МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття про методи забезпечення і управління працездатністю автомобільного транспортуСИСТЕМА ПІДПРИМКИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ РУХОМОГО СКЛАДУ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ Як випливає з раніше викладеного, в процесі роботи відбувається зміна технічного состоянія автомобіля і його агрегатів, яке може привести до часткової або повної втрати працездатності. Існують два способи забезпечення працездатності автомобілів в експлуатації при найменших сумарних матеріальних і трудових витратах і втратах часу: підтримка працездатності, звана технічним обслуговуванням (ТО), і відновлення працездатності, зване ремонтом. Діючим Положенням про технічне обслуговування рухомого складу автомобільного транспорту визначена планово-запобіжна система ТО і ремонту агрегатним методом. Особливістю цієї системи є те, що профілактичні роботи по рухомому складу проводяться в плановому порядку після встановленого пробігу, а ремонтні роботи, пов'язані з усуненням виниклих в процесі експлуатації відмов і несправностей, - по потребі. Основна мета ТО автомобіля полягає в попередженні і віддаленні моменту досягнення граничного стану. Це забезпечується, по-перше, попередженням виникнення відмови шляхом контролю і доведення параметрів технічного стану автомобілів (агрегату, механізму) до номінальних або близьких ним значень; по-друге, попередженням моменту настання відмови в результаті зменшення інтенсивності зміни параметра технічного стану, зниження темпу зношування зв'язаних деталей завдяки проведенню змащувальних, регулювальних, кріпильних і інших робіт. Технічне обслуговування по періодичності, переліку і трудомісткості виконуваних робіт підрозділяється на наступні види: щоденне (ЕО), контрольний технічнийогляд (КТО), перше (ТО-1), друге (ТО-2) і сезонне технічне обслуговування (С). Основним призначенням ЕО є загальний контроль технічного стану автомобіля, направлений на забезпечення безпеки руху, підтримку належного зовнішнього вигляду, заправки паливом, маслом і охолоджуючою рідиною, а для деяких видів транспорту і санітарна обробка. ЕО виконується після роботи рухомого складу, а перед виїздом його на лінію виконується КТО. ТО-1 і ТО-2 проводяться після досягнення певного пробігу (залежно від типу і моделі транспортного засобу ТО-1 - через 2...4 тис. км, ТО-2 - 6...20 тис. км). При ТО-1 проводиться діагностика і обслуговування вузлів, що забезпечують безпеку руху, при ТО-2 - діагностика і обслуговування елементів, що забезпечують тягово-економічні властивості автомобіля. Основним призначенням С, що проводиться двічі в рік, є підготовка автомобілів до експлуатації в холодну і теплу пору року. Для загальних кліматичних умов С поєднується переважно з ТО-2 або ТО-1 при відповідному збільшенні трудомісткості основного виду обслуговування. Операції ТО проводяться з попереднім контролем. Основним методом виконання контрольних робіт є діагностика, яка призначена для визначення технічного стану автомобіля, його агрегатів, вузлів і систем без розбирання і є технологічним елементом технічного обслуговування. Окрім безпосередньо робіт технічного обслуговування до ТО також відносяться роботи, що проводяться для підтримки належного зовнішнього вигляду і санітарного стану автомобіля: прибирання, миття і сушка. В процесі регулярного ТО параметри технічного стану підтримуються в заданих межах, проте із-за зношування деталей, поломок і інших причин ресурс автомобіля (агрегату, механізму) витрачається, і в певний момент автомобіль вже не може нормально експлуатуватися, тобто наступає такий граничний його стан, який не може бути усунений профілактичними методами ТО, тобто автомобіль вимагає відновлення втраченої працездатності - ремонту. Ремонт призначений для відновлення і підтримки працездатності механізму, вузла, агрегату і автомобіля в цілому, усунення несправностей, що виникають при роботі і виявлених ТО. Як правило, ремонт виконується по потребі (при досягненні виробом граничного стану) і включає контрольно-діагностичні, розбірні, складальні, регулювальні, слюсарні, зварювальні і деякі інші види робіт. Характерними для робіт по ремонту є їх значна трудомісткість, вартість, необхідність в частковому або повному розбиранні виробу для відновлення або заміни деталей, використання при ремонті досить складного верстатного, зварювального, забарвлення і іншого устаткування. Читайте також:
|
||||||||
|