Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Участь у житті суспільства

Поняття комунікації та комунікативності

Види спілкування

Безпосереднє (пряме) — відбувається в процесі безпо­середніх контактів між партнерами.

Опосередковане - між учасниками спілкування іс­нує певна просторово-часова дистанція (наприклад здійснюється завдяки літературі, творам мистецтва, засобам масової інформації, через Інтернет)

Формальне - регламентується певними нормами

Ділове — спілкування між діловими партнерами.

Спілкування "з самим собою ".

У спілкуванні велику роль відіграє те, як людина вміє слухати бо така людина досягає більших успіхів у спіл­куванні з людьми, ніж та, що весь час говорить сама і не лає можливості висловитися іншим.

 

Комунікація — це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома чи більше особами.

Для здійснення процесу комунікації необхідні такі

умови:

1. Наявність щонайменше двох осіб: відправника — осо би, яка генерує інформацію, призначену для передавання, та одержувача — особи, для якої призначено інформацію, що передається

2. Наявність повідомлення, тобто закодованої за допо­могою будь яких символів інформації призначеної для передавання.

3. Наявність каналу комунікації, тобто засобу за допо­могою якого передається інформація

4. Наявність зворотного зв'язку, тобто процесу пере­давання повідомлення у зворотному напрямку від одержувача до відправника. Таке повідомлення міс­тить інформацію про ступінь сприйняття й зрозумі­лості отриманого повідомлення.

Комунікативність — сукупність істотних відносно стійких властивостей особистості, що сприяють успішному прийманню, розумінню, засвоєнню, використанню й передаванню інформації.

Комунікативність може виявлятися через:

* гіперкомунікативність — намагання стати центром спілкування неадекватне усвідомлення позиції партнерів, ігнорування їхніх точок зору (робить спів розмовника надокучливим);

* гіпокоміунікативність - нездатність нормально контактувати, організовувати зворотний зв'язок зі спів­розмовником (розмова зазвичай згасає, партнери в процесі спілкування відчувають внутрішній дискомфорт і незадоволення його результатами)

Компонентами професійно--педагогічної комуніка­тивності вчителя є:

І. Стійка потреба в систематичній різноманітній комунікації з дітьми в найрізноманітніших сферах.

2. Емоційне задоволення на всіх етапах процесу кому­нікації,

3. Наявність здібностей до здійснення комунікації

4. Прагнення до набуття комунікативних навичок і вмінь.

 

Соціалізація — процес і, одночасно, результат засвоєння й активного відтворення людиною соціального до­свіду в процесі спілкування та діяльності. Це процес перетворення людської істоти на суспільний інди­від, входження її в суспільне життя як активної ді­євої сили.

У процесі взаємодії з іншими людьми кожна людина переймає звички, набуває нових знань, у неї з являються уявлення про світ і про себе як особистість. Ми набуваємо знань про норми поведінки в суспільстві, про цін­ності,, прийняті у суспільстві.


Читайте також:

  1. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  2. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  3. Атрибути громадянського суспільства
  4. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  5. В чому була провідна роль української шляхти як верхівки українського суспільства в політичному житті XIV-XVI ст.
  6. Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства
  7. Взаємозалежність і співвідношення громадянського суспільства і правової держави.
  8. Взаємозалежність і співвідношення громадянського суспільства і правової держави.
  9. ВИДИ І РОЛЬ ЕМОЦІЙ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
  10. Види правотворчості громадянського суспільства.
  11. Визначте соціальні перетворення в процесі радянізації українського суспільства.
  12. Відмінність держави від інших організацій суспільства.




Переглядів: 3744

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття спілкування | Права людини в історії людства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.