижче кінця середнього гребеня контрольної лінійки або знаходитися на відстані 65мм від верхньої кромки заправ очної горловини.

-рівень низько замерзаючої охолоджуючої рідини повинен бути не нижче кінця нижнього гребеня контрольної лінійки або знаходитися на відстані 80мм від верхньої кромки заправ очної горловини.

Довести рівень охолоджуючої рідини до норми.

8.Викрутити пробку з паровим і повітряним клапанами.

9.Вкрутити пробку 6 (мал 4)

 

ПРИМІТКА:

У виняткових випадках дозволяється присадку вводити безпосередньо в систему охолодження під час роботи двигуна при температурі води 40-60с невеликими порціями.Для повного розчинення присадки двигуну необхідно пропрацювати 10-15хв.

 

ЗЛИВ ОХОЛОДЖУЮЧОЇ РІДИНИ

1.Очистити від пилюки та грязюки пробку 6 (мал. 4) на крижці силового відділення,пробку 28 і днищі машини і клапан 21.

2.Викрутити пробку 6 (мал. 4)

3.Викрутити пробку з паровим і повітряним клапанами.

4.Відкрити зливний клапан,нажавши на нього і повернувши по часовій стрілці до упору.

5.Відкрити кран опалювачів.

6.Відкрити зливний кран на водяному насосі повернувши рукоятку крана в положення 0, та злити охолоджуючу рідину.

7.Викрутити пробку 28 (мал. 4)

8.Викрутити пробку у піддоні КП,попередньо розстопоривши її злити залишок охолоджуючої рідини.

9.Вкрутити пробку в піддон КП і застопорити дротом.

10.Вкрутити пробку 28 в отвір днища машини.

11.Вкрутити пробку з паровим і повітряним клапанами заправ очний отвір розширювального бачка.

12.Вкрутити пробку 6 на кришці силового відділення.

13.Закрити зливний клапан нажавши на нього і повернути проти часової стрілки.

14.Закрити кран опалювачів.

15.Закрити зливний кран.

ПРИМІТКА:

При зливі охолоджуючої рідини, машина повинна бути встановлена на горизонтальній площадці.

ОПЕРАЦІЙНА КАРТА №6

ЗАПРАВКА І ЗЛИВ ПАЛИВА

 

Інструмент, приналежності і експлуатаційні матеріали: вороток, подовжувач, змінна головка 22, ключ 27-30, плоскогубці, зливне приспособлення, лійка, фільтр, шмаття, відро, масло МТ-16П або МТ14-П.

 

1.Очистити від пелюки та грязюки пробку 7 (мал. 4) на кришці машини.

2.Викрутити пробку 7.

3.Відкрутити накидну гайку 6 (мал. 12),витягнути щуп 4, обтерти його чистою ганчіркою,знову встановити його на місце, потім знову витягнути його і перевірити кількість масла,яке знаходиться в баку.

Перевірку проводити через 15хв після зупинки двигуна.

Якщо рівень масла по щупу нижче верхньої мітки то необхідно провести дозаправку системи змащування маслом, для чого:

-Викрутити пробку 3

-Витягнути сітчятий фільтр

-Встановити в заправ очну горловину роздаючий пістолет маслозаправлювача і дозаправити бак маслом до верхньої мітки щупа.

При вітсутності маслодозаправлювача дозаправку проводити за допомогою відра через лійку з фільтром при цьому сітчятий фільтр із заправочної горловини масляного бака не виймати.

4.Установити щуп 4 на місце і накрутити на нього накидну гайку.

5.Вкрутити пробку заправ очного бачка.

6.Вкрутити пробку на кришці машини.

 

ОПЕРАЦІЙНА КАРТА №7

 

ЗАПРАВКА І ЗЛИВ ПАЛИВА

Інструмент, приналежності і експлуатаційні матеріали: вороток, подовжувач, змінна головка 22,24, ключ 27-30, плоскогубці, зливне приспособлення, лійка, фільтр, шмаття, відро, дріт, масло МТ-16П або МТ14-П.

1.Очистити від пилюки та грязюки пробки 22,26 (мал. 4) в днищі і пробку 7 на кришці машини

2.Викрутити пробку 7.

3.Викрутити пробку 3 (мал. 12) заправ очного бачка.

4.Викрутити пробки 22,26.

5.Дістати фільтр із заправочного бачка.

6.Викрутити пробку 8 зливного клапана масляного бака, попередньо розштопоривши її.

7.Вкрутити зливне підєднання в отвір зливного клапану масляного баку, попередньо підєднавши до нього шланг.

8.Злити масло в чисту тару.

ПРИМІТКА:

Зливати масло необхідно відразу після зупинки двигуна.

9.Викрутити зливне підєднаня.

10.Вкрутити пробку в отвір днища масляного баку і заштопорити дротом.

11.Викрутити пробку отвору в картері двигуна і злити залишок масла в тару.

12.Вкрутити в отвір картера двигуна.

13.Вкрутити пробки в отвори днища машини.

14.Відкрутити накидну гайку 6 і дістати щуп.

15.Очистити щуп від масла і грязюки і протерти насухо.

16.Заправити масляний бак маслом до верхньої мітки щупа.

17.Включити МЗН нажавши кнопку,,НАСОС,, , на центральному щитку, і створити тиск в системі змащування не менше 2кг/см.

18.Здійснити запуск двигуна, встановити оберти колінчатого валу 800-1000 об/хв. Через 3-5хв зупинити двигун.

19.Перевірити через 15хв після зупинки двигуна рівень масла в масляному баку. При необхідності здійснити дозаправку.

20.Вкрутити пробку заправ очно бачка.

21.Вкрутити пробку на кришці машини.

· організація і здійснення контролю за дотриманням установленого порядку виконання Державного бюджету України;

· організація контролю за надходженням доходів до державного бюджету України;

· здійснення контролю за рухом коштів на єдиному казначейському рахунку;

· організація та здійснення контролю за надходженням, рухом і використанням коштів державних позабюджетних фондів;

· контроль за припиненням необґрунтованого зростання кредиторської і дебіторської заборгованості бюджетних
установ.

У рамкахвиконання контрольних функцій органи Державного казначейства України організують свою діяльність у тісній взаємодії з іншими органами державного фінансового контролю: органами контрольно-ревізійної служби, податкової служби України, а також органами виконавчої влади.

Метою контролю виконання Державного бюджету України в системі Державного казначейства України є:

1) вивчення об’єктивного стану справ щодо своєчасності надходжень і раціональності витрат бюджетних коштів;

2) виявлення фактів неефективного та нецільового витрачання коштів державного бюджету України;

3) ужиття заходів у разі виявлення фактів порушення бюджет­ного законодавства.

До основних напрямівревізії територіальних управлінь та відділень Державного казначейства належать:

1. Контроль надходження коштів державного бюджету на єдиний казначейський рахунок та доходів державного бюджету.

2. Контроль використання коштів державного бюджету.

3. Контроль касових та фактичних видатків на утримання розпорядників коштів з державного бюджету.

4. Контроль стану бухгалтерського обліку та звітності в розпорядників коштів державного бюджету.

Джерела інформації для контролю:

а) виписки з розпису доходів і видатків державного бю-
джету;

б) єдині кошториси доходів і видатків розпорядників коштів, розрахунки до кошторисів по видатках за бюджетною класифікацією та зміни до них;

в) службова переписка територіальних підрозділів Державного казначейства з Головним управлінням Державного казначейст­ваУкраїни;

г) книги, відомості оперативного обліку відділів розмежування та оперативно-аналітичного обліку доходів державного бюджету, управлінь оперативного касового планування видатків державного бюджету, відділів обліку лімітів видатків та контролю за виконанням кошторисів розпорядників коштів (бюджетних установ);

ґ) дані бухгалтерського обліку про виконання бюджету (книги доходів бюджету, книга реєстраційних рахунків і ка-
сових видатків бюджету, книга обліку розрахунків між бю-
джетами, книга Журнал-Головна, меморіальні ордери, первинні документи, виписки банків з особових рахунків територіальних відділень Державного казначейства за кожний робочий день, особові реєстраційні рахунки розпорядників коштів та ін.);

д) звітність про виконання доходів та видатків державного бюджету по територіальних підрозділах Державного казначейства (місячна, квартальна, річна), яку подають розпорядники коштів державного бюджету, а також ревізовані територіальні підрозділи казначейства відділенням вищого рівня (Головному та обласним управлінням Державного казначейства України), форми банківської щомісячної звітності;

е) дані бухгалтерського обліку та звітності бюджетних установ і організацій—розпорядників коштівдержавного бюджету, дані обліку підприємницьких структур про одержані бюджетні кошти і стан розрахунків з бюджетом по кодах (журнали-ордери, меморіальні ордери, первинні документи, дані аналітич­ного обліку, книги головних рахунків, звітністьпро виконання кошторисів).

Нормативно-правова база.Під час контролю ревізори Державного казначейства України керуються: Бюджетним кодексом України, Законом України «Про Державний бюджет України» (на відповідний рік), Указом Президента України «Про Державне казначейство України», іншими законодавчими та нормативно-право­вими актами.

Казначейська форма обслуговування державного бюджету ґрунтується на принципі єдиного казначейського рахунку, який передбачає зосередження державних коштів в одній касі (тобто зарахування всіх державних доходів відповідно до
бюджетної класифікації і розподіл наступних видатків державного бюджету) та регулювання їх єдиним бухгалтерським
обліком. Відповідно до цього принципу на ім’я Головного
управління Державного казначейства та його територіальних
органів в установах банків відкриваються бюджетні рахунки для зарахування платежів до державного бюджету. Головне управління Державного казначейства контролює роботу єдиного казначейського рахунку через єдину інформаційно-
об­числювальну систему казначейства. Джерелом для здійс­нення такого контролю є дані про щоденні залишки коштів на рахунках «Доходи державного бюджету» і «Кошти державного бюджету».

Акумуляція бюджетних коштів на єдиному казначейському рахунку, який об’єднує систему рахунків, що діють в одному режимі, дає змогу Головному управлінню Державного казначейства мати в реальному режимі часу інформацію про:


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. ОБРАЗОВАНИЕ СОЕДИНЕННЫХ ШТАТОВ 14 страница
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. А. В. Дудник 1 страница
  6. А. В. Дудник 10 страница
  7. А. В. Дудник 11 страница
  8. А. В. Дудник 12 страница
  9. А. В. Дудник 2 страница
  10. А. В. Дудник 3 страница
  11. А. В. Дудник 4 страница
  12. А. В. Дудник 5 страница




Переглядів: 1313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Етапи контролю та методика їхнього здійснення. 2 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.085 сек.